Sygic Android Full Türkçe Navigasyon 14.0.2


Sygic Android Full Türkçe Navigasyon 14.0.2
Sygic Türkçe Navigasyon

Bugün en iyi Türkçe Navigasyon programlarından bir tanesi olan Sygic Android'in yeni sürümü sizlerle paylaşacağım. Bugün paylaşacağımız sygic full'ün sürümü Sygic 14.0.2. Bu hafta igo'da tomtom'da sygic'de coştu resmen :D  2 haftadır paylaşacak yeni sürüm navigasyon bulamazken bu hafta sonu bir baktım ki bu 3 dev navigasyon şirketi de güncelleme yapmış. Bu üç navigasyon devinin programlarını tam kuralım derken yenisi çıkıyor kararsız kalıyoruz, bu tabiki de hoş bir kararsızlık :D Dün sizlerle igo'yu paylaşmıştım ama igo'da linklerde sıkıntı mevcut, benim de maalesef şu an yenileme şansım yok, en kısa sürede yenilemeye çalışacağım. Siz de bu süre zarfında sygic'le idare edersiniz artık :)

Sygic Android Görseller:
Sygic Android Full TürkçeSygic Android Full Türkçe Navigasyon 14.0.2

Sygic Türkçe Navigasyon Kurulum:

  • Sygic Klasörü'nü indirin, winrar-winzip gibi bir programla açın ve telefonunuza hiç bir klasörünün içinde olmayacak şekilde direk atın.
  • Türkiye Haritası 2014.03'ü indirin winzip-winrar tarzı bir program ile açarak sygic/maps dizinine atın.
  • Apk Dosyası'nı telefona atıp kurun.

Sygic Klasörü>>> TIKLA İNDİR!

Türkiye Haritası 2014.03>>> TIKLA İNDİR!
Apk Dosyası>>> TIKLA İNDİR!

Sygic Map Downloader>>> TIKLA İNDİR!

Map Downloader'ı istediğiniz ülkenin haritasını indirmek için kullanabilirsiniz. Türkiye'den Avustralya'ya oradan da Amerika'ya kadar.

BU PAYLAŞIMI YAPMAK İÇİN NEREDEYSE 1 SAATTİR UĞRAŞIYORUM LÜTFEN YORUM ATIN, TEŞEKKÜR OLUR, ELEŞTİRİ OLUR, SORU OLUR VS. VS.. EN AZINDAN EMEĞİME KÜÇÜK DE OLSA SAYGINIZ VARSA YORUMUNUZU BEKLİYORUM, TEŞEKKÜRLER

SİTEMİZDEN KOLAYCA DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN LÜTFEN DOSYA İNDİRMEYİ ANLATTIĞIMIZ MAKALEMİZİ OKUYUN EĞER OKUMASSANIZ DOSYA İNDİRME KONUSUNDA BÜYÜK İHTİMALLE SIKINTI YAŞAYACAKSINIZ 2 DAKİKAKINIZI AYIRIP OKUMANIZ SİZİN İÇİN İYİ OLACAKTIR İNDİRMEDE SIKINTI YAŞAYAN KİŞİLERDE OKUSUN>>> OKUMAK İÇİN TIKLA!

Sygic Android Full Türkçe Navigasyon 14.0.2

61 yorum:

  1. 14.0.0 sürümünü kullanıyorum. Güncellemek için toptan kaldırıp kurmak mı lazım ? şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni apk'yı indirin ve diğerini silmeden kurun değiştirilsin mi sorusuna evet deyin. Ondan sonra ayarlardan sürüme bakın 14.0.2 yazıyorsa sorunsuz bir şekilde güncellenmiş demektir.

      Sil
    2. sağol kardeş ama olmadı hata veriyor. sanırım komple değiştirmek lazım. Google play failed hatası veriyor ;)

      Sil
    3. Sygic 14.0.2 final diye bir sürüm yayınlandı, 2 gün önce bu sürümde hata olduğunu kabul ettiler. Linkler yenilendi şimdi sygic'i cihazınızda çalıştırabilirsiniz.

      Sil
    4. maalesef kardeş. Aynı hatayı veriyor ;(

      Sil
    5. Komple silip kurun çoğu kişide sorun olmadı bu sürümde.

      Sil
  2. rar şifresi nedir

    YanıtlaSil
  3. Sygic.rar parolası ne acaba? parola istiyor.

