Sygic Gps Navigation Full Apk 13.4.2


Sygic Gps Navigation Full Apk 13.4.2

Sygic Gps Navigation Full Apk


Bugün yeni sürüm Sygic Gps Navigation Full'ü yani Sygic Gps Navigation Full Apk'yı sizlerle paylaşacağım. Evet arkadaşlar forumlarda gezerken yeni sürüm sygic'i gördüm ve hemen sizlerle paylaşmak istedim :) Bugün size türkiye haritası ile beraber sygic map downloader'ı da vereceğim neden derseniz ziyaretçilerimizin çoğu türkiyeden girmekte olsa da dünyanın diğer ülkelerinden giren takipçilerimiz de mevcut bugün onları da mutlu edelim :)

Sygic Gps Navigation Full Apk Görseller:
Sygic Gps Navigation FullSygic Gps Navigation Full

Sygic Gps Navigation Apk Kurulum:
  • Öncelikle telefonunuzda önceki sürüm sygic mevcutsa tamamen silin, küçük bir şey kalırsa bile bu sürüm çalışmaz.
  • Sygic Part 1-2'yi indirin winrar tarzı bir programla birleştirin, sygic dosyasınını telefonunuza atın. Sygicnavigator1342crk.apk dosyayı telefonunuza atın ve kurun.
  • Türkiye Haritası'nı indirin winrar tarzı bir programla açın ve ortaya çıkan dosyayı telefonunuzda sygic/maps içine atın.(Eğer türkiye haritası değilde başka bir ülkenin haritasını indirmek istiyorsanız bu işlemli sygic map downloaderdan istediğiniz haritayı indirerek ona uygulayın.)
Not: Sygic Map Downloader'ı kurmak istiyorsanız verdiğim linkten dosyayı indirin winrar tarzı bir programla açın. Ortaya çıkan iki dosyayı yeni bir klasörün içine atın ve .exe uzantılı dosyayı bilgisayarınızda çalıştırın, kurun.

Sygic Part 1>>> TIKLA İNDİR!
Sygic Part 2>>> TIKLA İNDİR!
Türkiye Haritası>>> TIKLA İNDİR!
Sygic Map Downloader>>> TIKLA İNDİR!

NOT: Bu paylaşım yapmak için neredeyse 45 dakikadır uğraşıyorum, lütfen eğer emeğe saygınız varsa bir yorum atın, soru da olur eleştiri(saygı çerçevesinde) de teşekkür yorumu da fark etmez. Yorumlarınız sayesinde sizlere daha iyi hizmet verebiliriz. Bu tarz paylaşımlarımızı sürekli takip etmek istiyorsanız sitemizi, tarayıcınızın favorilerin bölümüne kaydedebilirsiniz.

YENİ SÜRÜM SYGİC ÇIKTI BU YAZIDAKİ SYGİC ESKİ SÜRÜM YENİ SÜRÜMÜ İNDİRMENİZİ ÖNERİYORUZ!>>> TIKLA İNDİR!

Sygic Gps Navigation Full Apk 13.4.2

101 yorum:

  1. teşekkürler indirmeye başladım fakat part 2 linki bozuk sanırım
    bir ara sygic kullanmıştım gerçekten çok güzel fakat full olmasına ragmen 1 hafta felan sürdü sonra mecburen igoya dönmüştüm inşallah bu da öyle olmaz
    tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagolun simdi yukledim full calısıyo emeginize saglık

      Sil
  2. Birde bunu deniyelim bakalım olur inşallah eskisini yapamadım inşallah bari bu olur

    YanıtlaSil
  3. Parti 2 yine site sorunu bu parti 2 ler herhalde genetik bi sorun :D admin bey yani BERK bey yine size düşüyor işş yardım (help).

    YanıtlaSil
  4. part 2 yi nerden indircez?? linke basınca http://link.tl/ bu sayfa açılıyor kardeşim

    YanıtlaSil
  5. Tesekkurler indiriyorum full olmasida ayri bir tesekkur

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Rica ederim güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Emeğinize sağlık uğraş veriyorsunuz .teşekkürler,
    part 2 indirilemiyor.virüslü sitelere yönlendiriliyor,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.

      Part2'Yi indirmek için sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın.

