Başarsoft Navigasyon Turkey Apk


Başarsoft Navigasyon Turkey Apk
Başarsoft Navigasyon Turkey

Bugün sizlerle Başarsoft Navigasyon'u yani Başarsoft Navigasyon Turkey'i Başarsoft Navigasyon Turkey Apk indirme işlemini sorunsuz bir şekilde yapmanız için paylaşacağım.

Uzun süredir sitemin navigasyon bölümünü takip eden ziyaretçilerimiz başarsoft ne diyebilir. İsterseniz başarsoft'un tam adına bakalım Başarsoft Navigation Turkey by İgo Primo meşhur navigasyon yapımcısı olan igo'nun türkiye navigasyon programının adı Başarsoft Navigasyon, yani sitemizde önceden paylaştığımız igo primo'nun yeni versiyonu sayılıyor bu program. O yüzden gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz :) Lafı fazla uzatmadan programın görsellerine, kurulumuna ve indirme linklerine geçmek istiyorum.

Başarsoft Navigasyon Turkey Görseller:
Başarsoft Navigasyon Turkey
Başarsoft Navigasyon

Başarsoft Navigasyon Turkey Apk Kurulum:
  • İgo Root Part 1 ve İgo Root Part 2'yi indirin winrar tarzı bir programla iki partı birleştirin. Ortaya çıkan igo adlı dosyayı telefonuzun hafıza kartına direk atın.
  • Data Zip adlı dosyayı indirin dosya zip uzantılıdır. Hiç bir şekilde dosyayı açmayın yani zip uzantılı olarak dursun, indirdiğiniz gibi igo dosyasının içine atın.
  • Ux Zip adlı dosyayı indirin winrar tarzı bir programla dosyayı açın, içinden çıkan dosyayı igo klasörünün içine atın.
  • Türkiye Haritası+Poi adlı dosyayı indirin, dosyayı winrar tarzı bir programla açın. İçinden çıkan dosyalardan turkey.fbl ve turket.fda dosyasını igo/content/map dizinine atın. Turkey.3dc dosyasını igo/content/building dizinine atın. Bu dosyaları attıktan sonra geri kalan dosyayı da igo/content/poi içerisine atın.
  • Apk Dosyaları adlı dosyayı indirin, winrar tarzı bir programla açın, içerisinden 3 tane apk uzantılı dosya çıkacak üçünü de deneyin. Hangisi cihazınıza uyumluysa onu kullanın, yani sırayla apklar cihazınıza uyana kadar deneyin.
  • SpeedMeter'i kullanmak için SpeedMater Rar dosyasını indirin. Rarı açın, içinden çıkan speedmater ari+ adlı dosyayı ux'un içine atın(ux zip'i açıp hafıza kartına attığınız ux'un içine)[BU İŞLEMİ YAPMANIZ ZORUNLU DEĞİL, YAPMASANIZ BİLE NAVİGASYON SORUNSUZ ÇALIŞACAKTIR.]
İgo Root Part 1>>> TIKLA İNDİR!
İgo Root Part 2>>> TIKLA İNDİR!
Data Zip>>> TIKLA İNDİR!
Ux Zip>>> TIKLA İNDİR!
Türkiye Haritası+Poi>>> TIKLA İNDİR!
Apk Dosyaları>>> TIKLA İNDİR!
SpeedMeter>>> TIKLA İNDİR!

NEREDEYSE 1 SAATTİR BU KONUYLA UĞRAŞIYORUM, SIRF SİZLER CİHAZINIZDA BU NAVİGASYONU SORUNSUZ KULLANIN DİYE, LÜTFEN EMEĞE SAYGINIZ VARSA PAYLAŞIMIN ALTINA YORUM BIRAKIN. TEŞEKKÜR YORUMU DA OLUR, ELEŞTİRİ YORUMU DA(TABİKİ SAYGI ÇERÇEVESİNDE) OLUMLU, OLUMSUZ FARK ETMEZ, YORUMLARINIZ SİTEMİ SİZLER İÇİN DAHA VERİMLİ YAPMAMA YARDIMCI OLACAKTIR.

SON SÜRÜM İGO PRİMO İÇİN(TIKLAYIN! YAZAN MAVİ RENKLİ YAZIYA TIKLAYIN)>>> TIKLAYIN!

Başarsoft Navigasyon Turkey Apk

60 yorum:

  1. Simdi deniyorum arkadasim galaxy s4 telim calisinca tekrar yazacam emegine saglik

    YanıtlaSil
  2. @muhammetserdar
    Geri dönüşünüzü bekliyorum, yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berk 2. part çalışmıyor lütfen yardım!

