Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android Haziran 2013


Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android Haziran 2013
Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android Haziran 2013

Evet sonunda sygic'in yeni güncellemesi olan ''Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android'' çıktı.Neredeyse 1.5 aydır suskun olan sygic yoğun bekleyişler sonucunda ''Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android Haziran 2013''ü bugün itibariyle yayınladı.Ben Sygic Gps Navigation Android Haziran 2013'ü çok beğendim.Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android 2013'teki yenilikler ne isterseniz biraz bakalım:
  • Önceki sürüme oranla çok daha iyi POI desteği,daha iyi seyahat etmenizi sağlayacak.
  • POI'leri değerlendiren seyahat danışmanı ile poilere yorum bırakma şansı.
  • Rotalarınızı kolay düzenlemeniz için Sürükleme ve Bırakma özelliği.
  • Güçlendirilmiş poi araması.
  • Sesli talimat desteği bulunan Yaya modu.
  • Android tabletlere programı kullanmak için daha çok performans veren Kenar Çubuğu.
  • Daha fazla 3B arazi
  • Söylenen Sokak İsimlerini bulmada olumlu geliştirmeler 
  • Kavşak görünümünde ince ayarlar ve geliştirmeler 
  • Android 4.0'daki Kişiler sorunu için düzeltmeler
Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android Görseller:
Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android 2013
Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android Haziran 2013
Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android 2013
Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android Haziran 2013

Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android 2013 Kurulum:
1-)Altta indirme linkini verdiğim Sygic dosyasını indirin,winrar tarzı bir programla açın ve telefonun hafızasına direk atın.
2-)Altta indirme linkini verdiğim Türkiye Haritasını indirin,winrar tarzı bir programla açın ve sygic/maps dizinine atın.
3-)En son da altta indirme linkini verdiğim apk dosyasını indirin,winrar tarzı bir programla açın ve telefonunuza atarak kurun.

Sygic Dosyası:


Türkiye Haritası:

Apk Dosyası:

Not: Eğer cihazınızda önceden sygic navigasyon kuruluysa sygic dosyasını indirmenize gerek yoktur,ilk adımı atlayabilirsiniz.Cihazınızda en güncel 03.2013 sygic haritası varsa türkiye haritasını da indirmenize gerek yoktur.Direk apk'yi kurup çalıştırabilirsiniz.

Dipnot: Takıldığınız bir yer olursa yada çalışmayan bir link olursa yorum yerinden bizlere bildirebilirsiniz.Eğer navigasyonu indirdiyseniz de bir yorumunuzu beklerim.Bu yazıyı yazmak için neredeyse 1 saattir uğraşıyorum,bir yorumunuz beni çok mutlu edecektir.Olumlu olumsuz fark etmez,yorumlarınız bizler için çok değerli.

YENİ SÜRÜM SYGİC ÇIKTI BU YAZIDAKİ SYGİC ESKİ SÜRÜM YENİ SÜRÜMÜ İNDİRMENİZİ ÖNERİYORUZ!>>> TIKLA İNDİR!

Sygic Gps Navigation 13.1.3 Android Haziran 2013

24 yorum:

  1. teşekkür ederim,birazdan deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. @Mutlu Ylmz
    Ne demek ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. eyvallah admin siteni severek takip ediyorum çok güzel paylaşımlar var gangstar rio city of saints android full bedava indir paylaşımında çok güzel çalışıyor

    YanıtlaSil
  4. @Ahmet
    Beğenmenize sevindim,güzel yorumunuz için teşekkür ederim.İyi oyunlar,iyi gezintiler dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. paylaşım için teşekkürler yalnız haritalar indirilmiyor link bozuk ayrıca saygıc in 2013 haritaları çıklmadı biliyorum ben bir yanlışın olmasın bir de bu ilk saygic dosyasının rar şifre:androidmarkettt.com değil yanlış diyor yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. @isa güler
    Yanlışınız var 2013 haritası çıktı.Türkiye Haritası linki çalışıyor.Sanırım eset yada avast kullanıyorsunuz,harita linkine girdiğiniz zaman eset ve avast'ı kapatın.Saçmasapan virus uyarısı veriyorlar.Reklamı geç dedikten sonra tekrar açarsınız.Ben şahsen öyle yapıyorum.Şifre olarak: www.androidmarkettt.com u deneyin.

