Samsung Galaxy S4 Mini Root Yapma


Samsung Galaxy S4 Mini Root Yapma
Samsung Galaxy S4 Mini Root Yapma

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Samsung Galaxy S4 Mini Root'' yani ''Samsung Galaxy S4 Mini Root Yapma'' işlemini nasıl yapabileceğinizi anlatacağım, ilk olarak aşağıdaki dosyaların hepsini bilgisayarınıza indirin ve anlattığım adımları uygulamaya başlayın.

Not: Bu işlemler basit işlemlerdir ancak dikkatli olunması gerekmektedir.Eğer kendinizden emin değilseniz yorum bölümünden bizlere sorularınızı sorabilirsiniz.Yanlış bir hareket yapıp cihazı bozarsanız yardımcı olacağız ancak hiç bir sorumluluk sitemiz kabul etmemektedir.Sorumluluk size aittir.

Samsung Galaxy S4 Mini Root Yapma


  • İndirdiğiniz ROOT dosyalarını SD kart, yani hafıza kartınıza atın.
  • Odin ve Cwm indirdikten sonra,dosyaları rar içerisinden çıkartın ve telefonunuzu kapatın. 
  • Ev + Ses + Güç tuşuna aynı anda basın telefonunuzu Download moduna geçirin, usb kablonuzu bilgisayarınıza ve telefonunuza bağlayın. 
  • Odin programını çalıştırın, F. Reset Time işaretini kaldırın. 
  • AP butonuna basıp rarlı dosyadan çıkarttığınız cwm dosyasını seçin. 
  • Start butonuna basın, yükleme bitince telefonununuz kapanıp tekrar açılacaktır. 
  • Telefon açılışta titrediği anda Ses+Ev tuşuna basin, Recovery menüsü karşınıza gelecektir. 
  • Install kısmından root dosyalarınızı seçip kurulumun bitmesini bekleyin.


Hayırlı Uğurlu olsun, artık Samsung Galaxy S4 Mini Root Yapımı işlemi oldu ve super user yetkilerine sahipsiniz. 

Samsung Galaxy S4 Mini Root Yapma

4 yorum:

  1. Reklamı kaldırayım sorun değil ben hala ne olduğunu bilmiyorum googleye yazınca öyle bir reklam firması çıkmıyor yine ne olduğunu bilmeden koydum burda sana haklısın demedim hem tamam uzatmaa reklamı kaldır dersen kaldırayım sorun değil zaten ne olduğunu bilmiyorum biraz sinirliydim sana patladim olan bu hemen kendine pay çıkarma ağır konustum onun için kusura bakma bir arkadaşım beni kaldırmaya çalıştı sana denk geldim neyde berk uzatmayacagim burda ya işte sen haklıymıssin falan diye mesaj atmadim kelimelerim için kusura bakma demek için mesaj attim sende ağır konuştun senden buyuk biri olarak haksiz veya hakli olmam önemli değil bilmeden kufur ettiysem gerekeni soylerim hadi Allaha emanet.

    YanıtlaSil
  2. hocam telefonum cin mali s4 mini GT-I9190 root atsam bozulur mu

    YanıtlaSil
  3. @Yılnaz Uçar
    Evet bozulur sakın atmayın.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,Bende Çin malı S4 Mini sahibiyim.Üzerindeki sürüm 4.2.2 olarak gözüküyor ama bir root yapma uygulamasında çıkan bir bilgi ekranında 2.3.4 sürümü gözüktü ! Bu durumun bazı uygulamaların neden açılamadığına kanaat getirmeme yardımcı oldu.ve lakin
    Bu durumu Custome Rom'la değiştirmek istedim ve bir türlü sonuç alamadım.
    Kullandığım Başlıca Programlar :
    Odin,SP Flash Tool,MTK Droid Tools
    + olarak söyleyebileceğim batarya takılı olmadan SP Flash Tool ile rom atmaya çalıştığımda telefonu görmüyor ve batarya takılı oldugunda ise görme işlemi gerçekleşse bile 1 saniye içerisinde çeşitli hata kodları alıyorum.
    Yardım edebilirseniz çok memnun olurum.Saygılarımla

    YanıtlaSil

-->