Android Ekran Videosu Çekme Programı


Android Ekran Videosu Çekme Programı
Android Ekran Videosu Çekme Programı

Merhaba arkadaşlar bu yazımızda sizlerl ''Android Ekran Videosu Çekme Programı''nı paylaşacağım. Android Ekran Videosu Çekme işlemini bu yazımız sayesinde herhangi başka bir şeye ihtiyacınız olmadan yapabileceksiniz.Bir ekleme olarak da bu işlemi yapmanız için diğer programlarda olduğu gibi cihazınızda root yetkisi olmasına gerek yok!


Bilindiği üzere piyasada ekran görüntüsünü video olarak kaydeden bir çok yazılım veya uygulamaya Google play store'dan ulaşmak mümkün fakat bizler bu yazımızda telefonumuzu root etmeden nasıl ekran görüntüsü alacağımızı kaleme alacağız.


Öncelikle söylemekte fayda var ki eğer telefonumuzda rootsuz ekran kaydı yapmak istiyorsak bunu bir bilgisayar yardımı ile yapmamız gerektiğidir. Yani client-server olayı gibi. Telefonumuza kurduğumuz bir client application ile bilgisayarımıza kurduğumuz bir serveri birbirine bağlamak. Bunu yapmanın en temel ve basit yolu telefonumuza ait olan usb kablomuzu pc'mize bağlamak hepsi bu kadar.

Yazımıza geçmeden önce bilgisayarımıza kurmamız gereken server dosyalarımızı indiriyoruz.

SERVER DOSYALARINI HEMEN İNDİR>>> TIKLA!

Android Ekran Videosu Çekme Programı
Yukarıdaki adreste bulunan linki tıklayarak dosyayı indirdikten sonra sıkıştırılmış dosyayı bizim için uygun olan herhangi bir yere açıyoruz. Açtıktan sonra yapmamız gereken tek şey Start.bat uzantılı dosyaya çift tıklamak. Bu işlemle bilgisayar tarafında bize gerekli olan serveri kurmuş bulunmaktayız.

Şimdi gelelim yazımızın ikinci bölümüne yani telefonumuza kuracağımız bize ekran kaydını yapmakta yardımcı olacak uygulamayı.

Bu uygulamaya size aşağıda vereceğimiz link yardımıyla ulaşmanız mümkün.

Android Ekran Videosu Çekme ProgramıAndroid Ekran Videosu Çekme Programı

Bu işlemleri tamamladıktan sonra ve telefonunuz kablo ile pc'nize bağlı ise artık rahatlık ekran videonuzu kaydedebilirsiniz.

Google Play Store'dan İndir>>> TIKLA
Alternatif İndir>>> TIKLA

Android Ekran Videosu Çekme Programı

33 yorum:

  1. tenkyou hemserim'de bunun diger paylastiginin farki nedir

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Diğer programlarda root yetkisi istiyor ancak bu program sayesinde root yetkisi gerekmiyor.

    YanıtlaSil
  3. sadece pc ye bağlıykenmi video çekiyor ?

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Bu programda maalesef öyle ancak şöyle düşünün,video çekmek için root olma,garanti dışı kalma gibi dertlerle uğraşmanıza gerek yok.

    Bence çok işlevsel bir program.

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    Görüşlerinizi bekliyoruz, çalışıp çalışmadığı performansı hakkında vs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin cmd komut yeri açılıo ama herhangi bi ekran gelmio
      yardım plss

      Sil
  6. berk hüner kardeş ben bilgisayara indirdim programı telefona da kurdum ancak start.bat dosyasına bastığımda komut ekranı gelip gidiyo açılmıyo ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
  7. @zafer aydın
    Nasıl gelmiyor. Gelmesi lazım. Silip tekrar kurun.

    YanıtlaSil
  8. Video Değilde Gif Diyesim Geldi. Video Çekmeyip Ard Arda Ekran Görüntüsü Alıp Bunları Birleştiriyor. Kısaca Hoş Bir Durum Çıkmıyor Meydana..

    YanıtlaSil
  9. @Adsız
    Root olmadan ancak bu kadar. Biraz halinize şükredin. Daha iyi performans istiyorsanız root olun.

    YanıtlaSil
  10. Lan ben sizin taaa pcye virüs bulaştı sayende ... Bi çözüm bul yoksa gerçekten inan bana çok kötü olur.

    YanıtlaSil
  11. @Barış Gökçekuyu
    Doğru düzgün konuşun o zaman cevap veririz. Burada indiren bu kadar insan var hiç kimse bu sorunu yaşamıyor. Ben de denedim bu programı virüs falan yok. Başka indirdiğiniz programda vardır.

    Bu uslüpla ve tehdit savurarak kimseden yardım bulamassınız herkes benim gibi anlayışlı şekilde cevap vermez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkezde .bat ile başlayan dosyada uyarı verir eskiden avg 2015 kullanıyodum stam dan oyun indiremiyodum ve indirince uyarı vermeyenler anti virüsünü güncellesin

      Sil
  12. Bende de oldu bi bakarsan yani yardımcı olursanız mutlu olurum.Çünkü v9tr diye bir site ana sayfa oldu ve düzelmiyo bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım o bendede olmuştu düzelmiyor uygula diyorum kapa aç yine aynı bence format at yada homepage yi indir

      Sil
  13. @Berkant Gökçekuyu
    Program kurullumu sırasında bazı saçmasapan sayfaları reklam olarak böyle ayarlayabilir. Biraz dikkatli bir şekilde kurulum yapsanız böyle olmazdı. Programda virüs falan yok. Tarayıcınızın ayarlarından v9tr'yi değiştirin düzelecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berk abi aslında .bat olan dosya virüslü bilgine sunarım

      Sil
  14. serveri ndirecektim bu sayfa güvenli değil bubun yerine ana sayfanıza gidin dedi

    YanıtlaSil
  15. @Rezzan Gultekin
    Server ne alaka?

    YanıtlaSil
  16. komut geliyor gidiyor şuna çözüm bulunn!

    YanıtlaSil
  17. Denemedim ama deneyen arkadaşlar sorunla karşılaştı?

    YanıtlaSil
  18. Program parali bedavasi yokmu

    YanıtlaSil
  19. linkler'i yenilermisiniz?

    YanıtlaSil
  20. verdiğin programın ücretsizi olurmu

    YanıtlaSil
  21. Server dosyaları inmiyor linke tıklıyorum reklamı geçe basıyorum reklamı geçmiyor acil çözün

    YanıtlaSil

-->