Sygic Navigasyon Full Apk İndir 13.4.1


Sygic Navigasyon Full Apk İndir 13.4.1
Sygic Navigasyon Full İndir

Bugün sizlerle Sygic Navigasyon Full'ü yani Sygic Navigasyon Full İndir'in Sygic Navigasyon Full Apk 13.4.1 versiyonunu paylaşacağım. Sygic 13.4.1 güncellemesi ile 13.3.0'dan başlayıp 13.3.4'e kadar götürdüğü sürümünü bırakıp 13.4 sürümüne geçtiğini görüyoruz. Bu sürüm çıkalı 1-2 gün oldu, az önce yabancı bir forumda gezerken gözüme çarptı ve ben de hemen sizlerle paylaşmak istedim. Bu sefer çok fazla part yok isteyen 3 part indirerek bile işini halledebilecek ancak ek özellikleri de kullanmak istiyorum diyenlerin biraz daha uğraşması lazım. Yine de rahat olun dosyalar zippyshare'a yüklü olduğu için kafanız rahat olsun. İndirme limiti, bekleme süresi, hız düşmesi vs yok ;) Neyse lafı daha fazla uzatmayacağım görsellere, indirme linklerine ve kuruluma geçmek istiyorum.

Sygic Navigasyon Apk Görseller:
Sygic Navigasyon ApkSygic Navigasyon Full Apk

Sygic Navigasyon Full Apk İndir 13.4.1 Kurulum:

  • Sygic Root+Türkiye Haritası Part 1 ve Sygic Root+Türkiye Haritası Part 2'yi indirin, winrar tarzı bir programla iki partı birleştirip direk hafıza kartına atın.
  • Sygic Navigasyon Full Apk'yı indirin, winrar tarzı bir programla açın içinden çıkan apk dosyasını telefonunuza atın ve kurun.
  • Bu ilk iki aşamayı yaptığınız zaman navigasyon telefonunuza kuruldu isterseniz bundan sonraki söylediklerimi uygulamayabilirsiniz, yine de navigasyonunuz çalışır ancak daha çok performans almak ve daha iyi kullanmak için bundan sonraki yazdıklarımı uygulamanızı öneririm.
  • Sygic HUD'u kullanmak istiyorsanız Content.info Hud dosyasını indirin winrar tarzı bir programla açın, içinden çıkan dosyayı sygic/maps dizinin içine atın.
Sygic Root+Türkiye Haritası Part 1>>> TIKLA İNDİR!
Sygic Root+Türkiye Haritası Part 2>>> TIKLA İNDİR!
Sygic Navigasyon Full Apk>>> TIKLA İNDİR!
Content.info HUD>>> TIKLA İNDİR!

EKLEME: Aşağıda vereceğim dosyalardan Sygic Map Downloader'ı istediğiniz ülkenin haritasını indirmek için kullanabilirsiniz. Bunu yapacak arkadaşlar için bir de içerisinde türkiye haritası değil sadece apk ve sygic root klasörü olan rar dosyasını vereceğim. Türkiyede yaşamayan arkadaşlar aşağıda verdiğim linkten dosyaları indirirerek yaşadıkları ülkede de sygic kullanabilirler. Sygic Map Downloader'ı indirip bilgisyarınıza kurun sonra istediğiniz haritayı indirirsiniz. Sygic Root+Apk(içinde türkiye haritası yok) indirip hafıza kartına direk atarak kurabilirsiniz.

Sygic Map Downloader>>> TIKLA İNDİR!
Sygic Root+Apk(içinde türkiye haritası yok)>>> TIKLA İNDİR!

NOT: NEREDEYSE 1 SAATİR BU MAKALEYLE UĞRAŞIYORUM, LÜTFEN SİZ DE EĞER EMEĞE SAYGINIZ VARSA VE BUNDAN SONRA DA SİTEMİZDE BU TARZ PAYLAŞIMLARI DAHA FAZLA GÖRMEK İSTİYORSANIZ KONUNUN ALTINA YORUM ATIN, OLUMLU OLUMSUZ FARK ETMEZ. YORUMLARINIZ SİZLERE DAHA İYİ PAYLAŞIMLAR YAPMAM İÇİN BANA YOL GÖSTERİCİ OLACAKTIR.

