İgo Primo 2014 Android Apk Full 9.6.29.390522 - 480x800 Telefonlara da Uyumlu


İgo Primo 2014 Android Apk Full 9.6.29.390522 - 480x800 Telefonlara da Uyumlu
İgo Primo 9.6.29.390522


Bugün İgo Primo Android'in yeni ve en son çıkan sürümünü indirmeniz için İgo Primo Apk indime linki makalede sizlerle. Bu makaledeki igonun sürümü İgo Primo 9.6.29.390522. Takipçilerimden olan bir arkadaş igo primo'yu eset'e benzetmiş bu beni güldürdü, bu yorumu atan arkadaşımız haklı, igo iyice işin ucunu kaçırdı artık virüs programı gibi her hafta güncelleme yapar hale geldiler :D Sanırım yeni bir şeyler üzerinden çalışıyorlar, sıkı çalışma iyidir ama suyunu da çıkarmasınlar :D En kısa süre içerisinde umarım ki tüm igo kullanıcıları ve ben igonun bu yoğun çalışmalarının meyvesini almaya başlarım :)

İgo Primo Android Görseller:İgo Primo 480x800
İgo Primo Apk Full İgo Primo 2014 Android Apk Full 9.6.29.390522 - 480x800 Telefonlara da Uyumlu

İGO PRİMO VİDEOLU KURULUM ANLATIMI(SONUNDA VİDEO'DA ÇEKTİRDİNİZ :D):





İgo Primo 2014 Apk Kurulum:
  • İgo 1-2-3 partları indirin, rar birleştirici bir program kullanarak 3 partı birleştirin ve sonra da telefonunuza direk atın.
  • Data.Zip adlı dosyayı indirin ve giç bir şey yapmadan igo klasörünün içine atın.
  • Apk 1-2'yi indirin telefona atın ikisini de deneyin, hangisi çalışırsa onu kullanırsınız.
  • Eğer önceki bir sürüm igo telefonunuzda mevcutsa sys dosyasınızın yedeğini alın olur da apkların 2 side çalışmazsa sys dosyasını telefonunuza atarak işi kurtarabilirsiniz.

BU DOSYALARI İNDİRMEYİN YENİ SÜRÜM ÇIKTI ONU DENEYİN>>> TIKLA YENİ SÜRÜME ULAŞ!

İgo 1. Part>>> TIKLA İNDİR!
İgo 2. Part>>> TIKLA İNDİR!
İgo 3. Part>>> TIKLA İNDİR!

Data.Zip>>> TIKLA İNDİR!

Apk 1>>> TIKLA İNDİR!
Apk 2>>> TIKLA İNDİR!

Çevrimiçi Trafik için>>> TIKLA! (BU KODLARI SYS DOSYASININ SONUNA EKLEYİNİZ)

GOOGLE YEREL ARAMA İÇİN>>> TIKLA! (SADECE ESKİ SYS DOSYASINI KULLANANLAR BU KODU ALSIN ESKİ SYSNİ  KURMAYANLARIN YAPMASINA GEREK YOK ZATEN ONLARDA YEREL ARAMA ÇALIŞACAK, NASIL YAPACAĞINIZA GELECEK OLURSAK ÖNCELİKLE BUNA BENZER KOD MEVCUT SYSNİZDE ONU BULUN VE BU KODLA DEĞİŞTİRİN.)

EKSTRA İGOYAYA YARARLI PROGRAMLAR:
İgo Primo - My Way Speedcam 2014 Türkiye>>> TIKLA İNDİR! (KESİNLİKLE İNDİRİN ÇOK ÖNEMLİ BİR PROGRAM!!)


Kurulum 2(Benim anlattığımı yapamayanlar için): 
IGO klasörünü telefona atın ve sonra APK yı telefona atıp yükleyin, yine hata verecek çözünürlük hatası tabiki ama daha sonra Data zip dosyasını igo klasörünün içine atın(data zip dosyasının içine girdiğiniz zaman içinde bir daha zip dosyası var data diye onu atıyoruz)sonra IGO klasörünü yeniden telefona kopyalayın ve tüm gelen değişim bildirimlerine evet deyin yüklemeyi bitirin.