      Sil
  3. İgo root part 2 'ye ulaşamıyorum link çalışmıyor acil yardım lütfen. herşeyi indirdim bi o eksik kaldı :/

    YanıtlaSil
  4. ACİL YARDIM! İgo Root Part 2 Linki çalışmıyor. Lütfen yenileyin linki. bütün linkleri çalıştırdım ve indirdim ama sadece part 2 indiremedim kuramıyorum :/

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    @Fatih Gül
    Link kontrol edildi, linkte sorun yok. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız, eğer reklamı geçten sonra saçma bir sayfa çıkarsa o çıkan sayfayı kapatıp tekrar tıkla deyin.

    YanıtlaSil
  6. Peki "TÜRKİYE HARİTASI+POİ" dosyasını indirdim fakat açarken rar şifresi soruyor. şifre nedir?

    YanıtlaSil
  7. türkiye haritası için rar şifresi istiyor acil yardım

    YanıtlaSil
  8. türkiye haritasında rar şifresi veriyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Rar şifresi tüm dosyalar için: ozut

    YanıtlaSil
  11. öncelikle çok teşekkür ederim ne kadar kuramamış olsamda ortada bir emek var benim bir sorum daha olucak herşeyi yaptım ama telefonda apk kurulumundan sonra bana bu hatayı veriyor
    user interface resolution is not supported or compatible skin can not be found.Exiting application
    telefon modelim galaxy s4

    YanıtlaSil
  12. @Muammer Demiray
    Bütün dosyaları silin sadece apkyı kurun gerekli dosyaları wifi ile çekin.

    YanıtlaSil
  13. wifi ile çekme nasıl olucak acaba

    YanıtlaSil
  14. @Muammer Demiray
    Programın apk dosyasını kurunca program otamatik indirmek isteyecek zaten dosyaları.

    YanıtlaSil
  15. İgo Root Part 2 ve Data Zip linklerini kısaltmadan yazarmısınız.Verilen linklerde indirme linkine gitmiyor bir türlü.

    YanıtlaSil
  16. Admin emeğine sağlık ama fakat apk'yi yükledikten sonra lütfen igo sd kartınızı takın diyor ne yapmam lazım?

    YanıtlaSil
  17. deniyorum çalışırsa süper olur bilgi vereceğim birazdan

    YanıtlaSil
  18. @RedStar
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basarsanız sorun olmaz. Açılacaktır.

    @Habil ÖZAD
    Kurulum adımlarını uyguladınız mı? Sadece apk'yı kurduysanız böyle olması normal.

    @alkan gul
    Bekliyoruz bakalım :)

    YanıtlaSil
  19. Data.zip linkini bir kontrol edermisin blinkoya yönlendiriyor reklamı gec bulamadım ben.

    YanıtlaSil
  20. Selamlar ben Galaxy ace a kurdum şimdilik sorun yok. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. data zip inmiyor ne olur yardım edin. o olmadan çalışırmı reklamı geçemiyor da oyüzden indiremedim

    YanıtlaSil
  22. hepsini indirdim kurmayı deneyeceğim çalışırsa yazarım tekrar.

    YanıtlaSil
  23. @Adsız
    Rica ederim :)

    @Adsız
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basmanız lazım geçmek için. O olmadan çalışmaz.

    @ibrahim
    Geri dönüşünüzü bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  24. çok sağol teşekkürler.
    Biraz önce note 2 telefonuma yükledim ve denedim sorunsuz çalışıyor.
    eski igo proğramını hafıza kartına yükleyince çalışmıyordu bunda öylebi sorunda yok. çok güzel.

    YanıtlaSil
  25. Eveet arkadaşlar başarılı bir şekilde kurdum gayet güzel çalışıyor ve son sürüm 19 arlık versiyonu :D
    Kurulumu yapamayan arkadaşlar anlatımı dikkatlice okusun kurarlar İNŞALLAH.
    Emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  26. part2 yerine TV programı iniyor ne iş

    YanıtlaSil
  27. Ux Zİp linkide aynı TV dosyasını indiriyor. Ne iş?

    YanıtlaSil
  28. @Hasan TÜRE
    @ibrahim
    Kuran kuruyor işte, rica ederim güle güle kullanın :)

    @Ayla Eroğlu
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız, basmassanız tv programı iner.

    YanıtlaSil
  29. reklamı geç yetmiyor. tekrar tıkla gerekiyormuş. Emeğinize sağlık. yeşekkürler

    YanıtlaSil
  30. selamlar öncelikle emeğine sağlık. fakat tüm çözünürlükler yok sanırım xperia z1 e uygulamak istediğimde hata verdi. dönüş yapma şansınız olursa sevinirim. iyi günler

    YanıtlaSil
  31. teşekkür ederim sorunsuz çalışıyor çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  32. @Ayla Eroğlu
    Güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim.

    @emrah nasır
    Maalesef henüz xperia z1'e portlanmadı başarsoft :)

    @Adsız
    Yorum attığınız için teşekkür ederim :) Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  33. slm. çalışman için emeğine sağlık. fakat data zip ve ux zip linklerini yenilermisin.

