Samsung Galaxy Y(Young) Root Yapma


Samsung Galaxy Y(Young) Root Yapma
Samsung Galaxy Y(Young) Nasıl Root Edilir?

Bu yazımda sizlere ''Samsung Galaxy Y(Young) Root Yapma''yı ve ''Samsung Galaxy Y(Young) Nasıl Root Edilir?'' sorusunun cevabını bulacağım.

Not:Bu işlem dikkate alınmayacak kadar az da olsa riskli bir işlemdir.Eğer telefonunuza bir şey olursa sorumluluk kabul etmeyeceğim fakat bir şey olursa elimden geldiği kadar yardımcı olurum.

Öncelikle BURADAN gerekli dosyayı indiriniz ve telefonun hafıza kartına atınız.Ardından telefonu kapatınız ve Ses açma+Home+güç tuşuna aynı anda basınız ve recovery mod açınız.Açılan ekranda uptade from sd card giriniz.Telefona attığınız dosyayı bulun ve kurulumu başlatın.(Recovery modda dokunmatik çalışmaz ses tuşları ile yukarı veya aşağı gidin ortadaki tuş ile de seçebilirsiniz.İşlem bittikten sonra reboot system now tıklayın.

Anlamayanlar yada Yapamayanlar İçin Videolu Anlatım:

Hayırlı Olsun Samsung Galaxy Y Root Yapma işleminiz başarılı olmuştur.


Samsung Galaxy Y(Young) Root Yapma

17 yorum:

  1. hangi dosyayı seççez

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Konuda anlattım dikkatli bakın :)

    YanıtlaSil
  3. bundan sonra update dosyasını silebilirmiyiz ?

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Root olduktan sonra silebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. rootu daha sonra kaldırabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  6. @Kerim KESKİN
    Evet unroot yaparak kaldırabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. Root ne ise yariyor

    YanıtlaSil
  8. @Adsız
    Sitemizde root nedir diye aratın. Anlattım.

    YanıtlaSil
  9. indirdiğimiz dosyada videodaki gibi bir dosya yok indirdiğimizin içinden neyi atıcaz ne yapıcaz neyi seçicez adamın seçtiği yok bende

    YanıtlaSil
  10. @Adsız
    Yazılı anlatımda her şeyi anlattım.

    YanıtlaSil
  11. Anlatımınıza göre öyle görüyor ancak emin olamadım bilgisayarla herhangi bir baglantiya gerek yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayara gerek yok ancak mobilden yapmak çok zor olur bilgisayar kullanırsanız daha iyi olur.

      Sil
  12. Kardeş ben indirdim recovery de buldum complate dedi rebootnow dedi yaptım Bisi değişmedi

    YanıtlaSil
  13. Buradan a basıyoruz boş bi yere yönlendiriyor

    YanıtlaSil

-->