Sygic Full Apk İndir 13.3.2


Sygic Full Apk İndir 13.3.2

Sygic Full Apk İndir

Bugün Sygic Full Apk'yı yani Sygic Apk İndir'i Sygic Full Apk İndir'me işlemini sorunsuz bir şekilde yapabilmeniz için paylaşacağım.

Eğer navigasyon bölümüzü takip ediyorsanız hatırlarsınız, en son sizlerle yaklaşık 1.5 ay önce sygic paylaşmıştık :) Sygic uzun bir süre sonra yeni güncellemeyi yayınladı. Ben de gördüm ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. Güncelleme daha bugün çıkmış o yüzden henüz ben deneyemedim ve maalesef sizlere görüşlerimi sunamayacağım. Artık siz denersiniz ve yorum yerinden neyi iyi, nesi kötü yazarsınız :) Lafı fazla uzatmadan kuruluma, indirme linklerine ve görsellere geçmek istiyorum.

Sygic Full Apk İndir 13.3.2 Görseller:


Sygic Full Apk İndir Kurulum:

  • İndirme linkini verdiğim trial versiyon apk'yı kurun.
  • Haritayı vs herşeyi wifi yada 3g ile indirin.
  • Hafıza kartına girin sygic dosyasının ismini değiştirin.
  • Sonra sygic full apk'yı yükleyin.
  • Değiştirdiğiniz dosyanın ismini tekrar sygic yapın.
Trial Versiyon Apk>>> TIKLA İNDİR!
Sygic Full Apk>>> TIKLA İNDİR

YENİ SÜRÜM SYGİC ÇIKTI BU YAZIDAKİ SYGİC ESKİ SÜRÜM YENİ SÜRÜMÜ İNDİRMENİZİ ÖNERİYORUZ!>>> TIKLA İNDİR!

Sygic Full Apk İndir 13.3.2

28 yorum:

  1. Nasil indiriliyor tikladigimda bos sayfa geliyor

    YanıtlaSil
  2. İyi günler. Üst satırdaki Trial Versiyon Apk yazan yeri tıkladığımızda "sygic-full-apk-indir-1332" isimli dosya iniyor. İkinci satırdaki Sygic Full Apk yazan yeri tıkladığımızda ise "Sygic_13.3.2_Cracked.apk" isimli dosya iniyor. Kurulumu tarif ederken trial versiyon apk'yı kurun dediğiniz ilk madde için indirdiğimiz dosyalardan hangisini kuracağız? Bir çelişki var indirdiğimiz dosyalarda trial versiyon apk diye bir dosya yok. Lütfen bu konuya bir açıklık getirirmisiniz. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  3. @muhammetserdar
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız.

    @Muzaffer Günaydı
    Linklere tıkladıktan sonra ikisinde de sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız. Konuda zaten linkleri verdim ben çelişki falan yok. Trial Apk>>> tıkla indir!
    full apk>>> tıkla indir

    diye ikiye ayırdım trial dediğimi indirip dediğim adımları uygulayın sonra da cracked yazan full apkyı kurarsınız.

    Ek olarak o inen sygic-full-apk-indir-1332 sanırım link kısaltma sayfası tarafından indiriliyor. Eğer uzantısı exeyse o, android değildir indirmenize gerek yok. İndirme işlemini sağ üstrte çıkan reklamı geç butonuna bastıktan sonra yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevabınız için teşekkür ederim. Fakat bir problem daha var sygic full apk'yı kurarken hata veriyor. Verdiği hatayıda face de fotoğrafla paylaşmıştım. fakat soruyu buraya sormamı istemişsiniz. Cevabı bekliyorum.

      Sil
    2. Verdiği hata yanıtı "x Uygulama yüklenmedi.
      Adı aynı olan,farklı imzaya sahip mevcut bir paket zaten yüklü." şeklinde. Oysa maddeleri aynen uyguladım.

      Sil
  4. @Muzaffer Günaydı
    Trialin üstüne full apk'yı kurarken böyle bir hata veriyorsa şöyle yapın sygic dosyasının adını sygic1 yapın yada başka bir şey anlattığım gibi değiştirin yani. Sonra triali slip full apkyı kurun sonra da sygic1 yada ne yaptıysanız işte onun adını sygic yapın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bakın yaptıklarımı size bir bir anlatayım: Trial ve full dosyalarının ikisini de telefona kopyaladım. Sonra triali kurdum,kurduktan sonra wi-fi ile bir takım dosyalar indirdi,fakat program telefon hafızasına kuruldu. Ben de programı uygulamalardan SD karta taşı dedim ve SD karta taşıyınca Sygic adında bir klasörün oluştuğunu gördüm. Bu sygic klasörünün adını Sygic1 yaptım ve sygictrial dosyasını da sildim ve sonrada full'ü kurmaya kalktım fakat az önce bahsettiğim hatayı verdi. Şimdi nerede hata yaptığımı tam olarak söylerseniz daha iyi olacak.

