İgo Primo 9.6.29.367542 Full Hd Türkçe


İgo Primo 9.6.29.367542 Full Hd Türkçe
İgo Primo Full Türkçe

Bugün sizlerle İgo Primo Full Hd yani İgo Primo Full Türkçe'yi paylaşacağım. İgo'nun 12 şubat tarihinde 9.6.29.367542 nolu yeni sürümü çıktı bugün ise 21 şubat, çok yoğun olduğum için bu hafta forumlarda pek gezemedim ve yeni sürüm igo primo'nun full versiyonu çıkmış mı çıkmamış fark edemedim. 9 gün geçse de yine de bu sürüm en son igo sürümü, eminim sitemize giren ve navigasyon kullanıcısı olanların %80'nin yeni sürümden haberi yok. Durum böyle olunca ben de yeni sürümü sizlerle paylaşayım dedim, bu sürüm full hd olduğu için düşük özellikli cihazlarda çalışmayabilir ancak karamsar olmamak lazım en son paylaştığım igo'yu benim ihtimal vermeme rağmen galaxy ace s5830i cihazında çalıştıran bir arkadaş oldu, demek ki denemeden çalışıp çalışmayacağınız bilemeyiz. Neyse lafı  fazla uzatmadan indirme linklerine, görsellere ve kuruluma geçmek istiyorum.

İgo Primo Full Türkçe Görseller:
İgo Primo Full Hdİgo Full

İgo Primo Full Hd Kurulum:
  • İgo Part 1-2-3'ü indirin, winrar tarzı bir programla birleştirin ve telefonunuza direk atın hiç bir klasörün içinde olmasın.(Oluşan klasörün adı igo olacak)
  • Data.Zip'i indirin. Winrar tarzı bir programla açın, açtığınız yerde data.zip çıkacak sakın onu açmayın data.zip'i igo klasörünün içine atın.
  • Apk 1-2'yi indirin, apk 1'i kurun eğer igo çalışmassa Apk 2'yi kurun.

NOT: Çözünürlüğü 320x240 olanlar, 420x380 olanlar ve 1920x1080'nin üzerinde olanlar(1920x1080'lerin üzeri sadece 1920x1080'ler dahil değil) Data.Zip 2'yi indirsinler, data.Zip 1'de anlattığım işlemleri aynen yapsınlar.Çözünürlüğü bilmiyorsanız yorum atın ben size cihazınızın çözünürlüğünü söylerim.

İgo Part 1>>> TIKLA İNDİR!
İgo Part 2>>> TIKLA İNDİR!
İgo Part 3>>> TIKLA İNDİR!

Data.Zip>>> TIKLA İNDİR!
Data.Zip 2>>> TIKLA İNDİR!

Apk 1>>> TIKLA İNDİR!
Apk 2>>> TIKLA İNDİR!

LİNKLER PATLAKSA BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ BURADAKİ LİNKLER ÇALIŞIYOR>>> TIKLA!

Arkadaşlar bunu sizlerle paylaşmak neredeyse 40-45 dakikamı aldı. Sonuçta bütün makaleyi kendi ellerimle yazdım ve kurulum adımları vs zaten yeteri kadar karışık. En kolay anlayacağınız şekilde tüm detaylarıyla anlattım. Eğer emeğe bir nebze olsun saygınız varsa lütfen yorum atın, illa olumlu olmasına gerek yok. Bir teşekkür yorumu da olabilir, dosyaları şu siteye yükleseniz daha kolay indirebiliriz admin de olabilir. Saygı ve terbiye çerçevesinde her türlü eleştiri ve yoruma açığız. Yorumlarınızı bekliyorum :)

Bir arkadaşımızın anlattığı yöntemle igoyu eğer cihazınızda çalışmadıysa çalıştırabileceksiniz, yöntem şu:
İgo/sys.txt'i açın ve [rawdisplay] altına, screen_xy="1280_800:1794x1005/1080x1701”

yazın.
Eyüp Alp Ermişe teşekkürler.

SON SÜRÜM İGO PRİMO İÇİN(HEMEN TIKLA YAZAN MAVİ RENKLİ YAZIYA TIKLAYIN)>>> TIKLAYIN!

