Ask.Fm Beğeni Hilesi Haziran 2013


Ask.Fm Beğeni Hilesi Haziran 2013
Ask.Fm Beğeni Hilesi Haziran 2013

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Ask.Fm Beğeni Hilesi 2013''ü paylaşacağım. Ask.fm kullanan çoğu kişinin en büyük isteğidir Ask.Fm Beğeni Hilesi yapmak.Maalesef bu konuda yazılıp çizilen çoğu Ask.Fm Sınırıs Beğeni Hilesi programları sadece yalandan ibarettir.İşte ben bugün sizlerle www.androidmarkettt.com farkıyla,Ask.Fm Beğeni Hilesi Haziran 2013'ü paylaşacağım.Ben ask.fm kullanmadığım için hileyi denemedim ancak arkadaşım da denedik.Sorunsuz bir şekilde çalıştı.Ben de sizlerle paylaşmak istedim.Programı açtığınızda Git,Otomatik Kayıt,Otomatik Beğeni ve çıkış olmak üzere 3 tane buton göreceksiniz:Ask.Fm Beğeni Hilesi Haziran 2013

Öncelikle oto kayıt yaparak sahte bir hesap alın,ardından bu hesaba girerek otomatik beğeni seçeneğini seçin.Bu sahte hesabınız sizin gibi programı kullananların yanıtlarını beğenirken çok kısa bir sürede sizin yanıtlarınız da beğenilecektir.

Ask.Fm Beğeni Hilesi Haziran 2013'ü İndirmek İçin Tıklayın!
Ask.Fm Beğeni Hilesi 2013 Rar Şifresini Öğrenmek İçin Tıklayın!

Ask.Fm Beğeni Hilesi Haziran 2013

2 yorum:

-->