Turbobit Premium Link Generator Haziran 2013


Turbobit Premium Link Generator Haziran 2013
Turbobit Premium Link Generator Haziran 2013

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle az önce denediğim ''Turbobit Premium Link Generator''ünü paylaşacağım.Turbobit Premium Link Generator 2013 sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır,ancak şöyle bir eksiği var.500 mb üstü dosyaları premium yapamıyorsunuz.Ben 900 mb'ı Turbobit Premium Link Generator Haziran 2013'te premium yapmaya çalıştım olmadı,278 mb'lık dosyayı premium yapmaya çalıştım oldu.Turbobit Link Generator 2013'ün en önemli artısı,sadece turbobit için olmaması.Turbobit Link Generator Haziran 2013 hotfile,uploaded,extabit ve rapidgator linklerini de premiuma çevirmenize imkan sağlıyor.Şu an o özellik mevcut mu bilemem çünkü ben sadece turbobit çevirmeyi denedim artık deneye deneye görürsünüz :) Lafı daha fazla uzatmadan sizleri Turbobit Premium Link Generator Haziran 2013'lerle baş başa bırakıyorum.

Turbobit Premium Link Generator'e Erişmek İçin Tıklayın!

Turbobit Premium Link Generator Haziran 2013

0 yorum:

-->