Sygic Navigasyon Full Apk Türkçe İndir 14.3.1


Sygic Navigasyon Full Apk Türkçe İndir 14.3.1
Sygic Apk

Bugün sizlerle Sygic Navigasyon'un yeni çıkan sürümünün Sygic İndir'me linkini paylaşacağım. Mayıs ayında en çok güncelleme yapan navigasyon programı sygic oldu, bugünkü güncellememizin sürümü de Sygic 14.3.1 sürümü. Nisan ayı igo primonun çok fazla güncelleme yaptığı ay olmuştu, mayıs ayı da sygic'in çok güncelleme yaptığı ay oldu, 2-3 kere sygic paylaştın abartma diyebilirsiniz, sizle tüm sygic versiyonlarını paylaştığımı mı sandınız? Mesela sygic 14.2.0 beta versiyonunu sizlerle paylaşmadım çünkü betaydı ve çok fazla hata mevcuttu :)

Neyse arkadaşlar konu dağılmasın, sygic'e geri dönelim.

Sygic Navigasyon Görseller:
Sygic Türkçe
Sygic 14.3.1

Sygic Full Apk Kurulum:

  • Sygic Klasörünü indirin ve rar açma programı ile açtıktan sonra direk hafıza kartına atın.
  • Türkiye Haritasını indirin ve rar açıcı bir program ile açıp sygic/maps içine kopyalayın.
  • Apk Dosyasını indirin rar açma programı ile açıp telefona atın ve kurun.

Sygic İndirme Linkleri:
Sygic Klasörü>>> TIKLA İNDİR!
Türkiye Haritası>>> TIKLA İNDİR!
Apk Dosyası>>> TIKLA İNDİR!

Sygic Harita İndirici>>> TIKLA İNDİR! (TÜRKİYE'de yaşamayanlar kendi ülkelerinin haritasını bu program ile indirebilir.) 


NOT: Eğer cihazınızda sitemizde bundan önce paylaştığımız 14.3.0 sürümü var ise sygic klasörü ve türkiye haritasını tekrar indirmenize gerek yok yeni apk'yı indirip kurun yeterli. 14.3.0 öncesi bir sürüm varsa indirmeniz gerekiyor.

SİTEMİZDEN KOLAYCA DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN LÜTFEN DOSYA İNDİRMEYİ ANLATTIĞIMIZ MAKALEMİZİ OKUYUN EĞER OKUMASSANIZ DOSYA İNDİRME KONUSUNDA BÜYÜK İHTİMALLE SIKINTI YAŞAYACAKSINIZ 2 DAKİKAKINIZI AYIRIP OKUMANIZ SİZİN İÇİN İYİ OLACAKTIR İNDİRMEDE SIKINTI YAŞAYAN KİŞİLERDE OKUSUN>>> OKUMAK İÇİN TIKLA!

Sygic Navigasyon Full Apk Türkçe İndir 14.3.1

32 yorum:

  1. harita indirici çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  2. yine başarılı fakat harita indirici açıllıyor ama çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. silip tekrar kurun bir de. Çalışması lazım.

      Sil
  3. Eyvallah kardeş, G.M dıscovery kuruldu denendi gayet güzel çalışıyor sorun yok. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. map görmüyo indirmemi istyo nası yapabilirim

    YanıtlaSil
  5. programı kurdum ama ses gelmiyor

    YanıtlaSil
  6. samsung s3 te çalıştıramadım sebebini benim hatam mı yoksa donanım mı yetersiz geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun siz de, s3 bu programı kaldırabilecek donanıma sahip bir cihaz

      Sil
  7. teşekkürler dostum...

    YanıtlaSil
  8. S4 minide kurulumu yaptıktan sonra markete baglanıp bişeyler indirmeye çalışıyor sonra hata veriyor. Nticede çalışmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. interneti kapatıp girin.

      Sil
    2. interneti kapatarak da denedim sonuç aynı, yine bağlanmaya çalışıyor ve haliyle bağlanamayınca hata verip kapanıyor.

      Sil
    3. Ok hata bendeymiş, google play yukleme mesajı alan arkadaşlar eski sürümle ilgili herşeyi sildiklerinden emin olsunlar.

      Sil
  9. apk klasörü olan link çalışmıyor

    YanıtlaSil
  10. Yeni versiyonları bulma şansımız var mı,?

    YanıtlaSil
  11. truck versiyonu varmı acaba ?

    YanıtlaSil
  12. Yeni versiyonlar çıkmış, bulabir miyiz?

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim çok kolay ve hızlı bir navii...

    YanıtlaSil
  14. Linkler çalışmıyor....

    YanıtlaSil
  15. ben apk dosyasını indirmeme rağmen winrardan çıkaramıyorum normal şekilde "buraya çıkart" işlemi uyguluyorum ama yok kaç kere denedim dosya çıkmıyor yok. igo yu bu yüzden kuramadım lütfen yardım edin. neden apk dosyası win rar dan çıkartılamıyor? bir de samsung note 1'e yüklenebiliyor mu bunlar?

    YanıtlaSil
  16. Uzun süredir yeni program yok, Siteyi unuttunuz.

    YanıtlaSil

-->