YENİ SÜRÜM SYGİC ÇIKTI BU YAZIDAKİ SYGİC ESKİ SÜRÜM YENİ SÜRÜMÜ İNDİRMENİZİ ÖNERİYORUZ!>>> TIKLA İNDİR!

Sygic Navigasyon Full Apk İndir 13.4.1

151 yorum:

  1. Sağol çok işime yaradı bu uygulama kaybolmadım sayende :D

    YanıtlaSil
  2. @Serkan SEKRETER
    Yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaşım için teşekkür fakat
      ne yaparsam yapim your license status diyor

      Sil
    2. Sygic'i silin ve tekrar sıfırdan bir kurulum yapın..

      Sil
  3. Sygic Root+Türkiye Haritası Part 2'yi bir türlü indiremiyorum. Sanırım link arızalı bir el atarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 2. Part ve sygic Downloader bozuk

      Sil
    2. Evet part 2 ve sygic Downloader bozuk reklamı geç diyorsun zipshare ye gitmiyor

      Sil
  4. Sygic Root+Türkiye Haritası Part2 dosyasını hala indirmeye çalışıyorum ama link maalesef bozuk. Sadece .exe uzantılı bir dosya indiriyor.

    YanıtlaSil
  5. part1 part 2 winrarsifresi nedir?

    YanıtlaSil
  6. Bu dosyaların şifresi nedir

    YanıtlaSil
  7. Hocam emeğine sağlık. Ancak apk dosyası şifre istiyor rardan çıkartmak istediğimzde?

    YanıtlaSil
  8. @Muzaffer Günaydı
    Hocam hala sitemizdeki link mantığını fark edemediniz sanırım :) Link kısaltma sayfası o exe iniyor dediğiniz. O exeyi indirmeyin iptal deyin. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın. Bazen reklamı geç dedikten sonra sayfa açılmaz kapamayın link kısaltma sayfasını tekrar tıkla yazar ona tıklayın.

    @cihanbesyo
    @Adsız
    Kusura bakmayın rar şifresini yazmayı unutmuşum, her dosyada şifre aynı.
    şifre: ozut

    YanıtlaSil
  9. Hocam sitenizdeki link mantığını kavrayamamış olsam Part 1'i de indiremezdim. Ben kavradım da sitede bir tuhaflık vardı(yaklaşık 1-2 saattir). Linke tıkladığınız anda hiç bir şey sormadan exe dosyası iniyor. Aynı zamanda sağ üst köşedeki reklamı geç butonu çıkmıyordu. Nihayet 10 dakika önce düzeldi de şimdi indirmeye başlayabildim. Keşke ben size mesajı yazdığım anda siz de indirmeye çalışıp durumu bir görebilseydiniz. Neyse şu an için bir problem yok. Emeğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Hocam hud dosyasını maps klasörüne atıp varolan dosya ile değiştirdim ancak hud özelliği satın alınmamış olarak gösteriyor

    YanıtlaSil
  11. @Muzaffer Günaydı
    Rica ederim, arada olur böyle şöyler ;)

    @Adsız
    Çok garip, ben de hudda öyle bir uyarı vermedi. content.ingo silip tekrar içine atmayı deneyin düzelmesi lazım.

    YanıtlaSil
  12. Sygic Root + Türkiye Haritası Part 2 'yi açtığımızda Sygic1341\Maps\tur.ta.2013.06\tur.pak bozuk (CRC hatası) veriyor.

    YanıtlaSil
  13. @Adsız
    Part 2yi açmayacaksınız, part 1 ve part 2'yi birleştireceksiniz.

    YanıtlaSil
  14. üç kuruş kazanacaksın diye bizi saçma sapan bir sürü reklamla uğraştırıyorsun.