      Sil
  8. türkiye Haritası RAr şifresi nedir

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. türkiye Haritası RAr şifresi nedir lutfen yardım edermısınız

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Partlarda sorun yok.
      Partları indirmek için sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın.

      Sil
  11. Telefona indirdim apk disyasini indirme aşamasında google playden kaynak dosya hatasi gibi ikazla yüklemeyi durdurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu dediğim gibi yaparsanız böyle bir sorun yaşamassınız.

      Sil
    2. sizin dediğiniz gibi yaptım aynı sorunu veriyor sygic dosyası telefona gelmiyor

      Sil
    3. SONY XPERİA WALKMAN

      Sil
    4. Cihazınızla uyumsuz değilmiş sygic :(

      Sil
    5. SONY XPERİA SP İLE DENEDİM YİNE AYNI SORUN OLUYOR.

      Sil
  12. İndirdi m dediğimiz gibi kurdum trial yukledi

    YanıtlaSil
  13. türkiye haritası rar şifresi nedir acaba.....

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın bir sorun yaşamassınız.

      Sil
  15. Türkiye haritasının rar şifresi ney acaba ?

    YanıtlaSil
  16. türkiye haritasını indirince şifre istiyor

    YanıtlaSil
  17. @Adsız
    Kurulumu dediğim gibi yaparsanız böyle bir sorun yaşamassınız.

    @Adsız
    Rar şifresi: ozut
    yada
    özüt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım şifre hatalı diyor. Doğru şifreyi yazarmısın

      Sil
  18. türkiye haritasını atacak klasör bulamadım ama program çalışıo :)

    YanıtlaSil
  19. Partlari birlestirmek nasil oluyor
    Bu işlemleri n hepsini android de yapamiyor muyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisyar lazım hepsini androidden yapamassınız.

      Sil
    2. Peki partlar nasil birlestiriliyor
      Bu islerden oek anlamıyorum
      Pardus islerim sistemli bilgisayrdan yapilabilirmi
      2. Part lar birlestirildikten sonra geri kurulumu hafiza kartsiz yapabilir mi yiz

      Sil
    3. Evet yapabilirsiniz ancak dosya boyutu 1 gba yakın hafıza kartı olmadan yapabilirseniz yapın.

      Sil
    4. Kurulum başarılı
      Paylaşım için teşekkürler

      Sil
    5. Rica ederim güle güle kullanın :)

      Sil
  20. Çok Saolun bu paylaşımı yaptığınız için size teşekkür ederim bu SEFER YAPTIM İYİ AMA sadece birazcık görünümü çok kaliteli değil ama buna şükür TEKRARDAN sağolun :D .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bu tarz paylaşımlar için sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz.

      Sil
    2. Öyle Yaptım zaten baktım güzel bir site ewet şuan. tarayıcımda ekli siteniz

      Sil
    3. İyi sitem adına sevindim bir takipçi daha kazandık umarım kalıcı bir takipçimiz olursunuz :)))

      Sil
  21. yükledim lg g2 de çalıştı yalnız biraz klavye problemi var bastığınız tuşların yazması için bi kaç defa yazmanız gerekiyor onun dışında çalışmada sıkıntı yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lg g de e-975 modelinde sorunsuz çalışıyor bilginize

      Sil
    2. Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için :)

      Sil
  22. igo yu kurdum çok iyi bir navigasyon. sygic çok meth ediyor ve bizimle paylaşıyorsunuz. birde sygic indirip denemek istiyorum. sonucu burdan yazarım. telefonum lg optimus g

    YanıtlaSil
  23. Bina lar 3D görümlü değil

    YanıtlaSil
  24. ARKADAŞ TÜRKİYE HARİTASINI İNDİREMİYORUM YARDIMCI OLURMUSUN

    YanıtlaSil
  25. TEŞEKKÜRLER Sizlerde olmasanız napacaz acaba.S4 cama yansıtırmı acaba.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yansıtır yansıtır :) Güle güle kullanın riica ederim. Bu tarz paylaşımlarımızı beğendiyseniz sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz :)

      Sil
  26. kardeşim sağolasın uzun zamandır arayıpta bulamadığım bir program emeğine eline koluna beynine sağlık eywallah

    YanıtlaSil
  27. @Adsız
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın.

