Android Telefonu Gamepad Olarak Kullanma


Android Telefonu Gamepad Olarak Kullanma
Android Gamepad Olarak KullanmaAndroid Gamepad Olarak Kullanma

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere ''Android Telefonu Gamepad Olarak Kullanma'',''Android Gamepad Olarak Kullanma'' ve ''Android Tableti Gamepad Olarak Kullanma'' işlemini nasıl yapabileceğinizi anlatacağım.Bildiğiniz gibi akıllı telefonlar için her ne kadar çok oyun üretilirse üretilsin günümüzde o kadar şahane diyebileceğimiz fazla oyun yok, bu nedenle bilgisayar oyunları vazgeçilmez seviyede.

Var sayalım bilgisayarınızda araba yarışı oynuyorsunuz, telefonunuzdaki sensörlerle oynamak güzel olmaz mıydı? Artık bunu gerçekleştirmek mümkün, WiDroid adında uygulama ile telefonunuzla bilgisayarınızda yapabilecekleriniz gerçekten harika.

Oyunlar oynayabilir gamepad olarak kullanabilir, klavye olarak kullanabilir hatta power point bile kullanabilirsiniz, bunun yanı sıra touchpad olarak kullanmakta mümkün, sizlerde araba yarışlarını telefonunuzdaki sensörlerle denemek istiyorsanız aşağıdaki bağlantıdan uygulamaya erişebilir, hemen telefonunuza kurarak oyunların tadını telefonunuzu bilgisayarınızla birleştirerek çıkarabilirsiniz.

Tüm bunları yapmak için tek yapmanız aşağıda verdiğimiz android için olanı telefonunuza diğerini de bilgisayarınıza indirmek.

Bilgisayara İndirmeniz Gereken Dosya>>> TIKLA İNDİR!
Android Cihazınıza Gereken Dosya>>> TIKLA İNDİR!

Android Telefonu Gamepad Olarak Kullanma

12 yorum:

  1. Ya ben sorun yaşıyorum yardım ederseniz sevinirim mesele fareyi hareket ettirince sol en ust tarafa cikiyor ve hareket etmiyor klavyede degisik harfler geliyor yardim edeseniz sevinirim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Konuda anlattığım gibi her şeyi uyguladınız mı?

    YanıtlaSil
  3. Evet haepsini harfiyen uyguladım ama her iki telefondada çalışmadı (s3 s3mini) acaba sıkıntı nedir

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Klavye ve fare ayarlarını tekrar düzenleyin.Bazen böyle sorunlar olabilir.

    YanıtlaSil
  5. bende denedim aynı şey bana da oldu lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Klavye ve fare ayarlarını tekrar düzenleyin.Arada olur böyle sorunlar.

    YanıtlaSil
  7. @batuhan vural
    Yapmayı beceremesseniz çalışmaz tabi :)

    YanıtlaSil
  8. pes 2013 de oynayabilir miyiz

    YanıtlaSil
  9. abi masaüstü pc ye uyumlu mu bi türlü yapamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediklerimi harfiyen uygularsanız olacaktır ;)

      Sil

-->