Yandex Navigator Türkçe Apk


Yandex Navigator Türkçe Apk
Yandex Navigator Apk

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Yandex Navigator Türkçe'',''Yandex Navigator Apk'' yani ''Yandex Navigasyon Türkiye'yi paylaşacağım.

Ülkemize arama motoru ve araçlarıyla çok iyi bir giriş yapan yandex,bildiğiniz üzere Yandex Navigator Android uygulamasıyla Avrupa'da adından çok söz ettirmişti.Maalesef Yandex,bu yazılımı ilk çıkardığı zamanlar Yandex Navigator Türkçe olarak yayınlanmamıştı. Yandex ülkemizi unutmadı ve sonunda Yandex Navigator'ü türkçe olarak yayınladı ;)

Ben navigasyonu denemedim ancak navigasyonda konuşarak yol tarif etme özelliği gayet dikkat çekici.Zaten yandex'in neredeyse bütün servisleri çok kaliteli,navigasyonunun da çok kaliteli olduğunu düşünüyorum ve lafı fazla uzatmayarak bu harika navigasyonun görselleri ve indirme linkiyle sizleri baş başa bırakmak istiyorum.

Yandex Navigator Türkçe Apk Görseller:
Yandex Navigator TürkçeYandex Navigator Apk
Yandex Navigator ApkYandex Navigator Apk
Yandex Navigator Apk

Yandex Navigator Türkçe Kurulum:
1-)Google Play üzerinden indirip kurun.Google play'de program ücretsizdir

Yandex Navigator Apk Kurulum(Alternatif):
1-)Alternatif linkten verdiğim dosyayı indirin,telefona atıp kurun.Gerekli dosyaları wifi ile çekin.

Google Play'den İNDİR>>> TIKLA!
Alternatif İNDİR>>> TIKLA!

Yandex Navigator Türkçe Apk

5 yorum:

  1. @isa
    Ayarları karıştırırarak türkçe yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruscamız yok malesef nasıl türkceye gececez?

      Sil
  2. GPS üzerinden mi çalışıyor

    YanıtlaSil
  3. @Adsız
    Bilmiyorum denemedim, deneyin ve görün :)

    YanıtlaSil
  4. @mehmet dalma
    Programa bayadır bakmadım hatırlamıyorum maalesef. Google amcaya sorun :)

    YanıtlaSil

-->