SİTEMİZDEN KOLAYCA DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN LÜTFEN DOSYA İNDİRMEYİ ANLATTIĞIMIZ MAKALEMİZİ OKUYUN EĞER OKUMASSANIZ DOSYA İNDİRME KONUSUNDA BÜYÜK İHTİMALLE SIKINTI YAŞAYACAKSINIZ 2 DAKİKAKINIZI AYIRIP OKUMANIZ SİZİN İÇİN İYİ OLACAKTIR İNDİRMEDE SIKINTI YAŞAYAN KİŞİLERDE OKUSUN>>> OKUMAK İÇİN TIKLA!

İgo Primo 2014 Android Apk Full 9.6.29.390522 - 480x800 Telefonlara da Uyumlu

171 yorum:

  1. Hocam sende olmasan ne yapardık :)

    YanıtlaSil
  2. data klasörünü rar dan klasöre çıkart deyip klasörü mü (data_0 isimli klasör olusuyor) atıyoruz igo klasörünün üzerine. yoksa klasörün içindeki dosyaları mı.. birde klasör halinde atıyorsak data_0 adını değiştirecekmiyiz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulum adımları güncellendi, direk telefona atacaksınız açmadan hiç

      Sil
    2. tekrar indirmemize gerek yok sanırım değil mi? soruyu sormadan indirmiştim :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Çevirim içi trafik için verdiğiniz dosyayı ilave edeceğimiz sys dosyasını göremedim, nerede acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu yaptıktan sonra telefonunuzda igo klasörünün içerisinde bir sys dosyası oluşur, kurulumu yaptınız mı?

      Sil
  5. her iki apk dosyası da çalışmadı çözünürlük desteklenmiyor diyor. telefonum s3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinizde önceki sürümün sys dosyası varsa onu telefonunuza atarak çalıştırabilirsiniz, yok ise 2. verdiğim kurulumu deneyin bir de.

      Sil
  6. Apk'lar Note 2, apple 4s denendi. Çalışmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinizde önceki sürümün sys dosyası varsa onu telefonunuza atarak çalıştırabilirsiniz, yok ise 2. verdiğim kurulumu deneyin bir de.

      4sde çalışmaz zaten hiç boşuna denemeyin 4s android değil ki..

      Sil
    2. s4 te çalışıyor denedim

      Sil
  7. data yı indirdikten sonra inen data_0. zip dosyasının ismini data.zip olarak değiştirip igo klasörünün içine o şekilde atmanız gerekiyor. değiştirmezseniz çalışmıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuruluma ekledim unutmuşum hatırlatma için teşekkürler :)

      Sil
    2. biz teşekkür ederiz.

      Sil
  8. SYS dosyası nerede, ben bulamadım

    YanıtlaSil
  9. igo-par.1-2-3 indiremiyorum ilgilenirseniz....
    elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. partlarda sıkıntı yok, sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basınız, böylece indirme linkine erişebilirsiniz.

      Sil
  10. tmm teşekkürler indiriyorum.çok sağolun...

    YanıtlaSil
  11. çözünürlük sorunu :(

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle teşekkürler. Note 3 için uyumluluk durumu hakkında bilginiz var mı acaba? Ayrıca ben ilk defa böyle bir kurulum yapacam, yukarıda nasıl kurulduğu tam açıklanmamış. Acaba önceki paylaşımlarınızdaki işlemleri mi uygulamam gerekli? Sayfa linkini verir misiniz (versiyonlar arasında da farklar varsa en doğru işlemi uygulayabilmem için). Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl açıklanmamış anlayamadım her şeyi harfi harfine anlattım daha detaylı anlatamam. Adım adım uygulayın daha detaylı nasıl anlatabilirim ki

      Note 3'te çalışmama ihtimali var full hd olduğu için ancak denemeniz lazım.

      Sil
  13. Bir de şu sys dosyası ile ilgili olan kısmı açıklarsanız sevinirim. Sanırım bu işlemleri yaptıktan sonra program sınırsız kullanılabilecek doğru mudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sınırsız kullanabileceksiniz, sysye gelecek olursak programın kurulumu tamamlayın önce programı kurunca igo klasörünün içinde sys dosyası oluşuyor.