    YanıtlaSil
  34. @hakan ilkiz
    Linklerde sorun yok sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linklerin hemen hepsine yakını ölmüş durumda silinmiş siteden

      Sil
    2. apk ler ölü

      Sil
  35. Oncelikle paylasim icin tesekkurler. Ama Data.zip ve Ux zip linkleri calismiyor.

    YanıtlaSil
  36. APK Dosyalar linkinde de file does not exist.

    YanıtlaSil
  37. Öncelikle paylaşım için teşekkürler.Apk dosyaları linki ölmüş arkadaşım yenileyebilir misin?

    YanıtlaSil
  38. Data Zip Silinmiş yenilermisiniz ?

    YanıtlaSil
  39. Linkler Ölmüş Sadece igo part1 , part2 ve tr haritası aktif bi yenilerseniz size zahmet.

    YanıtlaSil
  40. "File does not exist on this server" bu hatayı alıyorum. bunun reklamı geç demekle alakası yok sanrım. linklere bir daha baksanız?

    YanıtlaSil
  41. data zip kotrol edermisiniz.reklamı gecede tıkladım ama bu yazı cıktı.Dosya bu sunucuda mevcut değil zippyshare.com da

    YanıtlaSil
  42. sadece part1 ve part2 yi indirebildim.diğerleri yok.yada ındirmede bir sure beklememizmi lazım

    YanıtlaSil
  43. Merhaba Berk,
    Data Zip
    Ux Zip
    Türkiye Haritası+Poi
    Apk Dosyaları
    Bu belirttigim dosyaların linklerini yenilersen sevinirim.
    Reklamlar bölümünü geçtikten sonra "The File does not exist on the server" yazıyor.
    Linkteki dosya server tarafından otomatik olarak silinmiş galiba. İlginize şimdiden teşekkürler.....

    YanıtlaSil
  44. Birde İgo primo daki radar yakalama ve polis çevirme noktaları gibi özellikler başarsoft un kinde de var mıdır. Sorum başarsoft'u kullanan arkadaşlara..

    YanıtlaSil
  45. Arkadaşlar ben de fark ettim linkler uçmuş, sizden sabretmenizi rica ediyorum. Şuanda sınav haftasındayız ve maalesef linkleri yenileme şansım yok.

    19 ocak pazar gününe kadar ya yeni bir makale yazılacak yada linkler yenilenecektir. O güne kadar sitemizin navigasyon bölümünde bulunan ve igo kadar kaliteli olan sygic navigasyonu deneyebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  46. Tamamdır sabırsızlıkla bekliyorum ama 22 ocakta türkiyeye gidiyorum umarım yapmış oluruz zorlanmak istemiyorum paylaşım için çok çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  47. bitane linkten çekiyorum şuan ama bazıları kırılmış sanırım yada ben yapamadım, uygulama için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  48. merhaba öncelikle navigasyon bölümünü takip ediyorum ve igo nun en güncel halini kullanmaya çalışıyorum. Başarsoft ile igo aynı haritayı mı kullanıyor. Şayet igo haritası kadar güncel ve iyi bir harita görmedim daha. Bu konuda yardımcı olursanız bu uygulamayı kurabilirim. Lakin destek olmak adına dosyaları indirmicem ama linklere tıklıyorum.(kontrol amaçlı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarsoft ve igo aynı şey. Başarsoft igonun türkiye adı.

      Sil
    2. Teşekkür ederim. O kadar iyi navigasyonları paylaşıyorsunuz ki hangisini indireceğimi şaşıyorum. Çok saolun

      Sil
    3. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, sizler de sağolun :) Paylaşımlarımı beğendiyseniz sitemi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz :)

      Sil
  49. çalışmayan linkleri ne zaman yayınlayacasınız syn Berk bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. igonun yada başarsoftun yeni sürümünün çıkmasını bekliyorum, baya süre geçti aradan yeni sürüm çıkması yakındır, o yüzden bu linkleri yenilemeyceğim. Bu süre zarfı içerisinde navigasyon bölümündeki diğer navigasyonlarımızı deneyebilirsiniz;
      route 66
      sygic

      gibi mesela.

      Sil
    2. Merhaba hatırlarsanız daha öncede yazmıştım sınavlarım bitsin demiştiniz verdiğiniz tarihi kat ve kat geçmiş bulunmaktayız rica ediyorum linkleri yenileyin yaptınız bir iyilik tam olsun :))

      Sil
  50. linkleri yenilermısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sürüm igo navigasyon bölümünde mevcut onu indirebilirsiniz.

      Sil
  51. kardes linler ölü tekrar linklerii yenileyebilir misin ?

    YanıtlaSil

-->