Fifa 2014 Android İndir


Fifa 2014 Android İndir
Fifa 2014 Android İndir

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Fifa 2014 Android''i paylaşacağım.Fifa 2014 Android İndirme işlemini bu makalem sonucunda sorunsuz bir şekilde yapabileceksiniz.2 senedir beklenen fifa 2013 android'e maalesef çıkmadı ancak bugün(21 eylül 2013) itibariyle Fifa 2014 Apk İndir android cihazlar için yayımlandı.

Şaka değil gerçek! Biz de sizler için bu harika oyunu sitemizde paylaşmka istedik.Neyse lafı fazla uzatmaya gerek yok bu muhteşem oyuna ait görsellere,kuruluma ve indirme linklerine geçmek istiyorum.

Fifa 2014 Android Görseller:
Fifa 2014 Android İndir
Fifa 2014 Android İndir
Fifa 2014 Android İndir

Fifa 2014 Android İndir Kurulum İşlemi:

  • İndirme linkini verdiğim apk dosyasını indirin,cihazınıza atın ve kurun.
  • İndirme linklerini verdiğim part 1-2-3-4-5'i indirin.Winrar ile birleştirin.
  • Birleştirmeden sonra ortaya çıkan klasörü,Sd/android/obb dizinine atın.
Fifa 2014 Android İndir Kurulum Videosu:

Apk>>>> İNDİR
Part 1>>> İNDİR
Part 2>>> İNDİR
Part 3>>> İNDİR
Part 4>>> İNDİR
Part 5>>> İNDİR

Fifa 2014 Android İndir

56 yorum:

  1. teşekkürler galaxy tab 2'de çalışıyor

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Rica ederim,iyi oyunlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. çalıştıramadım oyundan atıyor, sd kart andorid obb içine attım data dosyasını sonrasında apk kurdum oyunu açıyor başlangıçtaki EA yazısından sonra atıyor oyundan. berk beyin grupta yazdığı gibi de denedim yani herşeyi sildim oyunla ilgili apk kurdum wifi ile data çekelim dedik EA yakaladı hata verdi başka çözüm bulana kadar, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Oyun dün çıktığı için şu an maalesef çaresiz beklemek zorunda kalacaksınız ancak ben yeni sürüm ve farklı apk arayışlarıma devam edeceğim.Sizi de bundan haberdar ederim :)

    Yorumunuz için de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Part 5 de sorun var sayfa yüklenmiyor

    YanıtlaSil
  6. 5. part da virüs buluyor ve indirmiyor. tekrar upload edebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  7. @Fatih Özgütürk
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın,link de bir sorun yok :)

    YanıtlaSil
  8. @Serkan Yıldırımer
    Reklamı geç deyin :)

    YanıtlaSil
  9. apk olan zippyshare linki uçmuş kardeşim yenilermisin

    YanıtlaSil
  10. apk dosyası silinmiş tekrar upload edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  11. akp dosyası silinmiş...!

    YanıtlaSil
  12. @Adnan,saltunel
    Bildirim için teşekkürler,apk linki yenilenmiştir.Şimdi indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  13. arkadaş bu apkyı nereye indiriyor mega diye bir directory diyor neres orası?? ben anlamadım indirdiği yeri..!

    YanıtlaSil
  14. merhaba oyun sadece penaltılarda çalışıyor kick off kısmı para ile satınalmaya yönlendiriyor başka bir yöntemi var mı? bedava mı bu oyun? yoksa ben bir yanlışlık mı yaptım..! bir zahmet izah ederseniz sevinirim teşekkürler...

    YanıtlaSil
  15. @saltunel
    Oyunun dosyaları telefonunuzdan silin,kurulum videosu ekledim.Orada anlattıklarımı yaparak sorunsuz bir şekilde tam sürüm olarak oynayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  16. admin helal olsun sayende para verıp satın almaktan kurtulduk gayet guzel çalısıyor tebrik ederim

    YanıtlaSil
  17. dediklerinin hepsini yaptım dowlond failed hatası alıyorum yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  18. @İsmet Ekemen
    Rica ederim,iyi oyunlar :)

    @Adsız
    Kurulumu videolu olarak verdim.İzleyip düzgün bir şekilde kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  19. kardeş apk %86 da kalıo inmiyor malesef :(

    YanıtlaSil
  20. kardeş apk dosyasını düzeltsen lütfen.....

    YanıtlaSil
  21. kardeş bu oyunu kurduktan sonra 1284 mb bir şey daha indirio napıcaz ona okdr indirdik daha ne indiriyor çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  22. merhaba herşey 10 numara teşekkürler..pes 2014 ne zaman çıkacak? bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  23. galaxy next turboda calisirmi

    YanıtlaSil
  24. @doğukan
    Siz de sorun var sanırım,ben de sorunsuz.

    @saltunel
    Beğenmenize sevindim,pes 2014'ün maalesef 13 gibi çıkmama ihtimalı var ancak belli olmaz.Eğer çıkarsa aralık ayında çıkacağını düşünüyorum.

    @Baris Sayili
    Evet çalışır.

    @Erce Güler
    Hayır açılıyor,reklamı geç demeniz lazım.