      Sil
  5. @Mehmet IŞIK
    Nasıl yani? Linkler sorunsuz.

    YanıtlaSil
  6. @Muzaffer Günaydı
    Şöyle yapın sygic1 varya onu alın bilgisayarınızın masaüstüne atın telefondan silin. Sonra full apkyı kurmayı deneyin kurunca da sygic1'in adını sygic yapıp atın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıldıracağım dediklerinizi aynen yaptım halen aynı hatayı veriyor acaba ilk kurulumunu telefon hafızasına yapıpta sonradan sd karta taşıdığımızdan olabilir mi. Birde Sygic klasörünü bilgisayara atıp sd karttanda silmeme rağmen telefondan uygulamalara girdiğimde sygic orada görünmekte bu normal mi?

      Sil
  7. @Muzaffer Günaydı
    Keşke taşımasaydınız belli ki hafıza kartında trial versiyon ile alakalı bir şeyler kalmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programı komple uygulamalardan kaldırdım. SD karttaki Sygic klasörünüde bilgisayara kopyalayıp SD karttan sildim. Yani telefonda ve SD kartta hiç birşey bırakmadım. Sonra Sygic full apk'yı SD karta atıp oradan kurdum. Daha sonrada bilgisayardaki sygic klasörünü tekrar sd karta taşıdım. Şimdi herşey yolunda görünüyor. En kısa zamanda da açık havaya çıkıp GPS'i açıp deneyeceğim.

      Sil
  8. Paylasımınız için teşekkürler. Trial versiyonun Apk sını kurdum çalıştrınca "google play dan kaynak dosyalar indirilirken hata oluştu" diye hata mesajı veriyor neyi yanlış yapmış olabilirim

    YanıtlaSil
  9. @Murat Ayalp
    Cihazınız nedir ve önceden cihazınızda sygic var mıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihaz GM Discovery ve sygic kurulu değil ama igo var telefonda

      Sil
  10. Cihazım GM Discovery. Sygic kurulu değil ama igo kurulu.

    YanıtlaSil
  11. @Murat Ayalp
    O zaman ne gerek var sygic kullanmaya :D İgo neyse sygic'de odur :) Yani pek fark yok aralarında. İlla kurmak istiyorsanız yardımcı olurum ama yine de ancak bana sorarsanız bence kurmaya değmez.

    @Muzaffer Günaydı
    Çalışıp çalışmadığı hakkında dönüşünüzü bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam gayet güzel çalışmakta. Teşekkür ederim.

      Sil
  12. İlginç olan şu ki insanlar karşısındakini kendisi gibi düşünmesi gerektiğini düşünüyorlar neyin gerekli olduğunu neyin olmadığını ayırt edebilecek durumdayım neyse ilginize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. @Muzaffer Günaydı
    Çalışmasına sevindim, rica ederim.

    Bu tarz paylaşımlardan haberdar olmak ve cihazınıza hemen kurmak için sitemizi takip edebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  14. linkler calimisyor..ilk once EXE.dosyasini indiriyor yukarda 5 saniye sonra gec butonu cikincada sayfa yonlendirilyor fakat herhangi br indirme yapmiyor reklam dolu bir sayfa sadce..

    ve bu versiyon cracklidr dimi dogru anladim ? basarilar..

    YanıtlaSil
  15. @Byretrun Pasa
    Merhaba,
    Öncelikle o reklam dolu exe indiriyor dediğiniz sayfa link kısaltma sayfası o exenin benle alakası yok indirmenize de gerek yok. Siz o sayfaya girdikten sonra sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın. İndirme sayfası karşınıza çıkacak.

    Diğer sorunuza glecek olursak evet crackli full sürümdür.

    YanıtlaSil
  16. ustam kurulumu yaptim fakat bende 2013.06 tarihli haritalar vardi onlari gormuyor kendisi indirdigi 2013.03 tarihli yeni haritalari gormesi icin ne yapmam gerk yardimci olurmusunuz..?

    YanıtlaSil
  17. @Byretrun Pasa
    Merhaba,
    Sitemizin navigasyon bölümünde yeni sürüm sygic paylaşılmıştır size önerim onu denemenizdir.

    YanıtlaSil

-->