HTC Desire X Root Yapma


HTC Desire X Root Yapma
HTC Desire X Nasıl Root Edilir?



Evet arkadşlar sizlere bu seferki yazımda ''HTC Desire X Root Yapma''yı ve ''HTC Desire X Nasıl Root Edilir?'' en ince ayrıntısına kadar anlatacağım. HTC Desire X Root yapma işlemi çok zor değil anlatımım sayesinde kolaylıkla yapabileceksiniz.İşlemler sırasında oluşabilecek hatalardan sitemiz sorumlu değildir.

HTC Desire X Nasıl Root Edilir?

  • İlk olarak root için gerekli programı indirin TIKLA
  • İndirdiğiniz dosyayı masaüstüne çıkartın
  • HTC Desire X All in One kit by Hasoon 2000 V1.0 isimli dosyayı ayrı bir klasöre çıkartın.
  • Programı açın ve sol üstten 1. secenegı secın sürücüleri bilgisayarınıza yükleyin
  • Telefonu usb kablo ile bilgisayara bağlayın
  • Yine sol üstten 2. secenek ile htc dev sitesıne kayıt olun
  • Ardından 3. secenegı secın
  • Gerekli işlemleri yaptıktan sonra siteden size Unlock_code.bin dosyası gönderilecek.
  • Extras bölümünden Perm Root'u seçin ve Run butonuna basın.
  • İşlemlerin bitmesini bekleyin 5dk sürecektir.
  • İşlemlerden sonra reboot now tıklayın cihaz yeniden başlasın
  • Root olup olmadığını bu program ile öğrenebilirsiniz TIKLA


Hayırlı olsun Desire X Root Yapma işleminiz başarı ile sonuçlanmıştır.

HTC Desire X Root Yapma

2 yorum:

  1. işe yaramadı hocam adım adım yaptım en sonunda perm root dedim yeniden başlayınca ekranda bir telefon simgesi onun üstünde de kırmızı üçgen ortasında da ünlem var sence nden hocam harf harfine yaptım telefon htc one v . Ayrıca paylaşım için çok teşekkürler ender kaynaklardan çıktınız

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Paylaşımlarımı beğenmenize sevindim.Yorumunuz için teşekkürler,sorunuza cevabı htc one v root yapma konusunda veriyorum.

    YanıtlaSil

-->