Sygic GPS Navigation 13.1.4 Android Temmuz 2013


Sygic GPS Navigation 13.1.4 Android Temmuz 2013

Sygic GPS Navigation Android Temmuz 2013


Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle sygic'in yeni güncellemesi olan ''Sygic GPS Navigation 13.1.4 Android Temmuz 2013''ü paylaşacağım. Sygic nisan ayından sonra 2 aylık bir suskunluğa çekilmişti ve haziran ayında çıkardığı 13.1.3 güncellemesiyle bu suskunluğunu bozmuştu.Şimdi de Sygic GPS Navigation 13.1.4 Android sürümü ile navigasyon severlerin karşısına çıktı.Lafı daha fazla uzatmadan Sygic GPS Navigation Android Temmuz 2013'ün özelliklerine geçmek istiyorum.

Sygic GPS Navigation 13.1.4 Android 2013 Özellikler:
  • Önceki sürüme göre daha performanslı poi ile seyehat zevki doruk noktasında olacak
  • Seyehat danışmanı özelliği ile Poileri denetleyip,yorumlayabilirsiniz.
  • Daha rahat düzenleme için sürükle ve kırak özelliği
  • Poi aramasında fark edilir bir güçlenme olmuş.
  • Sesli talimat özelliği bulunan yaya modu
  • 3B Arazileer
  • Söylenen sokakları daha rahat bulma özelliği
  • Kavşaklarda daha akustik görüntüler
  • Ice Cream Sandwich'te kişi problemi düzeltildi.
Sygic GPS Navigation Android 2013 Görseller:
Sygic GPS Navigation Android Temmuz 2013
Sygic GPS Navigation Android Temmuz 2013

Sygic GPS Navigation Android Temmuz 2013 Kurulum:
  • Konunun altında indirme linkini verdiğim APK Dosyasını indirin ve cihazınıza kurun.
  • Ardından APK Dosyasına girin ve programın gerekli dosyaları indirmesine izin verin.Kurulum tamamlanınca Word Trial seçeneği çıkıyor,bu seçenek gelince uygulamayı hemen kapatın.
  • Altta indirme linkini verdiğim Türkiye Haritasını indirin.Sygic/Maps klasörüne atın.

Sygic GPS Navigation 13.1.4 Android Gerekli Dosyalar:
Önemli Not: Programı kurduktan sonra sygic sizden bir hesap açmanızı isteyebilir.Eğer isterse sakın hesap açmayın,her karşınıza çıkışında daha sonra hatırlat deyin.

Dip Not: Neredeyse 30-40 dakikadır bu arşivi hazırlamak için uğraşıyorum,eğer arşivden faydalandıysanız bir yorum bırakmanız beni gerçekten çok mutlu edecektir.Olumlu,olumsuz hiç fark etmez.Yorumlarınız bizler için çok değerli,sizler sayesinde eksiklerimizi daha kolay fark edip sizlere daha iyi bir hizmet verebiliriz.Kırık bir link olduğu takdirde de yada yapamadığınız bir yer olduğu zaman da bize yorum bölümünden sorabilirsiniz.

Önceki makalemiz olan Battle Bears Gold Android İndir'de seveceğinize inandığımız ayı savaşı oyununu paylaştık.

YENİ SÜRÜM SYGİC ÇIKTI BU YAZIDAKİ SYGİC ESKİ SÜRÜM YENİ SÜRÜMÜ İNDİRMENİZİ ÖNERİYORUZ!>>> TIKLA İNDİR!

Sygic GPS Navigation 13.1.4 Android Temmuz 2013

28 yorum:

  1. Teşekkür ederim, indirip kullanacağım. Fazla deneyim sahibi olmasam da edindiğim izlenimi de yazacağım...

    YanıtlaSil
  2. @Süreyya GÖÇKEOĞLU
    Rica ederim,dönüşünüzü bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. İLK DEFA KURACAM BU PROGRAMI APK DOSYASI İLE HARİTAYI İNDİRMEM YETERLİ Mİ DİR.

    YanıtlaSil
  4. @saglıkcı71
    Apk üzerinden harita iniyor mu tam olarak bilmiyorum.Deneyin

    YanıtlaSil
  5. kurulumdan sonra sygic in içinde maps yoktu. Maps diye klasör açıp indirdiğim harita dosyasının içine atmama rağmen hala harita yüklenmedi uyarısı veriyor ve world trial bölümüne geçiyor.

    YanıtlaSil
  6. @murat eren
    O zaman attığınız tüm dosyaları silin sygic hakkında.Sadece apk'yi indirin kurun ve herşeyi wifi ile çekin çok daha temiz olur.