    YanıtlaSil
  15. @Mert Yüksel
    Beğenemiyorsanız gidip google play'den 15$ vererek indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google play indirme hatası diyor kurdum neden aceba

      Sil
    2. "sygic1341" şeklindeki dosya adını "sygic" olarak değiştirerek programı kullanabilirsin.

      Sil
  16. @ahmet yılmaz
    Dediklerimi harfiye uyguladınız mı?

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler, başarılı bir çalışma olmuş, olumlu...

    YanıtlaSil
  18. @Bekir YILDIRIM
    Rica ederim beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  19. google play indirme hatası diyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  20. arkadasım kurdum ama head up display karşısında 4.49 e cıkıyor

    YanıtlaSil
  21. @Evran Ciyan
    4.49 mu yazıyor sadece? 4.49 ne?

    YanıtlaSil
  22. :) çok teşekkürler. hemen indiricem şimdi.

    YanıtlaSil
  23. İndirdim. Eki sygic i "verileri sil/kaldır" şeklinde kaldırdım.
    Bunu yükledim ve sygic klasörünü kopyalayıp çalıştırdım.
    On numara çalışıyor. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  24. @Mustafa (kervanci)
    Çalıştıran çalıştırıyor işte değil mi :)

    Rica ederim güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  25. ama bu geci versiyonu 10.01.2014 kadar diyo

    YanıtlaSil
  26. part 2 de bi sıkıntı var galiba indirme sayfasına yönlendirmiyor, bi bakabilirmisiniz sayfaya?

    YanıtlaSil
  27. @Adsız
    Hayır yok öyle bir şey geçici falan değil.

    @ersan soydeniz
    Hayır sorun yok kontrol ettim. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız.

    YanıtlaSil
  28. program paylaşırsınız şifre koarsınız anlamam sanki devlet sırrı şifre koyunca bişi oluyor zip dosyasına ve şifreyi göremedim bn APK soyasının şifresi nedir kardeş...???

    YanıtlaSil
  29. Çok Teşekkürler androidmarkettt.com

    YanıtlaSil
  30. Araba Camına Yansıtma Nasıl olcak

    YanıtlaSil
  31. @aslan kral
    Rica ederim, hud'u kurarak yansıtma işlemini yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  32. @ berk hüner

    eywallah.... ;)

    YanıtlaSil
  33. sagolasınız emeginize saglık

    YanıtlaSil
  34. @serrko
    Rica ederim :)

    @Kursat Kagan
    Rica ederim, güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  35. iyi geceler bende şöyle bir sorun oldu

    "Hata.Google Play'den kaynak dosyalar indirilirken bir hata oluştu" diyor sebebi nedir acaba ??

    YanıtlaSil
  36. Eyvallah Kardeşim paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  37. Yeni indirmeye başladım teşekkürler şimdiden yorumlara bakacak olursak güzel gibi gözüküyor...

    YanıtlaSil
  38. @Adsız
    Rica ederim :) Yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  39. Paylaşmak güzeldir.. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  40. Part 2'yi indiremedim düzeltir misiniz.

    YanıtlaSil
  41. @Enes BUDAK
    Rica ederim, emeğe saygı da güzeldir :)

    Linkte sorun yok sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basmanız lazım.

    YanıtlaSil
  42. content 0 mb. gösteriyo

    YanıtlaSil
  43. navigasyon full apk link ölü

    YanıtlaSil
  44. google play hatası veriyor. google play'de search the nagv. sources files. yani nagivasyon dosyalarını bulamıyor direk hata verıyor wifi açık iken

    YanıtlaSil
  45. @Çağlar Salkım
    Wifi kapalı girin.

    YanıtlaSil
  46. wifi kapalı iken harita yüklü değil diye hata veriyo

    YanıtlaSil
  47. HATA!! google playden kaynak dosyaları ındırırken bır hata olustu diyor..wifi kapalı ıken gırdık

    YanıtlaSil
  48. merhaba dostum uygulamayı yükledim. Wi fi yi de kapattım fakat harita yüklü değil diye hata veriyor. yanlız şunu belirteyim hafıza kartının içine attığım klasörün ismi Sygic1341 bu normal mi acaba?