    @Adsız
    Sizler de sağolun , rica ederim. Güle güle kullanın. Bu tarz paylaşımları sürekli takip etmek için sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  28. kardeşim emeğine sağlık çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  29. s4 miniye nasıl kurabilirim dosyaları nereye atıyoruz. Açıklamalı bir şekilde adım adım anlatırsanız sevinirim. birde telde winrar yüklü olacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıklama konuda mevcut aynı şeyi 2 kere anlatmaya gerek yok.

      Sil
  30. adaM YAPMIS ARKADASLAR SUPER CALISTI

    YanıtlaSil
  31. Teşekkürler.Güzel paylaşım hızlı download.

    YanıtlaSil
  32. Teşekkürler. Eline sağlık. Ama Map downloaderi çalıştıramadım. Yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayara kuraaksınız map downloaderı zaten exe uzantılı :)

      Sil
  33. sen varya 10 numara 5 yıldızsın bilader.emeklerin için teşekkürler. iyi bir radar programın varmı gps tabanlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bildiğim bir radar programı yok maalesef.

      Bu tarz paylaşımlarımızı beğendiyseniz sitemizi tarayıcınızın favorilerine kaydedebilirsiniz ;)

      Sil
    2. aynen ilgi ile takip ediyorum.

      Sil
  34. Bir takipçi daha kazandıysam ne mutlu bana :))

    YanıtlaSil
  35. kardeşim Allah razı olsun 10 numara olmuş ne zamandır arıyordum bunu en sonunda adamgibi hızlı download buldum gayret sizden başarı Allahtan...teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, güzel yorumunuz ve iyi dilekleriniz için de teşekkür ederim.

      Paylaşımlarımızı beğeniyorsanız ne mutlu bana :) Bu tarz payllaşımlarımızı takip etmek için sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz.

      Sil
  36. türkiye harıtası link bozukk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sürüm sygic paylaştım navigasyon bölümünde onu indrebilirsiniz.

      Sil
  37. bu birleştirme olayını acıklarmısınız

    YanıtlaSil
  38. hiz kameralarini nasil yukleyebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o konuda bilgim yok, kusura bakmayın..

      Sil
  39. Arkadaslar indirdim kurdum hersey güzel ama sygic ikonunu tikladigim zaman açılır gibi oluyor tekrardan telefon masaüstüne dönüyor Ince bir eksiklokvar sanırsam yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  40. Berk bey samsung galaxsy not 3 üstelik ben suan kuzey irakdayim burda yukletdim calisdi ama sadece bir ırak haritası var ben formatlayip tekrar sizin siteden kurdum hersey güzel tam açılacak gibi oluyor açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sygic sanırım full hd cihazlarda sorun çıkartabiliyor navigasyon bölümümüze girip en son paylaştığımız igo primo'yu indirip kurarsanız büyük ihtimalle çalışacaktır.

      Sil
  41. Buarada telefon galaxsy not 3 n9005 serisi

    YanıtlaSil
  42. berk bey telefonum samsung galaxsy not 3

    YanıtlaSil
  43. bir takipçi daha kazandınız, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim teşekkürler. Her zaman sitemize sizi beklerim :)

      Sil
  44. arkadaslar igo yuda kurdum ama tam acilacak bir turlu acil miyor bu yazi cikip okey diyom igo dur duruldu diyor nedir bu yazi acaba
    user interface resolution (1080x1920) is not spported or compatible skin can not be faund exiting application

    YanıtlaSil
  45. ikinci part hatalı be kardeş

    YanıtlaSil
  46. kardeşim emeğine sağlık yanlız TÜRKİYE haritası linki hata veriyo

    YanıtlaSil
  47. harıta dosyasını ındıremıyorum

    YanıtlaSil
  48. Merhaba kardeşim,
    Generale Mobile tel kurdum , fakat 7 gün deneme diyor,
    veya aktivasyon kodu istiyor.
    Yardım edersen sevinirim

    YanıtlaSil
  49. Harita Dosyası indirilmiyor cok acil yardım ederseniz cidden cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. son sürüm sygici indirin bu eski sürüm konuda link verdim zaten

      Sil

-->