Meb Tablet General Mobile Şifre Kırma 2014


Meb Tablet General Mobile Şifre Kırma 2014
Meb Tablet General Mobile Şifre Kırma 2014

Bugün sizlere Meb Tablet Şifre Kırma'yı sizlere anlatacağım. Eğitimde teknolojinin kullanımını artırma planları kapsamında öğrencilere General Mobile marka tabletler dağıtılmaya başlandı. Dağıtım işleminin büyük bir bölümü sona ererken öğrenciler dersleri tablet üzerinden görmeye başladılar. Eğitim için kullanılacak tabletler için özel korumalı yazılım kullanılmaktadır. Bu yazılımın özelliklerinden dolayı öğrenciler istedikleri programı veya oyunu tabletlerine kurma konusun da problemler yaşamaktadırlar.

Meb tablet general mobile şifre kırma işlemi için ilk olarak aşağıda linki verilen programı indirmeniz gerekmektedir. Programı kurmadan önce usb bağlantısıyla tabletinizi bilgisayarınıza bağlayınız. Bu aşamadan sonra 2. Verilen linkteki programı indiriniz. Programı indirdikten sonra ROOT tuşunu kullanarak işlemlerinizi tamamlayınız.

Yapılan bu işlemler ardından tablet garanti kapsamı dışında kalmaktadır. İlerleyen zamanlarda MEB tarafından yapılan değişiklikler tabletinize gelmeyebilir. Root yapma işleminden sonra tabletiniz açık yazılımlı sistem haline gelmektedir. Tüm istediğiniz uygulamaları veya oyunları indirebilir ve rahat bir şekilde kullanabilirsiniz. Şifre kırma işleminde tüm sorumluluklar size ait olmaktadır.

Link 1>>> TIKLA!
Link 2>>> TIKLA!

Meb Tablet General Mobile Şifre Kırma 2014

18 yorum:

  1. Üstad emeğe her zaman saygımız vardır. Bu sitede ki paylaşımlarınız için teşekkür ederiz. Ancak bu tabletin dağıtlma amacını tamda ters yönde çevirecek ve öğrencilere olumsuz etkileri olacak (Tabletlerin ders için değil oyun için kullanılması ve derslerle ilgilenilmemesi gibi) bu tip paylaşımları yapmaya gerek var mı sizce. Ve kendinizde bahsetmişsiniz garanti kapsamı dışında kalacağuı ve ileride ki değişikliklerin gelmeyeceği sorununu. Bunu yazdıktan sonra bile bile bu paylaşımı yapmak ne kadar doğru sizce.
    "Kardeşim ben paylaşırım isteyen yapar istemeyebn yepmaz. Benim sorunum değil." gibi bir düşünce ile kendinizi rahatlatabileceğinizi düşünmüyorum. Zira bahsettiğimiz gurup çocuklar ve konu oyun olunca burdan ben yaydım onlar yükleyip yüklememekte kendileri mesuller savunmasının arkasına saklanılamaz.
    Bırakın bu ders için dağıtılan tabletler sadece ders için kullanılabilir olarak kalsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle saygılı yorumunuz için teşekkür ederim, zaten bu tabletlerin özellikleri çok alt seviyede yani hiç bir çocuk gidip bu tablette asphalt 8, modern combat 4 gibi oyunları çalıştıramaz. Angry birds, flappy bird, earn to die tarzı küçük oyunları oynayabilir.

      Misal bir çocuk olabilir ailesi fakir, arkadaşları zengin ipad'i, iphone'u note 3'ü her türlü kral telefon sınıfta vardır herkes oyun oynuyordur tenefüslerde, evde vs. Bu çocukun da ailesi gariban, harçlığını bile zor veriyorlar. Hakkı değil mi bu çocuğun oyun oynamak? Bence hakkı.

      Ders konusunda bahsettiğinize de katılmıyorum, gerçekten ders çalışma niyeti olanları zaten değil tablet badava bilgisayar verseler bile yolundan sapmaz. Tembel olanlar zaten bu tablet kırma olmasa bile elbet bir şey bulurlar ders dinlememek için. Arkadaşıyla konuşur, kız düşünür vs. vs.

      Zaten ben bunu yazmasam bile internette bundan bahsedenler var, buradan almasalar bile gerçekten bunu yapmaya niyet edenler başka sitelerden bulacak, o yüzden benim yazmam da, yazmamam da hiç bir şey değiştirmez.

      Sil
    2. Ek olarak unroot işlemi diye bir şey var hocam, root yaptıktan sonra unroot yaparak sıkıntıdan kurtulabilirler ;)

      Sil
    3. Öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Yalnız android konusu bizler için yeni bir konu fazla bir bilgimiz yok. Proğramın nasıl çalıştırılacağı hakkında ve bir de unroot işleminin nasıl yedekleneceği hakkında mümkünse görsel detaylı bilgi verirseniz daha da memnun olacağız.

      Sil
    4. Cihazın tam sürüm modunu yazar mısınız cihazdan cihaza değişiyor

      Sil
    5. e-tab 4 leri nasıl kıracağımızı resimli bir şekilde koyarsanız memnun oluruz

      Sil
    6. rresimli bir şekilde anlatırmısınız bir de root nerede yazıyor ??

      Sil
    7. resimli anlatım yapamam şu an cihaz elimde yok maalesef

      Sil
  2. Cocuklar tablet olmasada okulda oyunlarini oynuyar kardesim sen merak etme cocuklarin elindeki telefonlar bu tabletin 3-4 kati iyi

    YanıtlaSil
  3. Berk bey, ben olmasam başka yerlerden arayacaklar şifre kırmayı falan demişsiniz. Bence siz olmayın, başka yerlerden arasınlar. Şifrenin bir sebebi var. Bir çocuğun oyun müptelası olması için ille de Asphalt 8 oynamasına gerek yok. Binlerce küçük boyutlu oyun da ders çalışmamaları için neden. Zaten en ufak bir meşguliyette ders çalışmayı unutacak çocukları rahat bırakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olay beni aşar isteyen indirir isteyen indirmez. Ben olacakları da söyledim, bu tableti kırmayı isteyen bu yazı olmasa da kırar önüne geçilmez.

      Sil
  4. öğretmenlerin tabletlerine neden engel konulmuş olabilir sayın eleştirmenler !!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  5. Bu tabletlermi Asphalt 8 i açamıyor :D Android markette bi oyun soyleyınde bu tablet oynatamasın her oyunu hiç kasmadan oynatabılıyor :D

    YanıtlaSil
  6. rood tuşu neresi onu söylermisiniz

    YanıtlaSil
  7. Bısey sorabılırmıyım eğer bu tabletın sıfresını kırarsak ve daha sonra sıfırladıgımızda tablet ılk dağıttıkları gıbı olurmu

    YanıtlaSil
  8. bu tabletin sifresini kirdiktan sonra sifirlasak yine eski haline donuyormu acaba

    YanıtlaSil
  9. Benim tabletin süperdi istediğim herşeyi açıyodu fakat MEB tarafından yasaklama gelene kadar bende hep tabletin nasıl kırılacağı hakkın bilgi topladım ama hiçbir işe yaramadı şim di tabletim MEB tarafın dan düzeltilemezse bilgisayarcıda MEB ile alakasına son vereceğim

    YanıtlaSil
  10. bendede aava mobile diye bir tablet var sebitin yaptığı fatih tablet v1.0 bunu nasıl rootlıyacaz

    YanıtlaSil

-->