Metin 2 7x Hilesi Haziran 2013


Metin 2 7x Hilesi Haziran 2013
Metin 2 7x Hilesi Haziran 2013

Bugün sizlerle ''Metin 2 7x Hilesi 2013''ü paylaşacağım. Metin2 oynayan arkadaşların çoğunun 7x hilesi bulamama gibi bir problemi var,geçen gün büyük bir metin2 forumunda takılıyordum.Bazı kişilerin forumda Metin2 7x Hilesi var mı? Çalışan Güncel Metin2 7x Hilesi Haziran 2013 var mı? Tarzı konular gördüm ve kendim denediğim sorunsuz çalışan hileyi,siteme koyayım da sitemde de bu tarzda Metin 2 Güncel 7x Hilesi  konusunda sorun yaşayan arkadaşlar varsa sorunlarını çözmek için paylaşayım dedim.Metin 2 7x Hilesi 2013 Türkçe bazı bölümlerde çalışmaz çünkü o serverın packleri Metin 2 7x Hilesi Türkçe'ye karşı korumalıdır.Lafı daha fazla uzatmadan Metin 2 7x Hilesi Haziran 2013'ün özelliklerini ne saymak istiyorum:
  • Otomatik Hızlı Vurma
  • Küçük boyutlu pack
  • Oyundan atmama
  • Çekme Hilesi
Peki Metin 2 7x Hilesi 2013 Nasıl Kurulacak?
  • Altta indirme linkini verdiğim dosyayı indirin.
  • İnen dosyayı winrar tarzı bir programla açın.
  • Çıkardığınız dosyanın içinde pack dosyası var,onu metin 2 klasörüne yapıştırıyorsunuz ve değiştir diyorsunuz.

Metin 2 7x Hilesi Haziran 2013

0 yorum:

-->