İgo Primo 9.6.29.364743 - 1280x720 Apk Uygun


İgo Primo 9.6.29.364743 - 1280x720 Apk Uygun
İgo Primo 1280x720 Apk

Bugün sizlerle İgo Primo 1280x720 uyumlu İgo Primo 1280x720 Apk'yı paylaşacağım. 

Öncelikle şunu söyleyeyim bazı arkadaşlar başlığa bakarak yanılmasın, İgo Primo 9.6.29.364743 Apk neredeyse tüm çözünürlüklerde çalışmaktadır.

1280x720 özellikle yazmamın sebebi önceki igoların bu çözünürlükte çalışmamasından ötürüdür. Ben önceki igo paylaşımında en geç 19 ocağa kadar yeni bir igo paylaşılacağına dair söz vermiştim ancak maalesef yoğunluğumdan ötürü paylaşmamıştım, öncelikle sizlerden bu yüzden özür dilemek istiyorum. Bugüne kısmetmiş paylaşmak :) Gördüğüm gibi sizlerle paylaşayım dedim o yüzden bu sürümü henüz denemedim ancak fazla yoruma gerek yok zaten igo kalitesi ortada ;) Lafı fazla uzatmadan görsellere, kuruluma ve indirme linklerine geçiyorum.

İgo Primo 1280x720 Görseller: 
İgo Primo 1280x720
İgo Primo 9.6.29.364743 - 1280x720 Apk

İGO PRİMO VİDEOLU KURULUM ANLATIMI(SONUNDA VİDEO'DA ÇEKTİRDİNİZ :D):





İgo Primo 1280x720 Apk Kurulum:
  • İgo root part 1-2-3'ü indirin, winrar tarzı bir programla birleştirin. Birleştirme sonucunda ortaya çıkan dosyayı hafıza kartına hiç bir klasör içinde olmayacak şekilde atın.
  • Türkiye haritası'nı indirin, winrar tarzı bir programla açın. Turkey.fbl, Turket.fda, turkey.fpa, Poi ve Phoneme gibi dosyalar çıkacak karşınıza.
  • Turkey.fbl ve Turket.fda ve turkey.fpa'yı igo/content/Map dizinine atın.
  • Turkey.3dc dosyasını igo/content/building dizinine atın. 
  • Poi'yi İgo/Content/Poi dizinine atın. 
  • Phoneme'yi igo/content/phoneme olacak şekilde atın.
  • Üstü çizili adımları uygulamanıza gerek yok. Linkler yenilendi ve bu adımlarda gereksiz kaldı.
  • Telefona attğınız igo klasörü içinde olan apk uzantılı dosyayı kurun. Eğer apk'yı kurunca çözünürlük hatası alırsanız apk 2'yi indirin ve kurun.
  • Apk 2'de de sorun yaşayanlar apk 3'ü de deneyebilir.
İgo Root Part 1>>> TIKLA İNDİR!
İgo Root Part 2>>> TIKLA İNDİR!
İgo Root Part 3>>> TIKLA İNDİR!

Türkiye Haritası>>> TIKLA İNDİR!

Apk 2>>> TIKLA İNDİR!
Apk 3>>> TIKLA İNDİR!

SİTEMİZDEN KOLAYCA DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN LÜTFEN DOSYA İNDİRMEYİ ANLATTIĞIMIZ MAKALEMİZİ OKUYUN EĞER OKUMASSANIZ DOSYA İNDİRME KONUSUNDA BÜYÜK İHTİMALLE SIKINTI YAŞAYACAKSINIZ 2 DAKİKAKINIZI AYIRIP OKUMANIZ SİZİN İÇİN İYİ OLACAKTIR İNDİRMEDE SIKINTI YAŞAYAN KİŞİLERDE OKUSUN>>> OKUMAK İÇİN TIKLA!