    YanıtlaSil
  7. şifre için teşekkür ederim antivirüs olarak windosw7 nin virüs proğramını kullanıyorum ve herhangi bir hata almadım google chrom u ile denedim açılmadı internet explorer ile girdim yine link açılmıyor netten araştırdım sadece senin sitende var saygıç 03.2013 haritalı maalesef link açılmıyor çok merak ettim şimdi şu haritalı başka bir adresten verebilir misiniz? sanırım reklam yaptığınız adres linki problemli o açılmıyor yani linki vermiyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. @isa güler
    Reklamı geçip normal haline getirdim sizin için.İndirmek için tıklayınız

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim hemen indirip deneyeceğim

    YanıtlaSil
  10. @isa güler
    Rica ederim,dönüşünüzü bekliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Eyvallah hocam indirdim kurdum ama malesef çalışmadı çünkü bir kereye mahsuz google play e baglanip lisans kontrolü istiyor wifiyi açtım bir dosya daha indirmem gerekiyor ama o dosyayı vermiyor programi kontrol ediyor tabi dogal olarak cakma old anlıyor

    YanıtlaSil
  12. @isa güler
    Ayalar/Uygulamalar/Sygic GPS Navigation a girin verileri temizle deyin.Tekrar deneyin,dün yeni çıktığı için apar topar siteye ekledim.Deneyemedim full çalışmıyor olabilir.

    YanıtlaSil
  13. şifre yine hatalı dostum;
    www.androidmarkettt.com
    androidmarkettt.com
    bu şifreleri denedim hatalı.olmuyor?

    YanıtlaSil
  14. @Adsız
    Şifre: www.androidmarkettt.com
    elinizle yazmayı deneyin,kopyala yapıştır sorun çıkarabilir.

    YanıtlaSil
  15. şifre olayını hallettim çok teşekkür ederim.Fakat satın al diyor halbuki eski sygıcı verileri temizle diyerek kaldırmıştım,hafıza kartındaki sygıc klasörünü de sildim.
    temiz bi kurulum olsun diye olmadı,03.2013 haritaları buradan bir türlü indiremedim,hiç bi virüs proğramı kullanmıyorum,win8 essential harita linki için güvenilir değil diyor.
    yinede çok teşekkürler dostum,uğraşman bile yeter:)

    YanıtlaSil
  16. @salih
    Yardımcı olamadığım için üzgünüm.Bu sürümü ben de deneyemedim çünkü bu günlerde çok yoğunum.Git gel,git gel.Çıktığını görünce deneme şansım olmadığı için apar topar girdim.Dilerseniz sitemizdeki sygic 13.1.1i indirebilirsiniz.Sorunsuz çalışmaktadır.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler dostum,eline sağlık indirdim onu kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  18. @salih
    Ne demek ben teşekkür ederim.İyi navigasyonlamalar :)

    YanıtlaSil
  19. Evet bu uygulama lisans istiyor hic bir sekilde kuyrulmuyor hocam dedigim gibi illa google playa baglanacak neyse ayrica o verdigin 2013 hatıraları 3.1.1 de çalışmıyor birde link virüs lu galiba başlangıç ekranını kititledi zor temizledim

    YanıtlaSil
  20. @isa güler
    Virus falan yok.Sadece link kısaltma yaptığım site pop-up falan çıkarıyor o yüzden olmuştur.Benim 13.1.1 de harita sorunsuz çalışıyor.En iyisi siz wifi ile haritayı çekin.Ben öyle yapmadım ancak böyle yapamıyorsanız siz öyle yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  21. # Berk Hüner
    Sygic 13.1.3 rar şifresi sorunu nasıl çözülüyor. tüm şifreleri denedim ( ozut;www.androidmarkett.com ) ama rar açılmıyor.

    YanıtlaSil
  22. @Kuddisi Veyis
    Şifre www.androidmarkettt.com veya androidmarkettt.com,kendim şifreledim dosyayı.Yine hata veriyorsa winzip yada 7zip ile açmayı deneyin,sorun winrardadır.

    YanıtlaSil
  23. @ Berk Hüner
    Türkiye haritasını indirebilen varmı. reklamdan başka bir sayfa çıkmıyor. Üst tarafta sayan bir reklam sayfası çıkmıyor.

    YanıtlaSil
  24. @Kuddusi Veyis
    Eset kullanıyorsunuz sanırım eset'i kapatın bende de eset var o linki kısalttığımız adresi virus olarak görüyor ancak ne virus ne de başka bir şey var.Sadece reklamı geçme sayfası.Eseti kapatırsanız reklamı geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil

-->