HTC One V Root Yapma


HTC One V Root Yapma
HTC One V Nasıl Root Edilir?

Evet arkadaşlar bu seferki root yazımda sizlere HTC One V Root Yapma ve HTC One V Nasıl Root Edilir? onu anlatmaya çalışacağım.İşlemlere başlamadan önce her riske karşın cihazınızın mutlaka yedeğini alınız.İşlemler sırasında oluşabilecek hatalardan dolayı sitemiz sorumlu değildir.Sizlere anlatacağım kolay yöntemle kısa sürede cihazınızı root yapabileceksiniz.

Not:
Bu anlatacağım yöntem bootlader kilidi açık cihazlar için geçerlidir. Bataryanız %50 civarında dolu olmalıdır. ICS sürümleri için denemeyiniz.Bilgisayarınızda htc sense yüklü olmalıdır.

Öncelikle:
  • Root dosyasını indiriniz TIKLA
  • Telefonunuzu usb ile bilgisayara bağlayın
  • Telefonunuzu kapatın ve Seskısma+Power tuşlarına bootloder mode görünene kadar basılı tutulun. 
  • Sonra power tuşuna tekrar basarak FASTBOOT mode' girin
  • Sonra ''install-superboot-windows.bat'' çalıştırın
  • Cihaz yeniden başlayana kadar bekleyin.

Hayırlı Olsun HTC One V Root Yapma işleminiz başarı ile sonuçlanmıştır.

Önceki makelemiz olan Guncrafter Pro Android İndir'de minecraft tarzı bir oyunu sizlerle paylaştık.

HTC One V Root Yapma

10 yorum:

  1. hocam ben dediklerinizi harfi harfine yapıyorum fakat hiçbir şey olmuyor dos ekranda bu şekilde kalıyor
    kabloyu takıyorum harfi harfi dediklernizi yapıyorum sizce neden ayrıca paylaşılacak bir şey varsa telefonumda seve seve paylaşırım pek anlamam android'ten yeni başladım.Bir de rom yükleyin demişsiniz hocam root yapmadan rom yüklenebiliyor mu ?
    son sorum hocam tsf shell, go launcher bunlar rom sayılıyor mu acaba ?

    C:\Users\unix\Desktop\Yeni klasör\r1-primo-superboot>fastboot-windows.exe boot b
    oot.superboot.img
    < waiting for device >

    YanıtlaSil
  2. yanlış yere yanlış yorum gitti hocam k.bakmayın =))
    bende dos ekranı direk öyle kalıyor 10 dakika falan ne kadar sürüyor bu işlem hocam sizce sorunun nedeni nedir harfi harfine yaptım

    YanıtlaSil
  3. @Adsız
    Rom ayrı bir şey tsf shell falan laucher programı.Google'da aratın android rom nedir diye şimdi buradan anlatırsam mesaj fazla uzun olur.

    Bu konularda amatör iseniz yapmamanız daha iyi,zira root işlemi basit olsa bile olası bir hatada cihazınız garanti dışı kalacaktır.

    İşlemler oldukça basit root dosyasını telefona atıp dediğim işlemleri yapacaksınız.

    YanıtlaSil
  4. şimdi oldu hocam konu anlatımı için çok teşekkür ediyorum.Kontrol ettim root oldu =))

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler hocam yaptım sonunda elinize sağlık süper oldu =))

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    İşinize yaradıysa ne mutlu bana,rica ederim :)

    YanıtlaSil
  7. fastboot tıkladıktan sonra no image no image yazıp yazıp duruyor okumuyor :S neden acaba

    YanıtlaSil
  8. @Mustafa Kabaran
    Telefonunuz ICS değil,değil mi?

    YanıtlaSil
  9. HTC Snycc manager bilgisayara yüklü olmalısı gerekiyor.Peki root dosyalarını sd kartamı yoksa telefon ön belleğinemi atacağız?

    YanıtlaSil
  10. @Adsız
    Sd karta atacaksınız,konuda anlattığımız her şey cihazınızda olmalı.

    YanıtlaSil

-->