QUATRO MOBİLE F1453 Cep Telefonu İnceleme


QUATRO MOBİLE F1453 Cep Telefonu İnceleme
QUATRO MOBİLE F1453 Cep Telefonu


Bugün sizlerle QUATRO MOBİLE F1453 İnceleme'sini paylaşacağım. Yazıma QUATRO MOBİLE F1453'ün özellikleriyle başlamak istiyorum:

  • 13 MP Arka - 5 MP Ön Kamera
  • 16 GB Dahili Hafıza
  • Android 4.2.2 JB
  • 5'' Ekran
  • 1.3 Ghz'li 4 çekirdekli işlemci
  • Çift Sim Kart Özelliği

NOT: Arkadaşlar lütfen şu marka takıntınız varsa eğer bir kenara bırakın, eğer marka takıntınız varsa ben ne yazarsam yazayım bu telefonu almanız çok zor olacak gibi gözüküyor, bütün telefonlar çin de yapılıyor bunu unutmayın. Samsung Kore'de mi yaptırıyor bütün telefonları sanıyorsunuz. 


QUATRO MOBİLE F1453 Cep Telefonu İnceleme

QUATRO MOBİLE F1453 Cep Telefonu İncelemem:
Telefonun özelliklerini incelemediğim zaman açık bir şekilde adından beklenmeyecek kalitede bir telefon gördüm. Telefonun tek eksik yanı markası eğer markası samsung olsaydı şu anda s5 vs az satılırdı bunun yanında. Telefonun ortalığı kasıp kavuran gm discovery'den hiç bir eksiği yok aksine gm'da 1.2 ghz işlemci ve 8 MP'lik kamera varken bu telefon da 1.3 ghz işlemci ve 13 MP arka kamera mevcut.

Telefonun tasarımı gerçekten göze çok hoş geliyor ve telefon çok ince bir yapıya sahip. Telefonun özellikle kamerası dikkat çekiyor. 13 MP arka ve 5 MP ön kamera 600 tl'lik bir telefonda bulamayacağınız bir özellik, eğer resim çekmeyi seviyorum ve iyi bir android telefonum olsun ancak bütçem maksimum 600-700 diyorsanız bu telefon tam size göre.

Telefon hakkında sorularınız var ise yorum bölümünden sorabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım :)

QUATRO MOBİLE F1453 Cep Telefonu İnceleme

23 yorum:

  1. dört çekirdek değil mi işlemcisi ben öyle sanıyordum..birde sanırım bu inew v3 ün türkiyede toplanmış halimi bilginiz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu telefon inew 3'ün türkiye hali, ve 4 çekirdekli yanlış yazmışım kusura bakmayın düzeltiyorum hemen

      Sil
  2. Reklam kokan hareketler bunlar.
    Bide Ön kamera 13, arka kamera 5mp değişik bi yaklaşım olmuş :)
    Bari RAM i 16GB hafızası 1GB olayımış tam olurmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da yanlış yazmışım dün sınavlardan kafamız dağıldı düzeltiyorum hemen :D Kusura bakmayın

      Sil
  3. Yani ggda quad processer yaziyor ama iki nerden cikti anlamadim.

    YanıtlaSil
  4. Birde eger 4cekirdekli olmasinin yani sira klavye seceneklerinde dikey tus klavyesi var mi mi t9 konusunda nasil kullanimi oldugu konusunda yardimci olur musunuz?

    YanıtlaSil
  5. Klavyede Dikey tus takimi var mi ve T9 kullanimi nasil?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bilgim yok, satıldığı bir mağaza bularak gidip deneyebilirsiniz.

      Sil
  6. Nereden ulaşabiliriz, hangi firmada satınalacağız bilgi verir misiniz rica etsem.
    Ben telefonu çok beğendim, fakat daha detaylı bilgiye ve net satış fiyatına ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  7. teleffon nerede satılıyor bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar almayın şöyle telefonlar pişman olursunuz. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden acaba sebebini söyler misiniz?

      Sil
    2. Telefon süper gözüküyor, benim marka takıntım yok, özelliklerini inceledim 550 tl için harıka bir telefon. Alacaktım kalmamış ama firmasından öğrendim eylül ayının sonlarına doğru android 4.4 son sürümü ile pazara sunulacakmış... alacaklara hayırlı olsun..

      Sil
    3. Quatro M1453 cep telefonu; 16 GB hafıza kartı, 2 GB ram, 16 mp sony cmos kamerası, android 4.4.2 kıt kat (android'in en son sürümü) 4 çekirdek, çift sim kartlı bu telefon şu anda www.esraplaza.com'da 599-TL.

      Sil
  9. telefonu bız kendı elımızle yapıyoruz quatro f1453 general mobıleden falan kat kat daha ustun bu parcalar tamam yalan yok cınden gelıyor ama cındekı en kalıtelı parcalardan topladık bu telefonu 2 yıl garantımız wardır aldıgınız zaman pısman olmuyacagınıza emın olabılırsıınız

    YanıtlaSil
  10. Güzel cihaz fiyat olarak gayet iyi 2 yıl da garantisi var bence alınabilir.

    YanıtlaSil
  11. telefonun kamerası sony mi, bu konuda emin olamadımda

    YanıtlaSil
  12. Quatro Yetkilisi Veya Bu Telefonu Alıp Kullana Kişilere Soruyorum.Telefon İnternette yazan özellikler gibi kalitelimi yoksa dandik bir çin malı mı?

    YanıtlaSil
  13. bu telefonla çekilen örnek resimlere nereden ulaşacağın kamera gercek sony mi

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar bu telefon şu anda www.esraplaza.com'da var ve sadece 569-TL.

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar bu telefon şu anda www.esraplaza.com'da mevcut ve sadece 569-TL

    YanıtlaSil

-->