Tomtom Turkey v1.3 Android Eylül 2013


Tomtom Turkey v1.3 Android Eylül 2013
Tomtom Turkey Android Eylül 2013

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle  ''Tomtom Turkey Android Eylül 2013''ü yani ''Tomtom Turkey v1.3 Android''i paylaşacağım.Navigasyon kullancıların bir numaralı tercihlerinden bir tanesi olan Tomtom Turkey Android Eylül 2013'ün uzun süredir beklenen v1.3 sürümü çıktı.Ben programı denemedim ancak deneyen bir arkadaşın sitesinde konusunu gördüm,sizlere uzun uzun kurulumu anlatmayacağım.Sizleri o arkadaşın sitesine yönlendireceğim.O arkadaşın konusunda indirme linkleri,kurulum,görseller her şey mevcut.Lafı fazla uzatmaya gerek yok sizleri bu muhteşem navigasyonla baş başa bırakmak istiyorum :)

Tomtom Turkey Android 2013'ü İndirmek İçin Hemen Tıklayın!

Tomtom Turkey v1.3 Android Eylül 2013

6 yorum:

  1. Soru: Burada sunduğunuz sürümler ilaçlı mı? Yoksa sadece test sürümü mü?

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Paylaşımlarımız profesyonel sürümdür.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Bunu indirip kurdum ama asagidaki hatayi veriyor çozum nedir yardimci olabilir misiniz?


    http://i.hizliresim.com/emXjyZ.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetti kapatıp girmeyi deneyin.

      Sil
    2. Merhaba,


      Konuyu çozdum tabletin dahili hafizasina atinca tomtom dosyasi ve apk kurduktan sonra çalismaya basladi!

      http://i.hizliresim.com/ekM27m.jpg


      Tsk ederim ilgilendiginiz icin saygilar.

      Sil
    3. Rica ederim :)) güle güle kullanınm.

      Sil

-->