      Sil
    2. Cevap için teşekkürler. Şu hususlar hakkında bilgi verebilir misini acaba?

      1) Note 3 cihazımda çalışıyor, ancak program ilk çalıştırıldığında "Unsupported voice" hatası alınıyor. Çözümü var mıdır acaba?

      2) Data rarlı dosyasını çıkarmadan sadece adını"data" olarak değiştirip telefona kopyalanan iGO klasörüne atacağız, doğru mudur?

      3) sys dosyası olarak \iGO\save\profiles\01 ve \iGO\save\profiles\02 dizinlerinde birer adet system.ini dosyası var, bunları mı kastediyorsunuz? Bunların dışında sys diye bir dosya yok iGO dizininde.

      4) Son olarak apk dosyalarından herhangi birini telefonda iGO dizinine atıp telefonun dosya yöneticisini kullanarak bu dosyayı çalıştırıp kurulum gerçekleştirdim ama doğrusu bu şekilde mi olacak?

      Teşekkürler.

      Sil
    3. 1-) bazı cihazlarda bu hatayı veriyor çözümünü bilmiyorum.

      2-) hayır rardan çıkarın içindeki dosyayı atın.

      3-) hayır sys dosyası igonun alt dizininde igo dosyasına girince görececeksiniz.

      4-) evet, doğru yapmışsınız.

      Sil
    4. aynı hatayı bende s4 te alıyorum 1. şıktaki hatanın aynısını

      Sil
    5. [sound]
      csv_voice_enabled=1

      Sondaki 1..sıfır 0 yapınız lütfen,hata vermeyecektir..

      Sil
  14. LG G2 de çözünürlük hatası alıyorum, sorun ne olabilir?

    YanıtlaSil
  15. Her ikisini de denedim. Çözünürlük hatası uyarısı veriyor.

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar. Maulumunuz İGO bu aralar sürekli versiyon çıkartıyor.
    Ve çıkarttığı versiyonda yeni nelerin olduğu kimsenin malumu değil. O yüzden bu sürümü yükleyenler bir önceki sürümden ne farkı var gördüklerini yazabilirler mi?
    Zira bir çoğumuz bu sürümü yüklemek için öncekini siliyoruz hem kayıtlı adreslerimiz falan gidiyor hemde yeni sürüm kurulamam gibi bir durumla karşılaşınca hazır çalışan programımızdan da mahrum kalıyoruz.

    YanıtlaSil
  17. Selam Berk Kardeşim Galaxy s3 için sürekli igo kapatıldı hatası alıyorum. Bütün kurulum anlatımlarını denedim. kendi ilk sys mi de yedeğini almıştım onuda ekledim. Daha önceleri değişik çözünürlükler için ayrı apk ve data.zip ler mevcuttu bunda böyle bir ayrım yokmu acaba . Acil yardıma ihtiyacım var çünkü haftaya antalyaya gidiyorum ve gideceğim rotayı igo da düzenlemek istiyorum Şİmdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  18. data.zip ve apk 2 dosyaları silinmiş. bakabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data zip yenilendi apk 2'de en kısa sürede yenilenecektir.

      Sil
  19. Üstad, Data.zip ve Apk2 link ölü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data zip yenilendi apk 2'de en kısa sürede yenilenecektir.

      Sil
  20. data zip ve apk 2 linkler ölmüş yenileyebilirmisiniz.bir de note 2 icin bu çözünürlük uyarmı sorun olurmu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data zip yenilendi apk2 de en kısa sürede yenilenecektir, note 2ye uyar deneyin.

      Sil
  21. Berk kardeşim, çevrimiçi trafik ve google yerel arama linklerini yenileyebilir misin?

    YanıtlaSil
  22. Üstad, daha önce bahsetmiş olduğum sorun devam ediyor. (S4 replika) Dün GPS ayarlarını tekrar yaptım. Güncel EPO yükledim. Ardından İGOyu çalıştırdım. Şaşılacak kadar kısa bir zamanda uyduya bağlandı ve beni belirlediğim adrese götürdü.
    Bu sabah işe gelirken tekrar İGO yu çalıştırdım. İş yerine gelene kadar uyduya bağlanamadı. Sanki dün yaptığım ayarları unutmuş gibi makina. Hiç bağlanmasa deneyip durmayacağım ama önce bağlanıp sonra bağlanmamasının bir açıklaması olmalı...
    Yardımınızı istirham ediyorum. ( İş inada bindi:) )
    NOT: Telefonun GPS antenine/alıcısına bakır tel lehimlenirse çözüm olabileceğini okumuştum bir forumda. Aslı var mı?

