İgo Primo - My Way Speedcam 2014 Türkiye


İgo Primo - My Way Speedcam 2014 Türkiye
İgo Primo Speedcam Türkiye

Bugün sizlerle İgo Primo Speedcam 2014 yani diğer adıyla İgo Primo Speedcam'in türkiye speedcam dosyasını paylaşacağım. Öncelikle şunu söyleyeyim my way ve primo aynı programdır, sadece farklı hitap biçimidir iki - üç isimli insanlar gibi :) Bunu açıkladıktan sonra speedcam dosyasının ne işe yaradığını sizlere açıklayayım. Speedcam dosyasını anlamak için önce türkçe anlamını öğrenmeliyiz: ''hız kamerası''

Speedcam'in türkçe anlamını öğrenmiş oldunuz. Speedcam kullansanız da kullanmasanız da igoyu sorunsuz şekilde kullanabilirsiniz ancak ben kesinlikle kullanmanızı öneriyorum. Neden diye soracak olursanız, avrupa'da 2013 yılında yapılan bir testte yapılan kazaların %80'ninde yatan etmen aşırı hızlı gitmek, kardeşim speedcam ile hız ne alaka diyecek olursanız şöyle bir alakası var, siz speedcam sayesinde hız kameraları nerede görebileceksiniz ve ceza yememek için aracınızı daha dikkatli bir şekilde süreceksiniz bu da sizin kaza riskinizi azaltacak.

İgo Primo - My Way Speedcam 2014 Türkiye

İgo My Way Speedcam 2014 Türkiye Kurulum:

  • Dosyası zipten çıkarın. Winrar tarzı bir programla yapabilirsiniz.
  • Zipten çıkarınca ''SpeedcamText_traspter.txt'' dosyasını göreceksiniz
  • .txt uzantılı o dosyayı alıp igo/content/speedcam'in içine atın.

İgo Primo - My Way Speedcam 2014 Türkiye>>> TIKLA İNDİR!

Speedcam güncellendi: temmuz 2014

BEN DAHA İGOYU KURMADIM KARDEŞ SEN NEYİN KAFASINDASIN DİYORSANIZ ALIN SİZE SON SÜRÜM İGO İNDİRİN :D>>> TIKLA İNDİR!

İgo Primo - My Way Speedcam 2014 Türkiye

21 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. şifre: www.androidmarkettt.com

      Sil
    2. Yanlış şifre, açmıyor.

      Sil
    3. şifre yanlış falan değil elinizle dikkatli girin www.androidmarkettt.com

      Sil
  2. Tamam oldu şimdi. Her zaman güncel paylaşımların için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim gardaş

    YanıtlaSil
  4. link ölü yenilemeniz mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ölü falan değil tekrar bakmanızı öneriyorum

      Sil
  5. %100 Çalışıyor Çok Sağolun Denemenizi Tavsiye Ederim (Güncelini Bekliyorum) . Bide Bunun Gibi Yararlı Yazılımlar Varsa Bilgilendirirseniz Sevinirim (Navitech VR-761T Primo)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güncelledim :) yeni şimdi yenisini indirebilirsiniz

      Sil
  6. İgo'dan çıktığımda igo durduruldu hatası veriyor ve daha sonra önbelleği temizlemeden birdaha açmıyor sebebi nedir acaba ?

    note 3 güncel android sürümü yüklü

    YanıtlaSil
  7. Dostum speadcam.txt dosyasını dediğin yere attım ama ne işe yaradığını nasıl açılıp kapandığını felan anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıp kapama falan yapmanıza gerek yok direk çalışıyor zaten o, anlamak için bu makalenin tamamınıokuyun.

      Sil
  8. Navitech VR-761T Primo e yuklemek ıstıyorum igo sürümü yükseltmeme gerek varmı.tesekkur ederim..speedcam dosyasının içindekileri silipmi yükleyecegiz sadece kopyalama yeterlimi txt dosyasını.tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  9. sorunsuz çalışıyor inşallah gps hatası yaşamayız

    YanıtlaSil

-->