Euro Truck Simulator 2 Türkiye Yaması İndir


Euro Truck Simulator 2 Türkiye Yaması İndir

Euro Truck Simulator 2 Türkiye Yaması


Merhaba arkadaşlar ''Euro Truck Simulator 2 Türkiye Yaması İndir'' yamasını bugün sizlerle paylaşacağım.Bugün bir forumda gezinirken Euro Truck Simulator 2 Türkiye Yaması diye bir konu gördüm.Arkadaşın verdiği linkten yamayı indirdim,kendi oyunumda denedim ve sorunsuz çalışınca belki sitemde benim gibi Euro Truck Simulator 2 Türkçe Yaması arayan birisi vardır diye konuyu açmak istedim.Euro Truck Simulator 2 Türkiye Yaması'nı kurduktan sonra oyundan daha çok zevk aldım.Sizlerin de alacağını düşünüyorum. Euro Truck Simulator 2 Türkçe Yaması İndir'mek için tek yapmanız gereken altta verdiğim linke tıklamak.

Euro Truck Simulator 2 Türkiye Yaması Kurulum:

  1. İndirdiğiniz dosyayı winrar tarzı bir programla açın.
  2. Oyunun kurulu olduğu yere girin ve Euro Truck Simulator 2 dizinine girin,winrar'la açtıktan sonra ortaya çıkan dosyayı dizine atın.

Euro Truck Simulator 2 Türkiye Yaması İndir

43 yorum:

  1. hacim euro truck turkce yama ve pes 2013 şifresi

    YanıtlaSil
  2. @afacan kesici
    Pes 2013 şifresi için facebook sayfamıza mesaj atın.
    Euro truck şifresi: androidmarkettt.com
    konuda vermeyi unutmuşum.
    Takıldığınız bir yer olursa buradan sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardes bunun resımlı veya vıdıolu anlatımı varmı ?

      Sil
    2. Berk Ben yaptım ama aynı map cıkıyo

      Sil
    3. yeni kariyer kur öyle dene

      Sil
  3. kardes resımlı anlatım varmı ?

    YanıtlaSil
  4. @erdem küçükangı
    Maalesef yok.

    YanıtlaSil
  5. amk yapıyorum olmuyor gırılmıyor oyuna gırıyom acılmıyor yanıt vermıyor dıyor

    YanıtlaSil
  6. mk bunun rar şifresi ne ? rar açılmıyo

    YanıtlaSil
  7. @Muhammet Yalçın
    Terbiyesizliğe gerek yok.Şifre: androidmarkettt.com,www.androidmarkettt.com bu ikisinden birisi.

    YanıtlaSil
  8. açılmıyor lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  9. @emre kürek
    Cihazınız nedir?

    YanıtlaSil
  10. rar şifresi istemedi :)

    YanıtlaSil
  11. istiyormuş özür dilerim :(

    YanıtlaSil
  12. @Ahmet
    androidmarkettt.com veya www.androidmarkettt.com şifre deneyin.

    YanıtlaSil
  13. içine ettin olum oyunun açılmıyo

    YanıtlaSil
  14. @Adsız
    Aval aval yazdıklarımı okumadan kurmaya kalkarsanız böyle olur.Ben denedim sorunsuz ve yapılması gerekeni konuda anlattım.Problem ve sorun sizde.Dediklerimi harfiyen uygulasanız böyle olmazdı.

    YanıtlaSil
  15. abi herşeyi yaptım ama yanıt vermio dio

    YanıtlaSil
  16. @Adsız
    Demek ki yamayı yanlış kurdunuz.Silip tekrar kurun :)

    YanıtlaSil
  17. içine mi atıyoruz rar dan çıkarıp napıyoruz onu yazmamışsın

    YanıtlaSil
  18. @Adsız
    Nereyi yazmamışım?
    Rar'dan çıkarıp atacaksınız.

    YanıtlaSil
  19. çalışmayı durdurdu hatası veriyor

    YanıtlaSil
  20. @Berkay Tülü
    Anlattıklarımı doğru bir şekilde uygularsanız sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  21. Euro truck simulator 2 apk sini atabilir misin kardes ? Kurulumla tabii.

    YanıtlaSil
  22. türkiye Yaması varmı ya

    YanıtlaSil
  23. @Adsız
    Dalga mı geçiyorsunuz?

    YanıtlaSil
  24. @Adsız
    Biraz dikkatli bakarsanız göreceksiniz.Sitemizde mevcuttur,arama yerinden aratabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  25. @Resul Mert Ozdoğan
    androidmarkettt.com

    YanıtlaSil
  26. admin belgeler// euro truck simulator 2// mod buraya attım scs dosyalarını açılmadı oyun
    c/deki euro truck simulator 2 ye attım gene oyun açılmadı iki tarafada attım gene açılmadı ayrıntılı olarak söylermisin nereye atıcaz biz bu dosyaları gene dikkatli bakın dersen anladıkki daşşak geçiyon milletle...

    YanıtlaSil
  27. abi şifresi ne yha sölein bi şifre istiyo siteye yazın dionda ne yazcazz

    YanıtlaSil
  28. @Ramazan Yaylalı
    www.androidmarkettt.com yada androidmarkettt.com

    YanıtlaSil
  29. kardeş nreye tıklıyıp indiriyoz yardıcı olsan

    YanıtlaSil
  30. @Özcem Şükür
    İndirmek için tıklayın yazan yere tıklayın.

    YanıtlaSil
  31. kardeş oyunun kurulu olduğu bölüme attık ancak oyun açılmıyor yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  32. @Marka Bizim
    Yedek alın boşuna demedik :)

    YanıtlaSil
  33. benim sürümüm 1.1.1 calısırmı

    YanıtlaSil

-->