Not: 1 saattir bu makaleyi yazmaya uğraşıyorum eğer emeğe saygınız varsa konunun altına yorum atarsanız çok mutlu olurum. Yorumlarınız bizler için çok önemli, olumlu olumsuz fark etmez. Tabiki de saygı ve terbiye çerçevesinde ise. Bunu her navigasyon paylaşımının altına yazdığımı biliyorum neden derseniz navigasyon paylaşımı çok zahmetli ben büyün makaleyi kendim yazıyorum o yüzden çok zahmetli oluyor. Bu kadar uğraştıktan sonra bir yorumu da hak ettiğimi düşünüyorum :)

SON SÜRÜM İGO PRİMO İÇİN(TIKLAYIN! YAZAN MAVİ RENKLİ YAZIYA TIKLAYIN)>>> TIKLAYIN!

İgo Primo 9.6.29.364743 - 1280x720 Apk Uygun

143 yorum:

  1. Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, güle güle kullanın :)

      Sil
  2. Emeğine sağlık tskler...

    YanıtlaSil
  3. bende de var benim 2013 aralık igo root yazıyor bu telafona root falan gerektirmez dimi birde aralıkla arasında ne fark vardır acaba öneriniz nedir bunu yükleyeyim mi aralık sürümü mü kalsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem igo hem sygic var ikiside başarılı bence ama sygic 1 adım daha önde sizde bilirsiniz Berk Hüner. Bu arada anlatım o kadar açık ve akıcı ki gerçekten anlaşılır olmuş elinize emeğinize sağlık.

      Not: site de bir wifi hack programı var bu program işe yarıyor mu acaba. bir bilginiz var mıdır. Genelde bu gibi programlar çalışmamakta.. Şimdiden teşekkürler

      Sil
  4. zip şifresi nedir? eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah kardesim

    YanıtlaSil
  6. Başka bir sürümü yüklü... İndirmeye ceğim.. Ancak sizin gibi arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum. Faydalı işler yapıp paylaştığınız için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, sizin gibi arkadaşlar oldukça ben bu tarz paylaşımlara hep devam edeceğim :)

      Sil
  7. @Adsız
    Sürümü daha denedim, o yüzden pek bir şey diyemeyeceğim. Ben de sygic var şuanda :) Deneyip görmenizi öneriyorum, root dediğime bakmayın. Root derken kök dosya demek istedim. Root yetkisine falan gerek yok. Eğer kurulumu doğru yapacağınıza eminseniz kurmanızı, ancak çok anlamıyorsanız ve kuramama ihtimaliniz yüksek ise kurmamanızı öneriyorum.

    @Adsız
    Rica ederim, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  8. Benim telefonum Discovery GM 1280*800 bu sürümü yüklersem sorun olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır sorun olmaz deneyin. Önceki sürüm çalıştıysa bu sürümde büyük ihtimalle çalışacaktır.

      Sil
    2. 1024x600 huavwei tablet için uygunmudur üstadım,saygılar

      Sil
  9. Kardeşim gerçekten tebrik ederim şu ana kadar gördüğüm en sade ve açık anlatım.Adam gibi linkeride aşağı koymuşsun.Kısaca bu site senin sayend 1 takipçi daha kazandı :) Uzun uğraşlardan kurardın ben Ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın, bu güzel yorumunuzla beni çok mutlu ettiniz :)

      Sil
  10. İndirmediğim halde,emeğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, asıl güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  11. emeğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  12. merhaba. öncelikle teşekkür ederim.
    Lakin part 3 ü indiremiyorum. Sadece anlamsız bir site açılıyor

    YanıtlaSil
  13. @Adsız
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız.

    YanıtlaSil
  14. user interface resolution 1080x1774 is not supported diyor 3 apk yı da denedim sonuç aynı

    YanıtlaSil
  15. user interface resolution 1080x1774 is not supported diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözünürlüğünüzle uyumlu değil bu igo sürümü :(

      Sil
  16. Lütfen İGO SD Kartınızı takın uyarısı çıkıyor açılmıyor üstat. Yapabilecegimiz birşey avrmı GM Discovery kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu dediğim gibi yaptıysanız böyle dememesi lazım.

      Sil
  17. teşekkürler ama s4mini de çalıştıramadım.bir netten dosya indirmeye çalışıyor.

    YanıtlaSil
  18. admin bey linkleri bi kontrol edermisiniz.root ilk iki part ı indirdik fakat diğrleri ölmüş.teşekkürler.her zamanki gibi sizi takibe devam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkleri yeniliyorum şimdi teşekkürler bilgilendirme için.