    YanıtlaSil
  23. En kısa zamanda yenilenecek diyene kadar yenilede indirelim. Bu ne arkadaş çabuk ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tek apk 2 patlak çıktı ne bu saçma sapan yorum? Kolaysa dosya yenilemek yükleyip siz yollayın da herkes indirsin.

      Sil
    2. Emrin olur beyim. Başka isteğiniz. Hatta isterseniz eve gelip sizin yerinize de biri kursun siz yorulmayın.

      Ya böyle insanları anlayamıyorum. Utanmadan sıkılmadan bide kalkmış. "Bu ne arkadaş çabuk ol" diye yazıyo. Berk bey bu insanlara nasıl dayanıyorsunuz anlamıyorum. İnsan okuduğunuda bile bi s... tir git diyesi geliyor. Bedava hizmet alıyuo kalmış bide hesap soruyo.

      Sil
    3. şimdi ben bu yorumu atanın ağzına sıçmasını bilirim de sizin gibi insanlara ayıp olur, bunun gibilere sövmekten kolay iş yok ne demiş yunus emre ''edebim el vermez edepsizlik edene
      susmak en güzel cevap edebi elden gidene''

      Sil
  24. apk linkleri ölü.

    YanıtlaSil
  25. apk 2 linki çalışmıyor. zippyshare hata veriyor. File does not exist on this server uyarısı çıkıyor. tekrar yenileyebilir misin?

    YanıtlaSil
  26. Emeğiniz için teşekkürler. Saçma sapan yorumlara aldırış etmeyin, bizi sizin ne kadar yardımsever olduğunuzu ilk yorumdan itibaren gayet açık bi şekilde görüyoruz. Note 3 te çalışıyor. Ancak şu iki husus var:

    1) data.zip dosyasını telefonun içindeki iGO klasörüne zipli haliyle atınca çalışıyor, ancak zipten çıkarınca çalışmıyor. Acaba hata nerde olabilir?

    2) sys dosyası iGO klasöründe demişsiniz ama bulamadım. Tam olarak dosya adı ne ve hangi dizinde olması gerekli?

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim öncelikle;

      1-) Data.zipin özelliği o içini açarsanız çalışmaz :)

      2-) Apk 2'yi mi kurdunuz acaba? O sys oluşturmuyor da.

      Sil
  27. Data.zip linki ölmüş maalesef

    YanıtlaSil
  28. Aynı şekilde Apk 1 de gitmiş maalesef

    YanıtlaSil
  29. Merhaba. Data dosyasını hiç açmadan kopyalamak gerekiyormuş,. Bir de Apk1 de sorun olduğundan kurulum yapılmıyor. Başka bir siteden aynı dosyayı indirip kurduğumda hem sys dosyası oluştu, hem de programı çalıştırdığımda karşılaştığım ses problemi ortadan kalktı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O apk dosyasını ekleyeyim bakalım :) Linkini atabilir misiniz

      Sil
  30. data.zip linki çalışmıyor. apk2 de çalışmıyor

    YanıtlaSil
  31. Emeğiniz için teşekkür ederim fakat linkler ölü
    Xperia S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm linkler yenilendi, olaya el attım sık sık patlayan apk 1 apk 2 ve data.zip artık google docs'a yüklendi. Part1-2-3de yenilendi.

      Sil
  32. Yanıtlar
    1. Tüm linkler yenilendi, olaya el attım sık sık patlayan apk 1 apk 2 ve data.zip artık google docs'a yüklendi. Part1-2-3de yenilendi.

      Sil
  33. slm ' lar data.zip rar dosyasından çıkartmak istediğimde '' ozut '' şifresini kabul etmiyo yanlış diyo

    YanıtlaSil
  34. Paylaşım için teşekkürler. data.zip Şifreyi kabul etmiyor ozut değilmi?