İgo Primo 9.6.29.367542 Full Hd Türkçe

90 yorum:

  1. İlk Yorumu ben yazayım madem öyle.
    Daha evelde söylemiştim insanların kendi işlerine bile zaman ayırmadığı üşendiği bir dönemde, birilerinin faydasına zaman emek harcayan sizlere teşekkür etmek az gelir

    YanıtlaSil
  2. Wifi dan indirmek icin aksami bekliyorum. Bendeki versiyonda ozellikle son yapilan yollar yok. Yoldan gidiyorum ama igo tarlada gidiyorum gosteriyor. Umarim guncel versiyondur. Ozellikle istanbulda elim ayagim diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncel versiyondur en son çıkan igo sürümü. Deneyin bakalım yine aynı sorun olursa bakarız.

      Sil
  3. @Adsız
    Sizin gibi emeğe saygısı olan insanların yok olmadığını görmek gerçekten çok güzel. O kadar çok saygısız insan var ki, eminim bu konuya da yazan birisi çıkacaktır saygısız ve terbiyesiz olan. Biz site sahipleri bu tarz paylaşımlar için saatlerimizi harcıyoruz, aldığımız yorumlar ''bu ne biçim site 2 saate dosya iniyor'',''telefonumda çalışmadı ben sizin yapacağınız sitenin ****'' çoğu kişi nankör olmuş almış başını gidiyor bizler olmasak bu tarz paylaşım yapanlar olmasa bu igo için tamı tamına 130 tl verecekler, asgari ücretle çalışan bir ailenin haftalık maaşı. Olaylar biraz da böyle bakmak lazım. Benim de içim baya dolmuş sizin bu güzel yorumunuz gerince diğer kişileri bombalayayım dedim :)

    Güle güle kullanın, bir sorununuz olursa çekinmeden yazabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. LG G2 de çalışmıyor malesef. Ya da ben beceremedim. "User interface resolution 1080x1701 is not supported or compatible skin can not be found" diyor.

    Yine de emeğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu igo sürümü 1080x1071 ile uyumlu değil sitemizde sygic mevcut onu da deneyebilirsiniz.

      Sil
    2. Ben bir çözüm buldum. Normal kurulumu yukarıdaki direktiflere göre yaptıktan sonra;
      iGO/sys.txt içerisine, [rawdisplay] altına aşağıdaki satırı ekleyince;
      screen_xy="1280_800:1794x1005/1080x1701”

      Sorunsuz çalışıyor LG G2 de.

      Sil
    3. Konuya ekliyorum hemen elinize sağlık ;)

      Sil
  5. Emeğinize teşekkürler, sormak istediği bir şey var data zip dosyası 2 tane var bunlar birleşecekmi ?

    YanıtlaSil
  6. Emeğinize teşekkürler,data.zip dosyası 2 tane var, bu dosyalar birleşecek mi?

    YanıtlaSil
  7. İgo Part3 ü indiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklamı geç butonnuna basın.

      Sil
    2. İndirmeyi biliyorum.
      Part 1-2, DATA ve APK dosyalarını indirdim. Ancak Üçüncü Parta tıklayınca farlı bir sayfa geliyor ve reklamı geç butonu çıkmıyor

      Sil
    3. Bekleyiniz yazıyor bekleyin 5 saniye sonra reklamı geç çıkacak ona basın. Ben de sorunsuz çıkıyor. Tarayıcınız nedir?

      Sil
  8. İyi akşamlar, öncelikle emeğinize sağlık teşekkürler. Bende S4 var. Dediklerinizi yaptım fakat "user interface resolution (1080x1844) is not supported or compatible skin can not be found. exiting application." Nerede hata yaptım bilemedim. Acaba Data zip 2 yimi kurmalıydım. S4 Ekran çözünürlüğüm 1 920 x 1 080 Çözünürlük. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apk 1'i s4 de denedik sorunsuz çalıştı, siz de nasıl çalışmadı anlayamadım, önceki sürüm igoyu komple sildiniz mi telefondan?

      Sil
  9. Samsung grand dous cihaza yükledim sorunsuz çalışıyor,teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim güle güle kullanın bu tarz paylaşımları beğendiyseniz sitemizi kenara kaydedebilirsiniz.