      Sil
  19. @Adsız
    Linkler patlamış o yüzdendir şimdi linkleri yeniliyorum, oradan indirirsiniz.

    YanıtlaSil
  20. berk kardeşim dosyaları indirdim.fakat dosyaların içeriğine baktığımda 2013 yılını görüyorum.map gibi.ama siz kesin 2014 diyosanız tamam derim.emeğinize sağlık.Allah razı olsun sizden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni harita çıkmadı 2014'te o yüzden 2013 haritasını kullanıyoruz hala :) Allah sizin gibi nankör olmayıp yorum atanlardan da razı olsun :)

      Sitemizi tarayıcınızda favorilere kaydederek bu tarz paylaşımlarımızı takip edebilirsiniz.

      Sil
    2. Mehmet,

      Ayrıca google search çalışmıyor. Nasıl çalıştırabiliriz. Saygılar..

      Sil
  21. Güzel bir paylaşı fakat harita yüklemeye çalışınca .exe uzantılı bir dosya yüklemeye çalışıyor pc ye ki bunun harita olmadığı çok açık. Riza etsem düzeltebilir misiniz linkleri?

    YanıtlaSil
  22. part 2-3 ikiside 500 mb. acaba sadece birini indirsek yetiyor mu 1 gblık ne olacak ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu dediğim gibi yapın hepsini indirmeniz lazım.

      Sil
  23. Mehmet,

    Berk kardeşim öncelikle paylaşımın için teşekkür ederim. Buradaki speedcam dosyasın güncel midir? Değilse nasıl güncelleriz? Saygılar..

    YanıtlaSil
  24. Türkiye haritası indiriyoruz ancak bağlantı kesiliyor, ilgilenirseniz seviniriz

    YanıtlaSil
  25. telefonum galaxy s i9000, çalıştırmayabilir diye düşündüm ama ilk defa hiç hata vermeden problem çıkarmadan açtığım navigasyon oldu. Gerçekten kurulumu da çok açık anlatmışsınız teşekkürederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bu kadar açık anlatıyoruz hala anlamayanlar var ama :))

      Sil
  26. @Adsız
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız ;)

    @Mehmet
    En güncel speedcam bulunmaktadır daha üstü yok :)

    YanıtlaSil
  27. iyi günler
    galaxy s4 de çalışmadı. apk 1 boyutlar hatası verdi. apk 2 ve 3 içinde bunları çalıştıracak program yok diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verileri temizle yapıp girmeyi deneyin bir de :)

      Sil
  28. note 2 de sorunsuz çalıştı emeğiniz için teşekkürler. çok güzel bir sunumdu.

    YanıtlaSil
  29. @Adsız
    Ne demek asıl ben teşekkür ederim, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  30. LG G2 için indiriyorum kullanmaya başlarsam tekrar yorum yazarım elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  31. sevgili berk, LG G2 de çalışmadı ya 3 apk yı da denedim uygulama yükleniyor fakat açılışta sürekli desteklenmeyen çözünürlük ve [1080x1701] yazıyor bi yardımcı ol lütfen, ben araziye çok çıkan seyehati çok yapan biriyim bu program çok lazım bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1080x1071'e bu sürüm igo maalesef uygun değil ancak yine de üzülmeyin dün yeni sürüm sygic paylaştım navigasyon bölümünde onu indirip deneyebilirsiniz.

      Sil
    2. ya igo yu s4 de kullanabiliyordum çok memnundum sygic onun kadar türkiye için etkili değil bence, igonun bu telefonda çalışan bi sürümü varsa lütfen beni ona yönlendirebilirmisiniz

      Sil
    3. maalesef şuanda yok sygic'i beğenmiyorsanız tom tom yada route 66'yı deneyebilirsiniz. Sitemizde ikisi de mevcuttur. Arama yerinden aratmanız yeterli.