    YanıtlaSil
  49. @Adsız
    @Çağlar Salkım
    Kurulumu dediğim gibi yaptığınıza emin misiniz?

    @ercan keles
    Sygic yappın o dosyanın adını bir de öyle deneyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klasör ismini düzeltmeme rağmen düzelmedi
      sanırım adsız ve çağlar salkım ile yaşadığımız sorun aynı.

      Sil
  50. harita yüklü değil diyor

    YanıtlaSil
  51. wi fi yide kapatıp denedim dosya adını da sygic yaptım veriyi sil yapıp sonra kaldır dedim tekrar kurdum yine olmadı yine olmadı kuruyorum ama denemeyi başlat ve aktifleştir geri yükle çıkıyor

    YanıtlaSil
  52. @ercan keles
    @Çağlar Salkım
    @Hüseyin
    Cihazlarınız nelerdir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihaz s4 mini.Ben bu programı daha önce kurup kaldırmıştım.Ondan olabilir mi?Birde dosyaları telefon hafızasına atıyorum.Hafıza kartına atınca sygic dosyaları kendi indirmeye çalışıyor

      Sil
  53. bende hep 7 günlük trial veriyor
    acaba root gereklimi

    YanıtlaSil
  54. @Adsız
    Dediğim gibi kurulumu yaparsanız hiç bir sorun olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk yüklediğimde base ve map download yaptım . muhtemelen bu trial a sebep oldu . sonra uninstall sonra folder silmeme rağmen yeniden apk yi yüklediğimde aynı yere dönüyor.
      sanırım sygic root foldera kuruldu değişiklik yapamıyorum( contend.info değiştirmeyi denedim işe yaramadı)
      bu durumda root edip uninstall edip root directoriden dosyaları silmek ve yeniden yüklemekten başka çare kalmadı galiba
      hızlı cevap için teşekkürler ayrıca
      bu konuda da fikir alırsam çok sevinirim

      Sil
  55. bende 7 günlük deneme sürümü vardı.. süresi bitti kaldırdım ve bunu yükledim..
    fakat hala ürün satın alma ekranı çıkıyor..

    YanıtlaSil
  56. Aynen dediğiniz gibi yapılıyor kurulum. Zaten iki aşamalı basit bir sey anlatmışsınız.
    Aktifleştir ekranı cıkıyor diyor insanlar.
    Sizde burada yazan insanlara biraz kulak verin lutfen.

    YanıtlaSil
  57. GALAXY S3 - ROOTLU .

    HACI BAK ŞİMDİ 2 PARTI BIR KLASÖRE TOPLAYIP 2SINI SECIP KLASÖRE CIKART DEDIM . SONRA SYGC DİYE Bİ KLASÖRE ÇIKARDI.BENDE ONU HAFIZA KARTMA ATTIM APK İLE BERABER. APK YI KURDUM VE HAFIZA KARTINDAN SILDIM APKYI. SONRA SYGICE GIRDIM GOOGLE PLAYDEN DOSYALARI INDIRIKEN HATA OLUSTU DIYE HATA VERIO HEM WIFI ACIKKEN HEMDE KAPALI İKEN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sygic dosyasını silip apkyı kurup girin bir de wifi açık olsun gerekli dosyaları indirin.

      Sil
  58. @Adsız
    Sygic'i komple silin tekrar kurun öyle bir sorun yaşamassınız..

    @Adsız
    Anlamadığım nokta şu ben ve bazı arkadaşlar çalıştırıyor ancak sizler çalıştıramıyorsunuz anlatımımda bir sorun olsa ne ben ne de diğer arkadaşların çalıştıramaması lazım.

    Aktifleştir ekranı vs ben de çıkmıyor sadece sizlerde çıkıyor.

    Ben daha bir şey söyleyeyem size bir yerde yanlış yapıyorsunuz demek ki.

