Sygic: GPS Navigation 13.2.1 Android Ekim 2013


Sygic: GPS Navigation 13.2.1 Android Ekim 2013
Sygic: GPS Navigation 13.2.1 Android

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Sygic: GPS Navigation 13.2.1 Android'' yani ''Sygic: GPS Navigation Android Ekim 2013''ü paylaşacağım. Sygic: GPS Navigation Android 2013 yılında çok sayıda güncelleme yaptı,bu güncellemelerle android cihazları sygic kullanıcıları için bir nevi navigasyona döndü.Biz de bugün namı değer Sygic 13.2.1 Android sürümünü sitemizde sizler için yayınlıyoruz.Ben sürümü maalesef deneyemedim ancak yabancı forumlarda nöbet tutuyorum yeni bir gelişme var mı diye bakıyorum,gördüm sygic'in yeni sürümü çıkmış hemen sizlerle paylaşayım dedim :) Neyse lafı fazla uzatmadan görsellere,kuruluma ve indirme linkine geçmek istiyorum.

Sygic: GPS Navigation 13.2.1 Android Ekim 2013 Görseller:



Sygic: GPS Navigation Android 2013 Kurulum:

  • İndirme linkini verdiğim Sygic Root+Apk dosyasını indirin.Winrar tarzı bir program ile açın.
  • Açtıktan sonra içerisinden sygic adında bir dosya ve apk uzantılı dosya çıkacak.
  • İkisini de telefonun dahili hafızasına hiç bir klasörün içinde olmayacak şekilde atın.
  • Ardından altta indirme linkini verdiğim türkiye haritasını indirin,winrar ile açın.
  • İçinden çıkan dosyayı Sygic/Maps dizinine atın.
  • En son apk dosyasını kurun ve uygulamaya girin.
Not: Sygic'in önceki bir sürümünü cihazınında bulunduran kişiler o sürüme ait bütün dosyaları silmediği takdirde navigasyon çalışmayacaktır.Ne olur ne olmaz siz yine de eski dosyalarınızın yedeğini alın bir sorun çıkarsa bu sürümde navigasyonsuz kalmamış olursunuz.

Sygic Root+Apk>>> TIKLA İNDİR
Türkiye Haritası>>> TIKLA İNDİR

Not: Neredeyse 1 saattir bu konuyu hazırlamak için uğraşıyorum.Eğer emeğe bir nebze de olsa saygınız varsa en azından yorum bölümünden yorum atın,olumlu olumsuz fark etmez.Sizlerin yorumları bizler için çok değerli...

YENİ SÜRÜM SYGİC ÇIKTI BU YAZIDAKİ SYGİC ESKİ SÜRÜM YENİ SÜRÜMÜ İNDİRMENİZİ ÖNERİYORUZ!>>> TIKLA İNDİR!

Sygic: GPS Navigation 13.2.1 Android Ekim 2013

8 yorum:

  1. Yaa şu Türkiye Haritası nı indirdim ama şifre istiyo nedir yazar mısınız

    YanıtlaSil
  2. @Mesut Çavuşoğlu
    Şifre: ozut

    YanıtlaSil
  3. indirince deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Görüşlerinizi de buraya yazarsanız seviniriz :)

    YanıtlaSil
  5. kardeşim program linki ölü.. yenilersen memnun kalırız.. teşeşkkürler

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Linkler yenilenmiştir,bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. deneme sürelimi, süre biti satın al demesin sonra

    YanıtlaSil
  8. @sontutsak
    Deneyin,sorun çıkarsa bir şekilde hallederiz.

    YanıtlaSil

-->