      Sil
  32. KARDEŞ BENDE SİZİN PAYLAŞTIĞINIZ SYGİC PROGRAMINI KURDUM... VE DAHA İYİSİNİ ARIYORUM BU UYGULAMA SİZCE SYGİCİ KALDIRTACAK PROĞRAMMI ÖNERİNİZİ BEKLİYORUM AYRICA ÇOK SAOLUN milletin ihtiyaçlarınızı gördüğünüz için Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sygici daha çok seviyorum ama igoyu çok meth edenler de var, bence değmez bu kadar uğraşmaya çok bir fark yok aralarında :)

      Sil
  33. türkiye haritası na tıklayınca İgo Primo 9.6.29.364743 - 1280x720 Apk Uygun çıkıyor karşıma. harita felan göremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın, indirme linkine ulaşmak için.

      Sil
  34. Emeklerinize Saygılar üstadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, güle güle kullanın :) Bu tarz paylaşımlar için sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz.

      Sil
  35. Emeğiniz için teşekkürler. Google search çalışmıyormu benmi çalıştıramadım?

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben igoyu pek beğenmiyorum arayüzü karışık geliyor ben daha çok sygic sevdiiğim için igoyu kullanmıyorum, sygic'i tercih ediyorum.

      Bu tarz paylaşımlarımızı beğendiyseniz sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz :)

      Sil
  36. Kurulum bittiğinde toplam boyut ne kadar oluyor acaba?

    YanıtlaSil
  37. ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :))) Güle güle kullanın.

      Sil
  38. Bu sürüm S4 mini de çalışıyor mu? paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayın biraderin telefonu s3 mini igo 9.6.29.341779 sürümünü kurdum ve sorunsuz çalıştı. Tahminim s4 minide de sorunsuz çalışacaktır.

      Sil
    2. Evet S4 minide çalışıyor. Ben yukarıdaki kurulum basamaklarını aynen uyguladım.İlk kurulumda hiç sorunsuz çalıştı.

      Sil
  39. Note 3 ün çözünürlüğünü destekliyor mu? Yoksa ben mi yanlış yükledim. Çözünürlük hatası veriyor. Ellerinize sağlık. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  40. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  41. Emeğinize sağlık fakat sizin bu partların üçü de birbirinin aynısı ve zipten çıkarınca üçünün boyutu 3GB oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir bu sürümü kurmadığım için boyutu tam bilmiyorum.

      Sil
  42. Elinize saglik igonun son iki surumunude kullandim hemde acede bunuda kurdum acildi fakat hedefi yazip buluyorum git butonuna basinca kendiliginden kapaniyo neden oldugunu bulamadim bi bilginiz varmidir.tekler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazınıza göre biraz ağır bir program. Nasıl desem ace ççok iyi bir telefon değil igoysa ççalışması zor bir program o yüzden bu sorunu yaşadığınızı düşünüyorum.

      Sil
  43. @Adsız
    Bilmiyorum tam olarak ancak 1 gb civarı bir şey siz 2 gb boşluk bırakın nolur ne olmaz cihazınızda :)

    @Adsız
    oyun oyna arkadaşımız cevabı vermiş denemeniz lazım :)

    @Adsız
    Maalesef henüz note 3 desteklenmiyor..

    @Adsız
    Rica ederim güle güle kullanın .:))

    YanıtlaSil
  44. Ellerine sağlık kardeşim. Çok güzel bir paylaşım. S4 miniye kurdum sorunsuz çalıştı.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  45. @Adsız
    Rica ederim, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  46. Berk hocam acede yasadigim sorunu 2013 igi versiyonun data dosyasini bu versiyonunkiyle degistirerek cozdum canavar gibi calisiyor ;) ace candir tskler boyle sorunlari olanlar varsa bilginize tskler

    YanıtlaSil
  47. igo root part1-2-3 dosyalarının linkleri kırık kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün igonun yeni sürümü sitemize eklenecektir biraz sabır.. :)

