World War Z Android İndir


World War Z Android İndir
World War Z Android İndir

Evet arkadaşlar sizlere bu seferki yazımda ''World War Z Android'' oyunu hakkında bilgiler vereceğim. World War Z Android İndir'in istediği sistem gereksinimleri ve boyutu cihazdan cihaza değişkenlik göstermektedir.Oldukça başarılı grafiklere sahip bir FPS zombi oyunudur.World War Z Apk'de modelleme oldukça iyidir telefonunuzu bir hayli zorlayacak bir oyundur. World War Z Apk İndir'de etrafta çeşitli objeler bulunmaktadır.Oyunda radyo dinleme e-mail okuma vs gibi çeşitli  eylemleri yapabiliyoruz.Oyunumuzda bir çok farklı silah mevcuttur.Birbirinden farklı ve bir o kadarda zorlu 28 farklı bölüm mevcuttur.Oyunu telefonda oynamanız için biraz basitleştirilmiş yani kendisi nişan aldığında ateş ediyor vs.Lafı daha fazla uzatmadan siz değerli takipçilerimize oldukça hızlı olan zippyshare linki vereceğim linklerde apk+data dosyaları mevcuttur.

World War Z Android Görseller:
World War Z AndroidWorld War Z AndroidWorld War Z AndroidWorld War Z Android

World War Z Android İndir Tanıtım Videosu:



TEGRA: 
APK=> TIKLA 
Data=> TIKLA

ADRENO:

APK=> TIKLA
DATA=> TIKLA

POWERVR:

APK=> TIKLA
DATA=> TIKLA

MALİ:

APK=> TIKLA
DATA=> TIKLA

Önemli Not: Tegra,mali,power vr,adreno cihazların chipsetlerine göre ayrılmıştır.Cihazınızın hangi chipsette olduğunu bilmiyorsanız bize yorum yerinden sorabilirsiniz.Hemen cevap verilecektir.

Not : Kurulum esnasında data dosyalarındaki obb dosyalarının isimlerini 

  • 'main.21.com.Phosphor.WWZ' dosyasını 'main.25.com.Phosphor.WWZ'
  • 'patch.21.com.Phosphor.WWZ' dosyasını 'patch.25.com.Phosphor.WWZ'


Şekilde değiştirin ve dosyaları Android/Obb dizinine atın aksi halde çalışmaz oyunun ilk açılışında interneti kapatın yada uçuş moduna geçin.

World War Z Android İndir

77 yorum:

  1. galaxy s3 hangi chipsette oluyo??

    YanıtlaSil
  2. galaxy s3 için hangisini indircem

    YanıtlaSil
  3. @Adsız
    Galaxy s3 için mali'yi indireceksiniz.
    İyi Oyunlar

    YanıtlaSil
  4. malinin data linkine tıkladığında dosya mevcut değildir yazıyo apk dan indirebiliyomuyuz??

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    Mali data dosyası düzeltilmiştir,şimdi indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. :d bu seferde apk dosyası mevcut değil malide

    YanıtlaSil
  7. @Adsız
    Link yenilendi,şimdi indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. ben bunu nasıl yüklicem ya ismi değiştirip obb ye attım apk yı yükledim neti kapatım açıtğımda dowload ekranında kalıyo uçuşmoduna alınca da aynı şey oluyo nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  9. olmuyo
    http://n1306.hizliresim.com/1b/n/pdcwd.png
    bu ekranda kalıyo

    YanıtlaSil
  10. @Adsız
    Sizin chipsetinize uygun dosyayı indirdiğinize emin misiniz?

    YanıtlaSil
  11. galaxy s3 mali değilmi??

    YanıtlaSil
  12. @Adsız
    Evet mali ancak anlamadığım nokta şu,ben de bu oyunu adreno denedim hiç download ekranı çıkmadı.Oyunu wifi ile çekme şansınız var mı?

    Eğer yoksa size bir önerim daha var.Android/Obb içine attığınız dosyayı oradan alın.
    Android/Data/Obb içine atın, o da olmassa direk Android/Data içine atın.Datanın atılacağı yer bu oyunda cihazdan cihaza değişiyor diye bir yazı okumuştum.

    YanıtlaSil
  13. saolun oldu teşekürler:D ilk yaptığım şeyleri tekrar yaptım sadece isim değiştirmedim oyun açıldı

    YanıtlaSil
  14. s4 hangi islemci ??

    YanıtlaSil
  15. sony xperia go için hangisini indireceğiz?

    YanıtlaSil
  16. teşekkür ederim emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  17. adreno nun data linki acilmiyor bi goz atabılırmısın

    YanıtlaSil
  18. @sentor
    Rica ederim,yorumunuz için teşekkür ederim.

    @Adsız
    Adreno apk ve data linki yenilenmiştir.Eski apk'yi indirdiyseniz silin çünkü yeni data,yeni verdiğim apk'ye uygun.Eski apk'yle çalışmaz.

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler kurulumda denenlerin aynısnı yaptım çalışıyor

    YanıtlaSil
  20. adreno data : This file exceeds the max. filesize which can be downloaded by free users. If you still want to download this file, we advise you to buy a premium product.
    arkadasım bu dosya uploaded e gore boyutu cok fazla premium uyeligi olmayan arkadaslar indiremiyorlar bi el atarsan guzel olacak

    YanıtlaSil
  21. @Adsız
    Tamam bakarım müsait olunca.