    YanıtlaSil
  25. reklamı geç şeyi çıkmıyor başka yerden buldum par4 ü ama çıkartırken pano hatası veriyor

    YanıtlaSil
  26. @Erce Güler
    Başka bir tarayıcıdan deneyin.

    YanıtlaSil
  27. tamam oldu ama çıkartırken şu hata çıkıyor:! com.ea.game.fifa14_row\main.128.com.ea.game.fifa14_row.obb dosyasında CRC hatası. Dosya bozuk

    YanıtlaSil
  28. @Erce Güler
    Bütün partları birlikte çıkarmanız lazım teker teker olmaz.

    YanıtlaSil
  29. @Erce Güler
    Part 4'ü başka yerden indirdim dediniz.Eğer durum öyleyse birleşmez.Burada sizin gibi sorun yaşayan başkası olmadı.Buradan indirirseniz sorun yaşamassınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldu teşekkür ederim pes 2012 yle bırlıkte güzel olcak

      Sil
  30. Oyunda menüde felan kasma yok maçı başlatıyorum bir yavaşlama oluyor sorna gol attım mesela hızlanıyor gol sevincinde felan sonra gene yavaşlıyor özellikten doalyımı yoksa bir ayarı varmıdır

    YanıtlaSil
  31. @Erce Güler
    Kuruluma kadar yardımcı olabilirim,sonrasında pek yardımcı olamam onu oynayan arkadaşlara soracaksınız :)

    YanıtlaSil
  32. sizde bir deneseniz yani oyun hızımı yavaş onu anlamadım

    YanıtlaSil
  33. @Erce Güler
    Cihazınız neydi?

    YanıtlaSil
  34. poly pad c400 ramı 512 mb ram ama menüsünde felan hiç kasma sorunu görmedim oyun yavaşlanıyor sonra top dışarı çıktımı hızlı şekilde geçiyor sonra gene yavaşlıyor maça dönünce

    YanıtlaSil
  35. @Erce Güler
    512 mb ram'li cihazda açılması bile bir mucize.Bu cihazın ramiyle alakalı bir sorun olabilir.Oynarken daha fazla ram harcanıyordur falan.Çünkü sizden başka kimsede böyle bir sorun görmedim.

    YanıtlaSil
  36. download failed because you may not have purchased this app yani Bu uygulama satın almamış çünkü indirme başarısız oldu herşeyi doğru yapıyorum bu şekilde bi uyarı çıkıyor oyuna kesinlikle girmiyor bilen biri lütfen yardım etsin telefonum note 2 yardımmmmmm lütfen :( aynı sorun bendede var benim tel samsung galaxy s3 mini yardımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  37. bende açılmıcak zennetmiştim açıldı ve menüsünde felan kasma sıkıntısı yoktu ama oyuna giricne yavaşladı

    YanıtlaSil
  38. part1 i indire basıyorum altta fifa-2014-android-indir...,exe dosyası kötü amaçlı görünüyor diyo üsttede bu site birden çok dosyayı indirmeye çalışıyor diyo izin ver ya da reddet var bide sağ üstte geç var geçe basıyorum evim.net sitesine bağlanıyo

    YanıtlaSil
  39. Berk kardeşimm "download failed because you may not have" hatası alıyorum siyah ekran sol yukarda beyaz yazıyor samsung galaxy s4 var herşeyi yaptım ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
  40. @Adsız
    Data dosyalarını da indirdiniz mi?

    @Erce Güler
    Bence halinize şükredin :)

    @salih mazlum
    Sap ğstte reklamı geç diyeceksiniz,sonra tekrar tıkla diyor.Tekrar tıklaya basın.

    YanıtlaSil
  41. Berk kardeşim Data dosyasının linkini vermemişsin hem obb hemde datasımı var bunun

    YanıtlaSil
  42. @Adsız
    Datadan kastım obb işte,ben videoda her şeyi anlattım.İzleyin ve kurun :)

    YanıtlaSil
  43. off olmuyor bilader gitti o kadar mb napcaz kaç saat bekledik bi çözüm bul :(

    YanıtlaSil
  44. abi bende obb klasörü yok ne yapacam :(

    YanıtlaSil
  45. @Adsız
    Verdiğim linklerden indirin?

    @sefil bilo
    Android dizinin içinde Obb diye klasör açın,onun içine atın.

    YanıtlaSil
  46. @Erce Güler
    Ben oyunu kurmadım ki :) Arkadaşımın telefona kurduk.

    YanıtlaSil
  47. ya admin her şey tamam oyunu kurdum hatta oynuyordum bir anda tablet kapandı...
    Sonra açtım tekrardan sonra fifayı açtım..Ea sport diyor tab to caountıne dior basıyorum oyundan atıyor lütfen acill cevap bekliyorum.

    YanıtlaSil
  48. @Furkan Üçgül
    Oyuna uçak modunda girmeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  49. Merhaba admin, verdiğin linkler boş, linke bastıktan sonra gittiğimiz Zippyshare sitesinde: "File does not exist on this server" diyor, yani dosya yok... linkleri yenilerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  50. @Adsız
    Şu an müsait değilim,bir ara linkleri yenilerim. Bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  51. linkler kırık berk

    YanıtlaSil
  52. @Adsız
    Bir ara el atacağım linklere. Şu an müsait değilim maalesef.

    YanıtlaSil

-->