    YanıtlaSil
  59. sygic 13.1.4ü kullanıyordum.. internette dolaşırken gördüm ve indirdim yeni sürümü.. özellikle head-up displayi merak ediyorum.. bakalım görücez, emeğine sağlık buarada

    YanıtlaSil
  60. Şuan dosyaları indiriyorum. Umarım sorunsuz bir kurulum olur. Birazdan yorumumu ekliyorum

    YanıtlaSil
  61. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  62. HUD arıyordum teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Adsız
      @Nurullah
      Rica ederim güle güle kullanın.

      Sil
  63. bir türlü deneme full yükleyemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğimiz adımları harfiyen uygularsanız full olacaktır.

      Sil
  64. 7 günlük deneme sürümü diyor başka bişey deemiyor. bir de bu HUD nasıl açılıyor tarif edermisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu doğru yaparsanız deneme süresi vs olmaz. Adımları dikkatli uygulayın.

      Sil
  65. HUD dosyasını sygic klasöründeki maps kısmına henüz pc deyken atsak ve sonra telefona klasörü koysak çalışır mı ?

    YanıtlaSil
  66. Telefonum hafıza kartısız ( Nexus4) yani direkt telefona atsam sorun olmaz değil mi ?

    YanıtlaSil
  67. @Adsız
    Olur olur fark etmez.

    @Adsız
    Yok sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  68. Abicim part 2 indirmek icin tikliyorum acilan sayfada reklami gec diyorum bir site aciyor ama alakasiz bir site link yok sadecd reklam varmi sorun tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen link kısaltma sitelerinde bu tarz buglar oluşabiliyor, geç dedikten sonra saçma bir site açılıyorsa o siteye kapatın link kısaltma sitesinde tekrar tıkla yazar ona tıklayınca sayfa açılacaktır.

      Sil
  69. Part 2 ve sygic Downloader bozuk reklamı geç diyorsun zipshare yerine tekrar reklam sayfasına gidiyor bu arada defalarca git gel yapıyorsun sonra çıldırip telefonu kirasin geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işlemleri bilgisayardan yapın mobilden çok zor olacaktır. Linklerde sorun yok. Kontrol ettim.

      Sil
  70. program süper fakat key veya serial nerede ve nasıl yapılır.

    YanıtlaSil
  71. Sygic Navigasyon Full tek kelime ile süper olmuş eline sağlık fakat deneme sürümü yoksa ben mi göremedim varsa nerede ve nasıl yapılır acil cevap

    YanıtlaSil
  72. kardeş apk harita kurma dosyası dediğin dosya tv seyretme programı bir bak istersen olay reklam ise o başka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorularınızı teker teker cevaplayayım;
      key serial derken?

      program fulldür, dediğim şekilde kurulum yaptığınız takdirde full sürüm olarak kullanırsınız.

      sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basıp gerekli dosyayı indirin siz link kısaltma sayfasının dosyasını indirmişsiniz sanırım.

      Sil
  73. program calısıyor fakat deneme sürümü kullanıyorsunuz diyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silin tüm dosyaları ve tekrar dediğim şekilde kurulumu yapın. Küçük bir hata yaparsanız yişne deneme sürümü olacaktır.

      Sil
  74. program crack çalısıyor cok iyide bu LoquendoTTS dosyasıda cıkıyor onu nereye tasıyacağız arastırdım ses dosyası imiş yard. olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LoquendoTTS yi direk hafıza kartına atın hiç bir klasörün içinde olmasın.

      Sil
  75. eline sağlık süüüperr

    YanıtlaSil
  76. @Adsız
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  77. hocam ben dosyaları indirdim apkinstaller ile kurdum uygulamayı. ancak uygulamayı açtıkta sonra kaynak güncellemesi yapmaya çalışıyor otomatik ve google play'dan kaynak dosyalar indirirken bir hata oluştu uyarısı geliyor ve uygulama kapanıyor. sorun nerde olabilir. türkiye haritasını indirip hafıza kartına attım, apk dosyasını da attım. hud da yaptım ama olmadı?

    YanıtlaSil
  78. tabletimde açamıyorum. pıranha aristo tap 7 gps lı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu dediğim gibi yaparsanız sorun olmaz.