      Sil
  48. sevgili kardeşim 1) partlar silinmiş diye yazıyor. indiremiyoruz. 2) HARİTAYI İNDİR'e tıkladığımızda " igo-primo-9629364743-1280x720-apk-uygun " diye bir exe dosyası iniyor. bu exe dosyasını haritayı indirebilmek için PC ye kurmamız mı gerekiyor anlayamadım yoksa bu direkr apk dosyasımıdır? 3) apk 2 ve apk 3 ü indirmek istediğimizde mailimizi isteyen bi site çıkıyor, buraya üye olmamız mı lazım o'nu da anlayamadım. BURDAKİ AÇIKLAMALARIN HARİKA, Bunun için özellikle tşk ederim. ama birde bunları indirebilseydik süper olacaktı. ben igo nun bir önceki versiyonunu kullanıyorum ve müthiş memnunum. BAŞKA SİTELERDEN BU SON SÜRÜMÜ İNDİRDİM, fakat kurulum açıklamaları öyle acaip ki anlayıpta kurmak mümkün değil. burda da açıklamalar harika ama indiremiyoruz. lütfen LİNKLERİ YENİLERMİSİNİZ. TŞK.LER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yeni sürüm igo sitemize eklenecektir akşama doğru biraz sabır.. :)

      Sil
    2. bugün derken (tarih 22 şubat :) )

      Sil
    3. Evet eklendi bile ;) Girip navigasyon bölümüne bakabilirsiniz.

      Sil
  49. Bekliyoruz Berk yeni sürümü kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Navigasyon bölümüne yeni sürüm igoyu ekledik indrebilirsiniz.

      Sil
  50. sırf yorum olsun diye:D yehu

    YanıtlaSil
  51. evet samsung galaxy ace ye yükledim çalıştı teşekkürler

    YanıtlaSil
  52. Yanıtlar
    1. Yeni sürüm igoyu paylaştık onu indirebilirsiniz.Navigasyon bölümündedir.

      Sil
  53. s4 active de çalışırmı acaba

    YanıtlaSil
  54. güzel kardeşim. like tıklıyorum reklamı geç diyorum ancak "Error: The file you are attempting to download does not exist or has been removed because it violates our terms of use.
    Click here to go to the homepage." şeklinde hata alıyorum. yani dosya yok diyor. ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sürüm sygic'i paylaştık onu indirebilirsiniz. İgonun linkler de yenilenmiştir.

      Sil
  55. Yanıtlar
    1. Yeni sürüm sygic'i paylaştık onu indirebilirsiniz. İgonun linkler de yenilenmiştir.

      Sil
  56. igo türkiye haritası indirme linki hata veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harita linkini silmeyi unutmuşum haritaya gerek yok, part1-2-3 birleşince tamamdır onlrın içinde harita mevcut.

      Sil
  57. 3 partı indirdim ve birleştirdim ama içinde apk uzantılı dosyayı bulamadım ne yapmam gerekli acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apk 2'yi kurun çalışmassa 3'ü kurun.

      Sil
    2. Demedim dostum çözünürlük hatasi verdi telefonum GM discovery

      Sil
  58. Merhaba.. Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler. S4 kullanıyorum, part1-2-3 indirip birleştirdim, İGO klasörünü oluşturdu ve telefonuma yükledim. Ancak apk uzantılı dosya yok içinde. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  59. 3 partı indirdim winrar ile çıkarttım ancak apk dosya yok.

    YanıtlaSil
  60. note 2 kullanıyorum 3 partın içinde apk çıkmadı diğer 2 apk yi indirdim kurdum ancak çözünürlük hatası veriyor.

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu soruma kim cevap verecek burda 3 part var indirdim
      fakat partlari dosyayi cikarinca hani icinde brandik dada giro ve sys cikmadi peki bu primo brandik ve dadasis nasil calisacak bunlar olmayinca kesinlikle calismas ben denedim calismadi bende 800/480 cozunurlik taplat var kurdum hic bir sefer calismadi hep hata verip kurmuyor calistiran varmi acaba dogru durus su igo primoya genede sunumun icin sagol da birde calistirsaydik bosuna indirdik

      Sil
  62. hocam su 3 uncu part daki lin calismiyor indiremiyorum acil tekrar uptad et lut ven tesekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkte sorun yok kontrol ettim şimdi, sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız indirme linkine ulaşmak için.