    YanıtlaSil
  4. çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışmıyor diyemessiniz uygun olan kelime ''çalıştıramadım''dır burada insanları yanıtlamaya hakkınız yok. İnsan gibi yardım istesiniz eyvallah işiniz gücünüz boş mesaj, gerçekten artık bıktım, illa patlamamız gerekiyor değil mi bu tarz yorumların bitmesi için?

      Sil
    2. Downloading resource file from GooglePlay failed hatası veriye ve maalesef sygic durduruldu uyarısı yapıyor

      Sil
    3. Sygic 14.0.2 final diye bir sürüm yayınlandı, 2 gün önce bu sürümde hata olduğunu kabul ettiler. Linkler yenilendi şimdi sygic'i cihazınızda çalıştırabilirsiniz.

      Sil
  5. Kardeşim burada bir hizmet verdiğini kabul ediyorsan sorulara da cevap vereceksin. Ortaya çıkıp bunu yaptım kullanın deyip sonra insanı patlatmayın demek ne demek, bıkacaksan hiç başlamasaydın. Senin bu yaptığını bir sürü insan yapıyor, farklı olacaksan yorumlara sorulara saygılı yaklaşacaksın. Atıp tutmakla olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hizmet veriyoruz ama hizmeti de bir kalfa, köle gibi vermiyorum. Çalışmıyormuş da bilmem neymiş de adam gibi ''çalıştıramadım, yardımcı olur musunuz?'' diyenlere ne zaman cevap vermedim? Saygı saygı bir yere kadar karşı taraf bana saygı göstermiyorsa ben salak mıyım ona saygı göstereyim?

      Ek olarak: Sygic 14.0.2 final diye bir sürüm yayınlandı, 2 gün önce bu sürümde hata olduğunu kabul ettiler. Linkler yenilendi şimdi sygic'i cihazınızda çalıştırabilirsiniz.

      Sil
  6. satın almadığınız için sygic durduruldu uyarısı alıyorum bunu nasıl önleyebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sygic 14.0.2 final diye bir sürüm yayınlandı, 2 gün önce bu sürümde hata olduğunu kabul ettiler. Linkler yenilendi şimdi sygic'i cihazınızda çalıştırabilirsiniz.

      Sil
  7. aynısını yaptım ama premium olmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sygic 14.0.2 final diye bir sürüm yayınlandı, 2 gün önce bu sürümde hata olduğunu kabul ettiler. Linkler yenilendi şimdi sygic'i cihazınızda çalıştırabilirsiniz.

      Sil
  8. Aynen uyguladım ancak premium olmadı???

    YanıtlaSil
  9. emek için teşekkürler, fakat çalıştıramadım. dediklerinizi harfiyen uydum ve yükleme sonrası tıkladığımda ortada dönüyor ve sygic durduruldu yazısı çıkıyor. neden acaba ? 13.4.2 sürümü vardı telefondan tamamen kaldırıp denedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sygic 14.0.2 final diye bir sürüm yayınlandı, 2 gün önce bu sürümde hata olduğunu kabul ettiler. Linkler yenilendi şimdi sygic'i cihazınızda çalıştırabilirsiniz.

      Sil
  10. emeğine sağlık. 14.0.2 kurdum ve çalıştı fakat en sevdiğim özellik olan whatsapp dan birisi konum yollayınca otomatik adrese gidebiliyordum. şu an gitmiyor. Adres bulunamadı mesajı veriyor. Samsung note3 üm var Android sürümü 4.4.2 sorunum ne olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hocam eski sürümde bazı sorunlar varmş sygic bunu kabul etti Sygic 14.0.2 final diye bir sürüm yayınlandı, 2 gün önce bu sürümde hata olduğunu kabul ettiler. Linkler yenilendi şimdi sygic'i cihazınızda çalıştırabilirsiniz.

      Sil
  11. Emeğiniz için özellikle teşekkür ediyorum. En iyi navigasyon programını deneyerek bulacağız. Sitenizi takip ediyorum çok başarılı buluyorum.
    İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunuzla beni onere ettiniz. Teşekkür ederim, takip etmeye devam :)

      Sil
  12. emeğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba;
    Türkiye harita part 1 açtım part 2 soruyor?

    YanıtlaSil
  14. Paylasim icin eline saglik, yanliz ben beceremedim bu isi heralde, tarif ettiginiz gibi yükledim ama 26/04/2014 kadar gecerli diyor yani deneme süresi. Niye öyle oldu anlamadim.