      Sil
    2. Samsung S3 Telefona aynı şekilde yükledim 720*1280 error hatası verdi ne yapılabilir?Siteyi sık kullanılanlarıma ekledim bu arada ;)

      Sil
  10. Part2 de başka birşey çıkıyor.

    YanıtlaSil
  11. Elinize emeğinize sağlık, iGO part 2'nin linki sanırım kırık. O dosyaya tıklayıp bulamayınca "igo-primo-9629367542-full-hd-turkce.exe" isimli bir exe indirmeye çalışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız o exe'nin bizimle alakası yok link kısaltma sayfasından iniyor.

      Sil
    2. arkadaşım neden exe dosyası iniyor biliyormusun? poo up engellemen açık. öyle olunca da part2 yi bulamıyor exe dosyası iniyor. o yüzden pop up engelemeyi kapat. o zaman iniyor. bende aynı sorunu yaşadım.

      Sil
  12. çok eyi olmuş çok da güzel olmuş

    YanıtlaSil
  13. Samsung galaxy s3 andorid 4.3 olan telefona yükledik fakat 720*1280 error hatası verdi her ne kadar anlatılan farklı yöntemlerle denesemde olmadı.Bi çözümü varmıdır acaba?

    YanıtlaSil
  14. linkleri kontrol edebilirmisiniz lütfen ilk link bir turlu yönlendirmiyor hata veriyor chrome ve explorer den denedilm ikiside ayni tepkiyi verdi...Tesekkurler

    YanıtlaSil
  15. part 2 de sorun var arkadaşlar exe dosyası indiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız.

      Sil
  16. teşekkur ederım (data.zip, apk1) yükledim s3 te sorunsuz çalışıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurmayı bilen kuruyor işte, rica ederim güle güle kullanın :)

      Sil
  17. merhaba ilgi ve alakanıza teşekkür ederiz sıkça yolculuk ypaan biri olarak navigasyonların önemini iyi biliyorum heleki bu kadar pahalı yakıt ve kısacık zamanım için iinanılmaz benim makina galaxy s 4 çözünürlüğüm nedir elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. ne yaptıysam part 2 yi indiremedim

    YanıtlaSil
  19. Lİkler Patlamış indiremiyorum

    YanıtlaSil
  20. ilk 2 link hariç diğerleri çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış bilgiler vermenize gerek yok linkler kontrol edildi sorunsuz, sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız.

      Sil
  21. Apk'lar açılmıyor maalesef şifreyi kabul etmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifre: arimi

      bunu deneyin bir de yanlış yazmışım.

      Sil
  22. data_fixed-2_9.6.29.367542 dosyasının rar sifresini ozut olarak giriyorum olmuyor!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifre: arimi

      bunu deneyin bir de yanlış yazmışım.

      Sil
  23. Ozut olmuyor apk sifresi

    YanıtlaSil
  24. Ozut olmuyor apk sifresi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifre: arimi

      bunu deneyin bir de yanlış yazmışım.

      Sil
  25. Şimdi de data zip açılmıyor, hata veriyor

    YanıtlaSil
  26. öncelikle paylaşım için teşekkür ederim,, ancak indirdirdiğim dosyalar içinde sys.txt dosyası çıkmadı, ne yapmalıyım..

    YanıtlaSil
  27. 240x381 için nasıl olur

    YanıtlaSil
  28. user interface resolution [240x381] is not supporrted hatası verdi

    YanıtlaSil
  29. sony z1 de 1080x1071 hatası aldım. yazdığınızı yaptım ama olmadı

    YanıtlaSil
  30. slm ilgi ve alakanız için şimdiden teşekkür ederim çok beğendiğim ısrarla kullanmak istediğim bir uygulama
    ancak xperia z ultra var bende onda birtürlü çalıştıramadım 1080x1774 scin hatası veriyor deniyorum yukarıda ki çözümleri ama beceremedim
    yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  31. Part 3 e tiklayinca google play reklamı çıkıyor

    YanıtlaSil
  32. içinden sys dosyası çıkmadı.

    YanıtlaSil
  33. part 3 acılmıyor alo sohbet sitesi cıkıyor reklamı geçte yok nasıl ındırebilirim yardımcı olurmusunuz.birde 1024 600 cözünürlükte acarmı?