    YanıtlaSil
  22. S3 TE BU ŞEKİLDE başına temp.patch25 KOYUN

    YanıtlaSil
  23. hadi artık adreno yu part part ayalıyacakmısınz yada duzgun indirebilecegimiz bir siteye???

    YanıtlaSil
  24. @Adsız
    Zamanım olunca yüklerim,bu günler çok meşgulüm.

    YanıtlaSil
  25. LG optimus p725 3D Max icin hangisi acaba?

    YanıtlaSil
  26. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  27. @Adsız
    Rica ederim,işinize yaradıysa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  28. Ben herşeyi eksiksiz yaptım cihazım s3 maliyi indirdim dediğiniz gibi yaptım ama oyun açılmadı. simgeye tıklıyorum tekrar masa üstüne atıyor.

    YanıtlaSil
  29. @Adsız
    O zaman tüm dosyaları silin oyun hakkında.Apkyi kurun wifi ile çekin,en temiz yöntem bu.

    YanıtlaSil
  30. hımm tama bide öyle denicem işallah olur.bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  31. @Adsız
    Rica ederim,iyi oyunlar.

    YanıtlaSil
  32. bir sorum daha var bazı oyunların apk kurduğum halde wifiden data dosyalarını indirmiyor. mesela men of the steel oyunu yani süperman oyunu en son cıkan onu denedim wifiden indirmedi data dosyayı işallah bu oyundada aynı sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  33. @Adsız
    Olmassa yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
  34. eyvallah sana başarılar kardeşim.

    YanıtlaSil
  35. @Adsız
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  36. Berk kardeşim yine olmadı ya oyun açılmadı wifiden çekiyim dedim oda olmadı dowlaoding ekranı bile gelmiyor. sorum ne olabilir.

    YanıtlaSil
  37. @Adsız
    Nasıl olmuyor ben de anlamadım ya :/ Yardımcı olamıyorum kusura bakmayın.Yapacak bir şey kalmadı

    YanıtlaSil
  38. Samsung Galaxy win in chipseti ne ?

    YanıtlaSil
  39. cihazım LG OPTİMUS P725 3D MAX, TEGRA İndirdim fakat apk dosyasını açtığımda ekranda ''Dosya ayrıştırılamadı'' diye uyarı gözüküyor yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  40. @Adsız
    Tegra olduğunu size kim söyledi? Cihazınız tegra değil,power vr'dir.Power vr dosyasını deneyin.

    YanıtlaSil
  41. Galaxy tab 2 hangi chipset

    YanıtlaSil
  42. Vestel VP10 hangi chipset?

    YanıtlaSil
  43. dark evopad 9726 tablet's hangisi chipset !

    YanıtlaSil
  44. @Adsız
    Uslubunuza dikkat etmediğiniz için cevap vermiyorum.Saygısızlığa luzüm yok.

    YanıtlaSil
  45. galaksi tab 2 nedir abi ?

    YanıtlaSil
  46. @Adsız
    Piyasada çok sayıda tab 2 modeli var,tam adıyla söylediğiniz takdirde cevap verebilirim.

    YanıtlaSil
  47. S3 mini hangisi

    YanıtlaSil
  48. telefonum galaxy note 2 mali data indirdim apk indiremiyorum

    YanıtlaSil
  49. @Adsız
    Nasıl yani nasıl indiremiyorsunuz? Linki kontrol ettim sorunsuz gözüküyor.

    YanıtlaSil
  50. Telefonum General Mobile Discovery hangisini indirecem ? cevap verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  51. gm discovery gpu'su power vr ama ?

    YanıtlaSil
  52. @Adsız
    Pardon karıştırmışım power vr'yi indireceksiniz.

    YanıtlaSil
  53. gm discovery her oyunu yaptım bı bunu yapamadım :D

    YanıtlaSil
  54. Kardeşım general dis. naparsam yapım olmadı ılk basda powervr nın apksını ındırdım ındırıdm masaustundeyken tıkladım sıyah ekran gelıyor oyle kalıyor 1dk.sonra sıldım dosyasını attım sonra apkyı attım yıne olmadı dedıgınız ısım degısıklıgını de yaptım :/

    YanıtlaSil
  55. @Adsız
    Sorun nedir? Ne diyor oyuna girerken?

    YanıtlaSil
  56. oyuna girerken hiçbirsey demiyor sadece siyah ekran cıkıyor general mobile discovery de ah keske yapabılsek yada yapabılen bır arkadas yardımcı olsa..

    YanıtlaSil
  57. Kardes benim indirdigimde main ve patch daki rakam 29 onu mu degiştirmeliyim bide oyuna girerken parament diyerek kapatıyor lutfen yardım tablet reeder a10.1 2 gb ram i var 4 çekirdek niye çalışmıyor lutfen yardım

    YanıtlaSil
  58. mali apk linki açılmıyor

    YanıtlaSil
  59. vestel vp10 kullanıyorum mali 400 apk indirdim oyun açılmıyor bide mali link bozuk burda

    YanıtlaSil
  60. GM discovery için hangisi

    YanıtlaSil
  61. GM discovery için hangisi

    YanıtlaSil
  62. Kardeş fatih projesi kapsamında dağıtılan tabletlerin chipseti hangisi ?

    YanıtlaSil

-->