Duty Driver FULL Android İndir


Duty Driver FULL Android İndir
Duty Driver FULL Android İndir
Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Duty Driver FULL Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Duty Driver FULL Android İndir son zamanlarda gördüğüm en iyi oyun diyebilirim,yani ben öyle olduğunu düşünüyorum.Duty Driver FULL Apk İndir'deki amaç size verilen araç ile oyunda belirlenen mekana gitmek.İlk bölümlerde bu çok basit bir şekilde işliyor fakat 4-5 bölüm sonra ambulans ile hasta alıp onu hastaneye götürmek ve bunu belli bir sürede yapmak gerekiyor.Ambulans sorununu hallettikten sonra dağa gidip geri dönmeniz gerekiyor.Bunu yaparken ben çok zorlandım çünkü dağ yamaçlarında aracı kontrolsüz kullanırsanız takla atabiliyor.Uçurumdan aşağıya uçabiliyor.Duty Driver FULL Apk'nin tanıtım videosunu izleyince siz de ne kadar kaliteli bir oyun olduğunu siz de anlayacaksınız.Lafı daha fazla uzatmadan bu muhteşem oyuna geçmek istiyorum.

Duty Driver FULL Android Görseller:
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android
Duty Driver FULL Android

Duty Driver FULL Android Tanıtım Videosu:


Bu Muhteşem Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:



İlk Linki Beğenmediysen Hemen Ücretsiz İndirmek İçin Tıkla!:



Duty Driver FULL Android İndir

9 yorum:

  1. Ben oyunu yükledim 1 süre sonra hatta hemen oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  2. @sude çocuk
    Cihazınızla uyumsuz olabilir.

    YanıtlaSil
  3. AYNE BENDEDE AYNİ SORUM VAR NOTE2 CİHAZIM

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Yapacak bir şey yok,aklım almıyor.Benim ideos x5'te sorunsuz çalışan oyun nasıl note 2'de çalışmaz?

    YanıtlaSil
  5. Bence linklerde bi problem var google play dan demosunu indirmistim onu calistiriyo hadi tableti gectim note 2 de calismiyorsa kesinlikle bi problem vardir

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    İdeos X5'de çalışan oyunun note 2'de açılmaması saçma ve garip.

    YanıtlaSil
  7. tabletime indirsem çalışır dimi sorun yaşamam?

    YanıtlaSil
  8. @Adsız
    Tabletiniz android ise sorun yaşamassınız, çalışır.

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar Google Playe gonderiyo o sağlam ama tik.tl/cjP3K link kirik sayfaya gitmiyo

    YanıtlaSil

-->