    YanıtlaSil
  35. Merhaba, iGO her açılışta tekrar dil ve ayar girmek zorundayım. Düzeltme şansı yokmudur? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulumu yanlış yaptınız sanırım silip tekrardan kurulum yapın

      Sil
    2. berk benmy ben de 3 saattir aynı sorunu çözmeye çalışıyorum ne yüklediysem ayhnı sorunu verdi olmuyor sorun save dosyasındamı yoksa telefonda mı anlamadım note 2 kullanıyorum. twitter @derd_est kayıt olmadım

      Sil
  36. data.zip açılmıyor , ozut şifresi yanlış diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data zip'in şifresi: www.androidmarkettt.com

      Sil
    2. berk hocam malesef yine yanlış parola hatası alıyorum , dünden bu tarafa aynı sizde deneyin istiyosanız

      Sil
    3. emin misiniz kopyala yapıştır yapmadan elinizle yazın:
      www.androidmarkettt.com

      bende hata vermiyor.

      Sil
    4. Selamlar,
      Şifre bende de hata veriyor. Ellede yazınca aynı

      Sil
    5. Pardon, hatalı olan şifre İGO nun 3 partlık zipinde

      Sil
  37. her iki apk da çözünürlük hatası alıyordum.data zip dosyasının içine girip içindeki data zip dosyasını direk kopyalayınca calıştı.telefonum s3.emeği gecenlere tesekkurler.

    YanıtlaSil
  38. hocam bendede bi sorun var yükelmeyi yaptım ama program her açılışında ayar istiyor yüklemeyi şu şekilde yaptım 3 partı indirdim rardan çıkartıp hafıza kartına attım
    daha sonra igo klasörünün içine data dosyasını attım ve apk2 ile kurulum yaptım telefonum s4 9500 hem sys dosyasını bulamıyorum hemde dediğim gibi sürekli ayar ve dil istiyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apk 1i kurunca sys oluşur apk 2 sys oluşturmuyor apk 1i kurun bir de.

      Sil
    2. apk1 birde ise kurulmıyor hata veriyor o yüzden apk2 ile kurdum başka yolu yokmu birde sürekli ayar istemesine ne diyorsunuz silip clean masterla temizleyip herşeyi tekrar kurdum yine aynı

      Sil
    3. Kurulum 2yi dneyin öyle kurun bir de baştan

      Sil
  39. HTC One X kurdum her iki apk da çalışıyor fakat kurduktan sonra telefon "Almanya (Almanca) ses verileri" diye bişey indirmeye çalışıyor ve indiremiyor. Devamlı olarak yukarda indirme işareti çıkıyor. zorla durduruyorum indirme yöneticisini bi müddet sonra yine çıkıyor. Hangi dosya buna zorluyor bakabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almanya da mı yaşıyorsunuz?

      Sil
    2. Hayır. Aydın dayım. Arkadaşta Casper via var ona da kurduk çok güzel çalışıyor ama aynı şey onda da oldu.

      Sil
    3. Kurulumda bir hata yaptınız sanırım zira şu an konuda 100e yakın yorum var bunu söyleyen ilk kişi sizsiniz :/

      Sil
    4. Paylaşımınız için çok teşekkürler. Kurulumu tekrar yaptım. İndirme yöneticisindeki verileri temizledim ve şimdilik sorun yok..Çok teşekkürler..

      Sil
    5. Rica edrim güle güle kullanın

      Sil
  40. Bilgisayar olmadan telefondan direk indirip kurma şansımız var mı??

    YanıtlaSil
  41. Arkadaslar HTC (M7) için tam uyumlu bir versiyon varmıdır .
    (...) bar işareti çıkıyor ekranın altında her seferinde çözünürlük sorunu ve donma problemi.
    Egeler var ise bir bileniniz yardımlarınızı rica ederim ederim yani(:

    YanıtlaSil
  42. hem apk1 hem apk2 yi denedim ama her ikisinde de "eksik yada bulunamayan klasör:/data/data/com.nng.igoprimoisr.javaclient/content/lang" diye hata veriyor. telefon galaxy s4 android 4.4.2

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedat bakkal s4te çalıştırmış siz nerede hata yapıyorsunuz bşlmiyorum

      Sil
  43. Merhaba,
    Sorunsuz bir şekilde S4 cihazıma kurulumu yaptım. Gayet güzel çalışıyor. (Tek eksiği uydu görüntüsünün olmaması)

    Emeğiniz için Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimiz yorumunuz için güle güle kullanın, kurulumu nasıl yaptığınzıı anlata bilir misiniz rica etsem bundan önceki yorumu atan s4 sahibi arkadaş yapamamış da.