    YanıtlaSil
  15. Yönetici arkadaşım kolay gelsin. Türkiye haritası yazan link reklama giriyor açılmıyor? Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üstte reklamı geç butonu var ona tıklayabilirsiniz :)

      Sil
  16. Çalışma için teşekkürler, s4 replikada anlattıklarınızı uyguladım. Uygulama yüklendi ancak başlatmak için ikona tıkladığımda 1 sn sonra ekran ana ekrana dönüyor. Uygulama başlamıyor.
    NOT: İgo yu da sizin anlatımınızla kurdum o çalışıyor sygic çalışmıyor, pardon BEN ÇALIŞTIRAMADIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz çalıştıramamaşsınız değil bu sefer gerçekten çalışmıyor :) Replikada igo çalışması bile mucize :D Sygic igo aynı zaten boşuna uğraşmayın kurmaya igo yeter size :D

      Sil
  17. Tamam sygic den vazgeçiyorum. :) Ama İgo da uyduları çok zor buluyor. İlk kurduğum gün engineer moddan yapılan bazı ayarlamaları yaptım hemen buldu uyduları. 5-6 uydunun sinyalini yakaladı. Birkaç yolda denedim güzel geldi bana.Ancak bugün tekrar açtığımda sinyal alamadı.
    Ayrıca; dün bir ara bulunduğum yolu değil bir alt yolda olduğumu gösteriyordu. Tam nokta yer tesbiti iyi değil gibiydi. Telefondan kaynaklanıyor olabilir mi? Yoksa programa başka bir ayar mı gereklidir?
    Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen böyle hatalar olabilir igoyu da insanlar yapıyor sonuçta hatalar olacaktır :) programdan ötürü sizin yapabileceğiniz bir şey yok

      Sil
  18. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler ama maalesef trial versiyon olarak çalışıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulumu dediğim gibi yaparsanız trial olmaz..

      Sil
  20. LG G2 de sorunsuz çalışıyor, emeğiniz için teşekkürler. Yalnız sanırım speedcam dosyası güncel değil, güncel dosyası nasıl temin edebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim güle güle kullanın, bilgim yok maalesef elimde en son bu speedcam mevcut..

      Sil
  21. hocam sygic klasoru download edilemiyor. bos bir sayfaya yonlendiriyor link.

    YanıtlaSil
  22. maploader dan harita indiremiyorum hata veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sistemde bir hata olabilir şuanda biraz beklemnizi öneririm.

      Sil
  23. Bendeki durum şöyle: uygulamayı google playdan yükledim.internetten aktivasyon kodunu buldum. Sadece hud özelliğini kullanmak için dediğinizi yaptım olmadı. Başka bir çözümü varmı. Tüm bunları indirmeden. Ayrıca çok teşekkürler paylaşımlarınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka çözüm yok maalesef dediklerimi yapmanız lazım :)

      Sil
  24. dosyaların farklı kaynaklarda olması çok iyi olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. EMRE28
    İgo yu da kurmuştum ama bu çok daha başarılı bence ( s4'e kurdum)
    Kurulum talimatlarınız takip ederek kurdum hiç bir sorun yaşanmadı.
    Emeğinize çok teşekkür ederim.
    Navigasyon da bir numara androidmarkettt.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmenize sevindim :) Her şey sizler için.
      Takibe devam :)))

      Sil
  26. az önce indirdim sygic durduruldu diyor açılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulumu dediğim şekilde yaptığınıza emin misiniz?

      Sil
  27. hocam emegıne saglık syagıc calısıyor elıne saglık bı sorum olacak syagic map dowloaderi nereye kuracagız telefonda ındırdıkten sonra

    YanıtlaSil
  28. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  29. googleplay den sygic truk indirdim aktive kodu istiyor yardımcı olabilirmisiniz şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  30. selam ben indirdim simdi kurucam ama maps dawlonload ne ise yarıyor onu anlamadım yada nasıl kullancagımızı onu acıklarsanız sevinirim birde sagolasın birader paylasım icin eline saglık sen her havlamayada kulak asma kasma kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer isterseniz başka ülkenin haritalarını indirebiliyorsunuz. Havlayanlara gelecek olursak eskden sallıyordum da piyasada bu kadar köpek olacağını sanmıyordum o kadar çok köpek var ki artık alıştım sallamıyorum :D

      Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  31. alınteri emek teşekkürle ödenmez ,yinede çok teşekkür ederim indiriyorum inş kurabilirsekk :-)

    YanıtlaSil

-->