    YanıtlaSil
  34. part 3 de sorun var hocam

    YanıtlaSil
  35. lg g2 telefonuma yüklemek için gerekli sys dosyasını nasıl bulabilirim ?

    YanıtlaSil
  36. sys dosyası çıkmadı içinden.

    YanıtlaSil
  37. sayın berk hüner sana denir bilmiyorum. adamsın , adamın dibisin denir. senin gibi değerli vede kıymetli insanlar eksik olmasın hiç. eline sağlık yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  38. sayın berk hüner kardeşim eline sağlık yüreğine sağlık. ne diyeyim adamsın, adamın dibisin. senin gibi değerli ve kıymetli insanlar eksik olmasın hiç.

    YanıtlaSil
  39. öncelikle emeğine ve uğraşına sağlık arkadaşım ama bende "Eksik veya bulunamayan klasör: /data/data/com.navngo.igo.javacilent/content/lang" diye bir hata veriyor nedeni nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu dediğim gibi yaptıysanız böyle bir sorun olmaması lazım..

      Sil
  40. linkler ölüü!!!

    YanıtlaSil
  41. igo partlarda soru var. Yeniden upload edebilir misiniz.

    YanıtlaSil
  42. linkler kırık

    YanıtlaSil
  43. igo part lar bozuk düzeltebelirmisiniz?

    YanıtlaSil
  44. Arkadaşlar linkler pazar gününe kadar yenilecektir yada yeni sürüm igo paylaşılacaktır eğer çıktıysa, yani 16 mart'a kadar. Şu an hafta içi malum ve müsait değilim bunu yapmak için.

    YanıtlaSil
  45. Berk igo nun bu yeni sürümünü yabancı sitelerde gördüm bu yeni versiyonu bu kadar çabuk sitene koymuş olman çok iyi.Yeni Takipçinin tebrik ediyorum.
    Senden bir ricam var eğer torrent şeklinde link oluşturma imkanın olursa süper olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için maalesef torrent olarak koyma imkanım yok :)

      Sil
  46. Arkadaşım, emeğine sağlık. Allah razı olsun. Ben yaklaşık 10 önce indirdim, kurdum ve gayet güzel bi şekilde çalışıyor. Tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  47. LİNKLERİ YENİLEMENİZ MÜMKÜN MÜ? TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  48. emeğiniz için teşekkürler önce
    bu linkleri indirmeden bu programın samsung tab 3 için uygun olup olmadığını biliyormusunuz diye sorabilirmiyim?
    teşşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim ancak denemenizi öneririm büyük ihtimalle çalışacaktır :)

      Sil
  49. üstadım linkleri indirdim ve açtım,zip olarak birleştiriyorum ve igo klasörüne atıyorum,
    buraya kadar doğru sanırım,
    data zipi açıp,içindeki igo klasörüne atıyorum,lakin açılmıyor,nerde hata yapıyorum acaba
    saygılar

    YanıtlaSil
  50. Üstadım eline emeğine sağlık,ne kadar teşşekür etsem azdır,saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için sanırım sorunu halletiniz. Bu tarz paylaşımlar için sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz.

      Sil
  51. Ellerin ve emeğin dert görmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Bu tarz paylaşımlar için sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz.

      Sil
  52. " File does not exist on this server" for part 1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link patlamış gibi gözüküyor, navigasyonbölümünden sygici yada diğer igoları indirebilirsiniz. Bu hafta sonu yeni sürüm igo paylaşacağız onu da bekleyebilirsiniz ;)

      Sil
  53. Sunum için teşekkürler. Benim bir problemim var. Daha önce igo myway yüklüyken, radara gelene kadar dıt dıt dıt sesi devam ediyor radara gelene kadar sıklaşıyor, radarı geçince susuyordu. Bu versiyonda bir kere dıt ediyor. o sırada müzik filan dinliyorsanız kaçırabiliyorsunuz. Bu problem sadece bende mi var nasıl düzeltebilirim. Başka arkadaşlar için problem olmaya bilir belki ama. Arabada 2 tane küçük çocuk, müziğin ve hanımın olduğu yerde malesef tek dıt sesini kaçırabiliyorum . Lütfen yardım

    YanıtlaSil

-->