      Sil
  44. Part 1-2-3 linkleri ölü. Alternatif link koyabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  45. çok teşekkürler ama ikinci partta sorun var. kontrol edebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunsuz gözüküyor tekrar indirmeyi dener misiniz

      Sil
  46. apk1 s4 i9500 de çalıştı.çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  47. Mrb.emeginiz için teşekkürler.
    part2 ve part3 linkleri ni yenileyebilirmisiniz ltf.
    2 ve 3.partlari indiremiyorum.

    YanıtlaSil
  48. paylaşım için çok teşekkürler Berk Bey. GM Discovery de ve LG G 2 de denedim. Sorunsuz çalışıyor ama çevrim içi trafik ve google yerel arama linkleri ölmüş. İlgilenebilir misin? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  49. part 1 için "File does not exist on this server" hatası veriyor linki yeniler misiniz?

    YanıtlaSil
  50. part 1 linki kırık galiba

    YanıtlaSil
  51. part 1 hata veriyor.

    YanıtlaSil
  52. Part1 çalışmıyor dosya yok diyor. Yenileyebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  53. Part 1 bozuk, dosya yok diyor ilgilenebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  54. Silip tekrar kurulum yapın hata olmuş kurarken belli

    YanıtlaSil
  55. yenilemenizi bekliyoruz

    YanıtlaSil
  56. hadi arkadaş yenile artık şu linki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilemiyorum lan, illa ağzımı bozacak mıyım, buradn indirirsen bu programı helal etmiyorum sana emeğimi. Önce emeğe saygıyı öğren, sanki para ödemişin de hizmet alamamış gibi gelip yorum atıyorsun

      Sil
  57. Kardeşim öncelikle emeğine sağlık. Bir türlü data.zip dosyasını indiremiyorum.. Diğerlerinin hepsi sorunsuz indi onun olduğu sayfada bir türlü download butonunu bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indir tuşuna basın reklamı geç dedikten sonra

      Sil
  58. GM DISCOVERY 16 Mb telefonuma yukarıda anlatıldığı gibi yükledim. çok güzel çalıştı. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  59. data.zip(www.androidmarkettt.com) klasöre çıkaramıyorum şifre ozut deniyorum olmuyor neden ? (gerekli olan data.zip i igo klasörüne atamıyorum yani)

    YanıtlaSil
  60. HTC HD2 ve S3 denendi 2. kurulum yöntemi ile çalışıyor... Kardeş emeğine sağlık teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim güle güle kullanın takipte kalın :)

      Sil
  61. s4'e az once kurdum Sayfadaki tum linkler an itibarıyla aktif.
    123 PART dosya şifreleri "ozut"
    diger rar şifreleri "www.androidmarkettt.com"
    Şifreleri elle girin.Ben kopyalayıp yapıştırdıgımda hata almıştım.
    S4 için Çözünürlük sorunu yaşayan arkadaşlar
    "data.zip(www.androidmarkettt.com)" dosyasını degil; o dosyanın içindeki sadece "data.zip" yazan dosyayı telefonunuza atacaksınız. SPEEDCAM DOSYASI DAHİL ATTIM S4 için bir sıkıntı yok. Yükleyen arkadaşa sonsuz teşekkurler. Klavyen, ellerin zihnin dert görmesin kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için teşekkür ederim, güle güle kulllanın :)

      Sil
    2. aynı şeyleri yaptım ama açılış ekranı yuklenirken yarıda kapanıyor.. S3

      Sil
  62. öncelikle emeğiniz için teşekkürler. xperia z1 de her açılışta kurulumun tekrar istenmesi sorunu yaşıyorum(igodan çıkıp tekrar giriş yaptığımda tekrar dil seçimi ses seçimi gibi işlemleri her seferinde tekrar istiyor.bunun bir çözümü varmıdır.(not: iki kurulum şeklinide 2 şer kez denedim apk 2 yi kurdum çünkü apk 1 çalişmiyor.) sanırım aynı sorunu ahmet gökçe bey de yaşamış.