    YanıtlaSil
  7. hocam turkıyye harıtası lınkı kırık

    YanıtlaSil
  8. @Burak Öz
    Bir ara yenilerim bu aralar yoğunum.

    YanıtlaSil
  9. Sadece APK indirip kurdum. Türkiye haritasını kendisi wifi ile çekti. Sormak istediğim, herhangibir rota belirledikten sonra kendi kendine o rotada gidiyor. Araba kullanırken benimle beraber gidip benimle beraber durması gerekmiyormu??

    YanıtlaSil
  10. @Arif sümbül
    Programın kurulumu dışında bir yorum yapamam onu sygic'i yazanlara sormak lazım :)

    YanıtlaSil
  11. harita linki lazım
    link virüslü linkler atıyor.

    YanıtlaSil
  12. truva atı algılıyor :s

    YanıtlaSil
  13. @mcturk
    Virüslü falan değil,eğer virus atacak olsam bu kadar büyük bir dosya ve konuyla uğraşmazdım.

    YanıtlaSil
  14. @Adsız
    Akıl var mantık var eğer truva atma amacım olsa neden bu kadar uğraşayım.Arkadaşım böyle düşüncelere kapılacaksanız indirmeyin Allah Allah.İşim gücüm yok 500 mb dosya yükleyeceğim amacım size truva atmak olacak.Siz bilirsiniz.

    YanıtlaSil
  15. Emeğiniz için teşekkürler.
    Ben Macaristan da yaşıyorum, yani bana Avrupa haritası lazım.
    Programı kurduktan sonra wifi ile indirdiğim harita sınırlı mı olur, yoksa sürekli kullanabilirmiyim?

    Saygılar,

    YanıtlaSil
  16. Türkiye haritasının linki açılmıyor.

    YanıtlaSil
  17. @Halis AKÇAY
    Sürekli kullanabilirsiniz,sınırlama sorunu olursa ben size yardımcı olurum.

    @Adsız
    Reklamı geç derseniz bir sorun olmaz kontrol ettim.

    YanıtlaSil
  18. tr haritası link vürüslü turuva atı var.

    YanıtlaSil
  19. haritayı indiremiyorum captcha yı yazıyorum ancak download için herhangi bir link veya buton cıkmıyor?

    YanıtlaSil
  20. @ALEORA KAÇ
    Öncelikle siz virus yazan yada virüs programı tasarlayan bir kişi misiniz? Eminim internetten zerre kadar anlamıyorsunuzdur. Öncelikle eğer sizin gibi insanların bilgisayarına virüs bulaştırma düşüncem olsa 300 mb yükleyeyip neden uğraştırayım kendimi? 1 mb yapmak çok mu zor dosyayı. Zerre kadar bilginiz olmadığı konular hakkında yorum yapmayan hala kafanız bu dosyanın viruslü olduğunu düşünüyorsa gidin google playe 70$ verin indirin.Ne kadar nankör insanlar var ya,bir de utanmadan kesinlik katarak konuşuyor.İnsanda biraz utanma olur,vallahi yazık,ne hale geldi bizim toplum.Sizin gibi nankörler yüzünden insanın paylaşım yapası bile gelmiyor!

    YanıtlaSil
  21. @Adsız
    Captcha'yı yazıp enter'a basın,çıkacaktır.

    YanıtlaSil
  22. Tekrar Merhaba,
    Cevabınız için teşekkür ederim.
    apk yı kurup program çalışınca; Start Trial ve Activate/Restore seçenekleri çıkıyor.
    Ayrıca; doysların içinde harita/maps dosyası yok.
    Bu durumda ne yapmam gerekir?
    Teşekkürler,

    YanıtlaSil
  23. @Halis Akçay
    Start trial deyin,maps'i wifi ile çekeceksiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,
      Ben onu 7 günlük deneme sürümü sanmıştım :)
      Emeğinize sağlık.

      Sil
  24. deneme sürümü süresi dolmuştur mesajı alıyorum bunun bir crack yada çözümü varmıdır satın almadan.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  25. @Adsız
    Bende de aynı şey oldu,bulamadım internetten crack falan.Ben de programı silip tekrar kurdum.Önce ayarlar/uygulamalardan girip sygic'in bütün verileri temizle,önbelleği boşalt işlemlerini yapın ve silin.Ardından tekrar kurun.

    YanıtlaSil
  26. kardes ben indirdim ama acmiyor :( cod istiyor yada cik diyor baska bir secenegim ve baska bir giris alternatifim yok acele yardim :(((

    YanıtlaSil
  27. @Byretrun pasa
    Programı tekrar silip kurun dediklerimi harfiyen uygularsanız sorun çıkmaz.

    YanıtlaSil

-->