      Sil
  79. dostum emeğine sağlık, süpersin..görüyorum bazı arkadaşları kısalttığın linkleri sorun olarak görüyor, hakkındır sonuna kadar. Aldırış etme, iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sallamıyorum zaten, insanlar armut piş ağzıma düş olmuş. Biz olmasak 15$ verecekler buna rağmen 1 dakika reklamı geç demek koyuyor, kuyruk acısı da var tabi. Sizin gibi değerli arkadaşların olduğunu görmek beni her zaman mutlu ediyor :) Güle güle kullanın.

      Sil
  80. @Berk_Hüner Dediklerinizi aynen yaptım ama yine aktivasyon kodu penceresi çıktı nerede hata yapıyorum? tel:S3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wifi kapalı girin bir de bakalım çıkacak mı?

      Sil
  81. sd kartım yok direk telefonun hafızasına attım "Sygic" isimli klasör olarak sorun orda mı acaba?

    YanıtlaSil
  82. hafıza kartı aldım ödünç :) rarın birini çıkarınca tahminimce diğerini de aynı yerde ise otomatik çıkarıyo çıkan dosyayı direk hafıza kartına attım apk dosyasıyla birlikte yan yana sonra telefondan apkyı yükledim açtım ve bikaç bişey indirdi sonra deneme harita yüklü değil dedi deneme sürümü penceresi çıktı herşeyi doğru yapıyorum neden olmuyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu dediğim gibi yaparak emin olun tahminlere bırakmayın kendinizi :)

      Sil
  83. denemeyi başlat - aktıfleştir diyor bende ne yapacağız

    YanıtlaSil
  84. @ismail eser
    interneti kapatıp girin.

    @Adsız
    Dediğim gibi kurulum yaparsanız böyle olmaz.

    YanıtlaSil
  85. @Ata Interneti kapatip da da denedim olmadi yine ayni sonuç...

    YanıtlaSil
  86. @Adsız
    O zaman bir yerde hata yaptınız böyle olmaması lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerinizin aynisini yaptim kelimesi kelimesine neden olmuyor anlamis degilim harita yok yaziyor gormuyor haritayi

      Sil
  87. @Adsız
    O halde sygici bir kenara bırakın dün yeni sürüm igo paylaştım, onu indirip kurabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  88. Hocam emeğine sağlık ama bu part2 nin linkinde sorun yaşıyorum reklamı geç dedikten sonra indirme sayfasına yönlendiriyor bazı zamanlar link kısaltma sayfalarında sorun olabileceği bunun düzeleceği paylaşılmış fakat günlerdir bakıyorum bu şekilde senden ricam part2 için alternatif bir link koyar mısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar tıkla demeniz lazım. Reklamı geç deyince mediamarkt çıkıyor orayı kapatıp tekrar tıkla demeniz lazım.

      Sil
  89. Kardeş herhangi bir öğe yok diyor ve satın alma sayfasına yönlendiriyor geri deyince de "maalesef sygic durdu" uyarısı verip kapanıyor? Bundan önceki sürümde de androif güncellemesinden sonra aynı hatayı veriyordu o yüzden bunu yükledim güncelleme öncesi hiç sıkıntı yoktu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İgoyu kurmaızı öneriyorum o halde daha 2 gün önce çıktı paylaştım ben de sıcak sıcak :)

      Sil
  90. zippysharede olması harika olmuş hızlı iniyor Allah razı olsun kardeşim ben de faydalandım...

    YanıtlaSil
  91. öncelikle eline sağlık ben daha önce 7 günlük sürümünü yüklemiştim silip bunu dediğiniz gibi yaptım fakat olmadı defalarca denedim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  92. @Adsız
    Dediğim gibi kurulum yaparsanız deneme sürümü olmayacaktır :)

    YanıtlaSil
  93. şifre hatası veriyor. ozut yazıyorum şifreye hata veriyor

    YanıtlaSil
  94. @Adsız
    özüt
    bunu deneyin bir de.