    YanıtlaSil
  63. ahmet bey aynı sorunu bende yaşıyorum acaba bir çözüm bulan oldumu.tşk ederim

    YanıtlaSil
  64. Ellerinize sağlık. Part1 linki çalışmıyor. İlgilenirseniz sevinirim. Saygılar

    YanıtlaSil
  65. Part 1 linki çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  66. Hocam part 1 de sıkıntı var.

    YanıtlaSil
  67. Data zip açarken crc hatası veriyor 3 kere indirdim aynı. Part 2 de de crc hatası verdi !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifreler farklı da ondan, part 2: ozut, data zip: www.androidmarkettt.com

      şifreli.

      Sil
  68. Ellerinize sağlık. Part1 linki çalışmıyor. İlgilenirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  69. 123 Part1 için
    İndirme için; linke tıkladığınızda
    -sayfanın en altındaki Free Downloada basın
    -enter code girin ve altındaki create download link e basın
    -sayfanın en altındaki I agree with.... ile başlayan yazının yanındaki işareti kaldırın ve download 123.part1 e basın

    YanıtlaSil
  70. part 1 inmiyor link i yenilermisiniz

    YanıtlaSil
  71. igo 1.part ve apk_1 linkleri "BAD GATEWAY" hatası veriyor yenilemeniz mümkün mü?

    YanıtlaSil
  72. LG G2 de sorunsuz çalışıyor. Emeğiniz için teşekkürler. Çevirim içi trafik sayfasını yeniler misiniz, sayfa açılmıyor.

    YanıtlaSil
  73. Galaxy S5'de çalışmıyor malesef

    YanıtlaSil
  74. selam ben gm dscovery de igo son sürümü kurdum çalıtırdım, lakin şu hud sekmesine ulaşamadım, menüde yarların yanından girilir deniyor ama benimkinde bi kapama bide ayarlar var internette ki araştırmalarıma göre iki sekme daha olmalı lakin bende yok bu sebebten hut u açamıyom, igo dosyasındaki ux klosöründe hud zip dosyası var, hatta değişik hud zip dosyaları bldum ama yok yine gelmedi, lütfen yardım.

    YanıtlaSil
  75. selam ben gm dscovery de igo son sürümü kurdum çalıtırdım, lakin şu hud sekmesine ulaşamadım, menüde yarların yanından girilir deniyor ama benimkinde bi kapama bide ayarlar var internette ki araştırmalarıma göre iki sekme daha olmalı lakin bende yok bu sebebten hut u açamıyom, igo dosyasındaki ux klosöründe hud zip dosyası var, hatta değişik hud zip dosyaları bldum ama yok yine gelmedi, lütfen yardım.

    YanıtlaSil
  76. 2 part ta ! C:\Users\Pc\Downloads\İgo çalışan\123.part2.rar: iGO\content\DEM\Eurasia.dem şifreli dosyasında CRC hatası (yanlış parola ?)

    hatası veriyor dosyayı iki kere indirdim yine aynı

    YanıtlaSil
  77. Emeğinize sağlık. Lg G3 telefonuma yükledim sorunsuz çalışıyor. Yalnız tek sıkıntı her açtığımda yeniden ayarları yapmamı istiyor. Bununda bir çözümü varsa yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siip tekrar kurmak :) Videolu anlatımımı izleyip yapın bir de.

      Sil
  78. Galaxy s4 de yapılan bütün ayarları ve favorileri sıfırlıyor. Programı kapatıp tekrar açınca orjinal ayarlara dönüyor. İgo nun diğer versiyonlarında da aynı problem var. Lütfen yardım

    YanıtlaSil
  79. oncelikle eline daglik kardes ama verdigin linkler reklami gectikten sonra indirilmiyor baska bir sayfaya yonleniyor orda da dosya yok s5 icin yuklmek istiyorum yardimci olurmusun

    YanıtlaSil

-->