      Sil
  63. Üstadım severek memnunuyet içinde sizleri takip ediyorum,başarılarınızın devamını bekliyorum,saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sitemizi takip edin :))

      Sil
    2. Üstadım ses bir türlü alamadım,sesli yönlendirme yok,ses bölümünden çıktığım zamani cihaz normal tık bölümler ses veriyor,lakin ses bölümüne girdiğim zaman kesiliyor,açılış anında şöyle bir hata alıyorum,
      (Unsupportel voice.please see log.)
      sys dosyasında ters giden birşey olmalı,komut istiyor olabilirmi,saygılar

      Sil
    3. sys'yi text dosyası ile açıp içine bunu ekleyin;

      csv_voice_enabled=1

      Sil
  64. hocam bekle reklama gec paj gelmiyor gec acilip sonrada reklam ucuzluk diye bir site geliyor birsey yapamiyorum indirme linkinide goremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefondan mı giriyorsunuz acaba? Eğer bilgisayardansa ucuzluk sitesini kapatın tekrar tıkla yazıyor ona basın.

      Sil
  65. hocam ustam ya lutven igo rood pard 3 indirme sen calisiyor diyorsun ama ben indiremiyorum reklamai gec filan bir sey gelmiyor sadece ucuzluk sitesi geliyor baska birsey olmuyor

    YanıtlaSil
  66. apk 2 ve 3 denedim, yükledi. Ancak şimdi ''user interface resolution (1080x1844) is not supported or compatible skin can not be found. Exiting application.'' diye error veriyor. Neyi yanlış yapıyorum acaba :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazınızla uyumlu değil gibi gözüküyor bu igo sürümü :/

      Sil
  67. ustam bekliyorum lutven su 3 uncu part bir tekrar updad et reklami gec geliyor sayiyor fakat sifirda kaliyor bir sey olmuyor suanda belkiyorum tek ucuncu part kaldi
    birde bu benim 800-480 tabletime olurmu calisirmi tesekurler

    YanıtlaSil
  68. Üstat APK 3 de de çözünürlük sorunu veriyor. Cihaz note2 1280×720.

    YanıtlaSil
  69. APK UZANTILI HİÇBİR DOSYA YOK İÇERİLERİNDE.

    YanıtlaSil
  70. ustalar cevap vermediniz dun yazmistim hala 3 unci part linki calismiyor bir bakin alah askina tek 3 uncu part kaldi reklami gecde takiliyor link acilmiyor cok acil lutven

    YanıtlaSil
  71. Olmuyor note2 de APK 2 3 hepsini denedim çözünürlük hatası veriyor.

    YanıtlaSil
  72. Demedim hocam telefon GM discovery çözünürlük 720x1230 hatasi verdi ama 720 x 1230 Uyumlu hic igo programi duymadim ben nasip olacak bilemedim

    YanıtlaSil
  73. Öncelikle Emeğinize sağlık; arkadaş ben samsung s4 için sizin aynen anlatımınıze göre yükledin ancak hiç bir patın içinde apak dosyası çıkmadı, 2. yükledim uymadı, 3. yükledim oda uymadı lütfen yardım.Çözünürlük 1920x1080 olmalı.

    YanıtlaSil
  74. Merthabalar. 1280x720 olarak tüm apk lerde hata verdi. İlgilenşirseniz sevinirim. Ayrıca linkler ölü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sürüm igoyu bugün paylaşacağım takipte kalın.

      Sil
  75. samsung wonder için de bir sürüm bekliyoruz

    YanıtlaSil
  76. hemen deneyeceğim umarım sorun yoktur.

    YanıtlaSil
  77. 3 part dosyayı birleştirerek rar'dan çıkarın. Data.zip dosyasını 3 parçalı birleştirerek açtığınız iGO klasörünün içine atıp telefona/tablete atın. Sonra da APK'yı kurun. Hepsi bu.

    YanıtlaSil
  78. berk hocam linkler ölümü indiremiyorum???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sürümü yarın paylaşacğım takipte kalın onu indirirsiniz.

      Sil
  79. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  80. hocam part dosyalarına tıklayınca açılan sayfada reklamı geç diyoruz ama clıc here diye bi şeyler geliyor indirme sayfası gelmiyor rica etsem bakabilirmisin

    YanıtlaSil
  81. teşekkürleer

    YanıtlaSil
  82. eksik dosya hatası veriyo

    YanıtlaSil
  83. Çok teşekürler

    YanıtlaSil

-->