Texas Holdem Poker Chip Hilesi


Texas Holdem Poker Chip Hilesi
Texas Holdem Poker Sınırsız Chip Hilesi

Bugün sizlerle ''Texas Holdem Poker Chip Hilesi''ni paylaşacağım. Facebook'un sanal poker oyunu olan Texas Holdem Poker'in en büyük sorunu chiplerin az olmasıdır. İnternette çoğu kişi Texas Holdem Poker Chip Hilesi 2013'leri paylaşıyor ama maalesef bu sözde hilelerin %90'ı çalışmıyor. Texas Holdem Poker oynayan kişilerde yoğun bir arayış içerisine giriyor,işte ben de bugün bu arkadaşların bu arayışına bir son vereceğim! Ben poker oyunlarını sevmediğim için hileyi ve oyunu denemedim ancak bir arkadaşımın denemesini rica ettim ve sorunsuz çalıştığını söyledi.Ben de hemen sizlerle paylaşayım ki faydalanın dedim. Texas Holdem Poker Sınırsız Chip Hilesini aktif etmek için tek yapmanız gereken şey konunun altında verdiğim linkten gerekli programı indirmek ve oyunun tadını çıkarmaya başlamak :)


Texas Holdem Poker Chip Hilesi

16 yorum:

  1. rar şifresi nedir bunun pekii??

    YanıtlaSil
  2. @kenan yılmaz
    androidmarkettt.com
    www.androidmarkettt.com
    deneyin.

    YanıtlaSil
  3. hiç biride olmuyor kardeş yaw bak içinde şöyle birşeyler yazıyor

    Instructions:

    1.This file is protected go to : http://filespeedy.net/download/14808/MmUwZ
    2.Download the password text.
    3.Un-Rar the Zip file and insert the password downloaded.
    4.Enjoy survey bypasser.

    YanıtlaSil
  4. @Ihsan Topal
    Yazanları uygulayın? Arkadaşımda oldu.

    YanıtlaSil
  5. olmuyor amaa neden bizi kandırıyorsunuz onu anlamadım
    http://filespeedy.net/download/14808/MmUwZ bu siteden telefon numarası istiyor şifreyi vermek için birde denemişsiniz sözde nasıl denemişsiniz hani....

    YanıtlaSil
  6. @Ihsan Topal
    Şifreyi ben yapmadım,internette buldum ve arkadaşımdan denemesini istedim.Arkadaşım çalıştığını söyledik,kandırmaca falan yok.Telefon numarasını vermesseniz siz bilirsiniz benim arkadaşım denemiş ve yapmış ben de yalan yok.Denemediğiniz ve bilginiz olmadığı bir konuda yorum yapmayın zira diğer arkadaşlar kötü etkiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  7. peki o zaman sana zahmet o arkadaşından şifresinide alabilirmisin o denemiş yaa şifresini bize versin

    YanıtlaSil
  8. @Ihsan Topal
    Tamam soracağım ancak bir hilenin kodu kişiden kişiye göre değişebilir haberiniz olsun.

    YanıtlaSil
  9. bi şansımızı deneyelim bakalım oldu oldu yada telefon numarasını verdigimiz zaman bizden ne kadar kesecek onu bi sorun ona göre bakalım

    YanıtlaSil
  10. @Ihsan Topal
    Şu an kendisi tatile gitti,2 hafta yok.2 hafta sonra geldiğinde öğrenirim.

    YanıtlaSil
  11. abbbbbbbboooooo olmadıki yaww şimdii ne edecegiz şimdi

    YanıtlaSil
  12. @Ihsan Topal
    O size kalmış bir karar,biz yalnızca konuları paylaşıyoruz.Hileyi yapan kişiyle hiç bir alakamız yoktur,sorumluluk kabul etmiyoruz.

    YanıtlaSil
  13. http://www.dosya.tc/server14/V3TGtK/TexasHoldemPokerCheats.rar.html Tek çalışan bu arkadaşlar

    YanıtlaSil
  14. @Adsız
    Benim verdiğim de çalışıyor :)

    YanıtlaSil
  15. len insan evladının çocugu yannış şeyler verip sonra arkadaş tatile gitti 2hafta sonra gelicek sen onu kendine inandır ilk önce internet ortamından virüsleri temizlersin ama böle malları temizliyemezsin buda sana olsun

    YanıtlaSil
  16. @Adsız
    Demek ki seni temizleyememişiz internetten :)

    YanıtlaSil

-->