Anlamlı Sözler


Anlamlı Sözler

Bugün sizlere ''Anlamlı Sözler'' paylaşan bir siteyi tanıtacağım.Hepimiz yeri gelir sevgilimize iki güzel kelime söylemek sinirlendiğimiz arkadaşımıza ince bir mesaj vererek düşündürmek isteriz.Yada olur ya sinirleniriz birisine,aklımıza çok güzel bir söz gelir,gider bu sözleri Anlamlı Sözler paylaşan sitelere yazarız.İşte ben de bugün sizlere Anlamlı Güzel Sözler paylaşan siteler arasında belki en iyisi diyebileceğim bir siteyi tanıtıyorum.Sitede 20-30 tane kategori bulunuyor,siteye girip isterseniz çok sevdiğiniz bir kişi için oluşturmuş olduğunuz sevgi dolu anlamlı sözleri paylaşırsınız yada girip diğer kişilerin paylaştığı sözlere göz atabilirsiniz.Güzel sözler eklemek için yada başkalarının yazmış olduğu sözlere bakmak için siteye üye olmanıza gerek yoktur.Tüm bu harika özelliklere ek olarak okuduğunuz anlamlı sözlere 10 üzerinden bir puan verebilirsiniz.

Ben sitede en popüler olan bir kaç sözü burada yayınlamak istiyorum:
  • Kırılacaksa kalbin benim yüzümden kırılmasın,akacak ise göz yaşın akmasın..Ben neyim ki senin altın gibi kalbini kıracağım Ben neyim ki senin çöldeki su gibi değerli,bir göz yaşını akıtacağım..Ben! Ben sadece senin için ölümü göze alan,ben sadece içinde sen olduğun için hayatı sevmeye başlayan masum bir aşığım.. 
  • Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!

Anlamlı Sözler

0 yorum:

-->