    YanıtlaSil
  95. hocam bende hafıza kartı yok dahili belleğe atıyorum mecburen harfiyen yapıyorum dediklerini ama satın alınmamış olarak gösteriliyor sebebi nedir ?

    YanıtlaSil
  96. @Adsız
    İgoyu kurun o zaman ne desem boş..

    YanıtlaSil
  97. sayın admin Bu yaptığınız işin çalışacağından çok eminim ama ben indirdim hepsini yalnız nasıl part1 le part 2 yi birleştirip nasıl hangi dosyaya atacağım lütfen yardım edin şimdiden Teşşekkür ederim!!!

    YanıtlaSil
  98. Sayın Admin Sizin uğraşıp bize sunduğunuz bu dosyaların işe yarayacağından adım gibi eminim ama ben hepsini indirdim dediğiniz gibi yapıyorum ama harita yok diyor ve parti1 le parti2 yi nasıl birleştircez ve nasıl ve nereye (hangi dosyanın içine atıcağım LÜTFENN YARDIM EDİN.

    YanıtlaSil
  99. Yeniiden Merhabalar DEDİĞİNİZ Sygic navigasyon full apk. indiriniz dediniz indirdim ama demişiniz dosyayı winrar la açın içindeki apk dosyasını telefona atın diye onun içinde birden fazla dosya var ve hiçbirinin türünde apk yazmıyor YARDIMCI OLURSANIZ SEWİNİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özür dilerim yanlış yazmışım apk dosyasını winrar ile açmayacaksınız sygic naigasyon full apkyı direk telefona atıp kurun.

      Sil
    2. Part 1 le Part ikiyi nasıl halledicik
      detaylı söylerseniz lütfen

      Sil
  100. Apk yi kurdum yalnız parti 1 ve 2 yi nasıl nereye atıcaz detaylı şekilde lütfen yinede ilgilendiğiniz için çok teşekkür ediyorum size bu son sorum olur inşallah size bağlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makalede her şey en ince ayrıntısına kadar anlatıldı kurulum bölümüne okuyun. Önerim bu sürümü bırakın daha az önce sygicin 13.4.2 sürümünü paylaştım onu kurun :)

      Sil
  101. merhaba ,

    7 GÜNLÜK DENEME SÜRESİ VAR BU SÜRE DOLDUKTAN SONRA AKTİVAYON KODU MEVCUTMUDUR. ?

    YanıtlaSil
  102. Öncelikle yazı için teşekkürler lakin programın sende çalışıp sonrakilerde çalışmamasının sebebi sonradan programın açık tarafını kapatarak senin kurulum şeklini iptal etmişler. Mesala map downloader pc de dosya indirmiyor. Uygulamayı cihaza kurunca ingilizce olarak bu uygulama satın alınmamıştır diyerek kurulum yarım kalmakta. Eğer bizim ne hata ile karşılaştığımızı görmek istiyorsan, uygulamayı kaldırıp tekrar kurmayı dene diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sürüm igoyu paylaştık onu deneyebilirsiniz.

      Sil
  103. maalesef ürün crackli değil deneme süreli.
    en baştan belirtse idiniz boş yere o kadar şey indirmezdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürüm cracklidir kurulumu doğru yaparsanız doğru çalışacaktır.

      Sil
  104. 16 haneli ürün aktifleştirme kodunu bilen varmı daha önce bir siteden bulmuştum 1 saattir arıyorum yok yaaaaa

    YanıtlaSil
  105. Dosyaların şifresi ne

    YanıtlaSil
  106. abı ne yaptıysam sıl kaldır denılenlerı yaptım7 gundenems suresınden kurtulamadım

    YanıtlaSil
  107. teşekkürler hocam tam aradığım harita :)

    YanıtlaSil
  108. hocam bu part1 le part2 yi nasıl birleştireceğiz anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. part 1 ve part 2'yi aynı klasörde bulundurun.(sadece 2si olsun klasörde başka dosya olursa karışabilir.)

      buraya çıkart diyin bu kadar kendisi birleşiyor zaten.

      Sil

-->