HTC One Root Yapma


HTC One Root Yapma
HTC One Nasıl Root Edilir?



Evet arkadaşlar bu seferki rom yazımda sizlere HTC One Root Yapma ve HTC One Nasıl Root Edilir? onu anlatmaya çalışacağım.Her zaman olduğu gibi yine işlemlere başlamadan önce cihazınızın yedeğiniz alınız.İşlemler sırasında çıkabilecek hatalardan  sitemiz sorumlu değildir.Öncelikle:

Root için gerekli dosyayı indiriniz  TIKLA
ardından telefonun ayarlarından aşağıdaki gibi yapınız

HTC One Nasıl Root Edilir?

indirmiş olduğunuz dosyayı masaüstüne çıkartınız.


HTC One Nasıl Root Edilir?

Bu çok amaçlı uygulama ile istediğinizi yapabilirsiniz.Tool Kit üzerinde “to Root the phone. Folow in order ” yazan kısımdaki 5 işlemi uygulayarak root yapabilirsiniz. Root yaptıktan sonra Flash recovery kısmından cihazınıza istediğiniz recovery’i yükleyebilirsiniz. “Others” kısmında “Perm Root” seçeneğini uygulayarak cihazınıza kalıcı root yetkisi verebilirsiniz.Hayırlı olsun

Bir önceki konumuz olan HTC One V Root Yapma'da htc one v root cihazı kullanan arkadaşların nasıl root olabileceğini anlattık.

HTC One Root Yapma

1 yorum:

  1. Selamlar
    HTC ONE DEVELOPMENT EDITION 64GB model cihazım var ;
    Root yetkilerini almak için uzun uğraşlar sonucu telefonumu s-off yapabildim ..
    Ben de sizin gibi TWRP nin son sürümünü kullanıyorum ve twrp den supersu dosyasını (UPDATE-supersu-v1.34.zip) dosyasını erase cacheden sonra kuruyorum .. Ama root olamıyorum . Cİhazım amerikadan gelen development edition modeli yani CID is : BS_US001.
    Boot ekranım da şöyle:

    *** TAMPERED ***
    *** UNLOCKED ***
    M7_UL PVT SHIP S-OFF RH
    CID-BS_US001
    HBOOT-1.57.000
    RADIO-4T.28.3218.04
    OpenDSP-v26.120.274.0202
    OS-6.07.1540.1
    eMMC-boot 2048MB
    Jun 17 2014,00:44:49.11831

    root yapılabilmesi için yardımlarınızı rica ediyorum ..

    YanıtlaSil

-->