Construction Simulator 2014 Android Apk


Construction Simulator 2014 Android Apk
Construction Simulator 2014 Android

Bugün sizlerle Construction Simulator 2014 Apk'yı yani Construction Simulator 2014 Android'i paylaşacağım. Construction Simulator 2014 ile ağır makinelerle binalar inşa etmeye hazır mısın? Simulasyon oyunları arasında en çok beğenilen oyunlardan olan Construction Simulator 2014 Android olarak sizlere sunuyoruz. Construction Simulator 2014 oyununda ağır iş makinelerini kullanabilir, binalar inşa edebilir, yıka bilirsiniz. Hemen hemen her iş aracının bulunduğu bu oyunda, yıkıcı, yapıcı sizler olacaksınız. Oyun Google Play üzerinde 8TL üzerinden satılmakta, sizlere Construction Simulator 2014APK olarak tamamen ücretsiz indirme imkanı sağlıyoruz.

Construction Simulator 2014 Apk

  Construction Simulator 2014 Android Apk Kurulum:
  • İlk olarak aşağıdaki linkten Construction Simulator 2014  Android APK Ve Data dosyalarını indirin.
  • Bilgisayarınıza indirdiğiniz bu iki dosyayı telefonunuzun USB veya Bluetooth özelliğini kullanarak telefonunuza gönderin.
  • Gönderdiğiniz apk dosyasını kurun. Daha sonra oyuna girmeyin çünkü bitmedi.
  • Data dosyalarını (içersinde .com geçen dosya)  SD/Android/Data içerisine atın, eğer buraya atıp çalıştıramadıysanız data dosyalarını SD/Android/OBB içine atarak tekrar deneyin.
Oyun, tamamen ücretsiz olarak sizlerle, Construction Simulator 2014 Android APK 'i indirerek yapım ve yıkım çalışmalarına hemen başlayabilirsiniz.

APK Dosyası>>> TIKLA İNDİR!
Data Dosyası>>> TIKLA İNDİR!

Construction Simulator 2014 Android Apk

40 yorum:

  1. Aga doğru düzgün bir yere yükleyin ya bi baktım turbobit hemen siteyi kapattım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TIKLA İNDİR yazan mavi renkli yazılara tıklayın.

      Sil
    2. Datayida indirip dediniz yere atacaz demi

      Sil
    3. başka yerden indiremiyozmu

      Sil
    4. Kardes datada 2 dosya var 1503 1503 muudu neudi onlari dedigin yere attım olmadi bi yardimci olurmusun

      Sil
    5. Winrar ile açın. Direk atın.

      Sil
  2. @emre tayfa
    Sizin için zippyhare paylaşmış bir site buldum gitmek için:
    TIKLAYIN

    YanıtlaSil
  3. kanka new profil yazıyo tıklayınca isim girilmiyo

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    New profil derken anlamadım?

    YanıtlaSil
  5. aga budowload failed because you may not have purchased this app yazıyo acılışta ve donuyo

    YanıtlaSil
  6. @yusuf atmaca
    Kurulumu dediğim gibi yaparsanız o sorunu yaşamassınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyuna giriyor ama ilk açılış ta mavi kamyonette donuyor ve oyundan atıyor cihaz:s3 android: 4.1.2

      Sil
  7. Kurulum yapmada sıkıntı yok da oyun başlangıcında New Profil kısmı açılıyor isim yazmak için tıklandığında klavyeyi açmıyor. Hadi orayı kopyala yapıştır ile aşıyorsun ama oyuna girdiğinde otomatik olarak atıyor.. S3 de denedim olmadı farklı bir yol var mı ?

    YanıtlaSil
  8. datayı yan, obb dosyasını kopyalayınca ilk açılısta kamyon geliyo yazı geliyo ileri basıyorum kamyona dogru ilerleyince oyundan atıp construction'14 durduruldu cıkıyor

    YanıtlaSil
  9. @yusuf atmaca
    @Semih Soruç
    Ayarlar/uygulamalar/construction simulator 14/verileri temizle yapın.

    YanıtlaSil
  10. cevap atarsan iyi olucak acımdan :D

    YanıtlaSil
  11. @yusuf atmaca
    Atmadım mı cevap? Dikkatli olun.

    YanıtlaSil
  12. Yo hayır dediğinizi yaptım verileri temizledim ama yine aynısı

    YanıtlaSil
  13. @yusuf atmaca
    Data dosyalarını silin sadece apk kalsın kurun apkyı girip gerekli dosyaları wifi ile indirin.

    YanıtlaSil
  14. kardesim bendede ayni sorun var cihaz s3 dedigini yaptim apk yi kurarak fakat download failed because maybe not purchase gibi bi hata veriyor

    YanıtlaSil
  15. kardes wifi uzerinden inmiyo download failed because maybe gibi bi hata veriyor bendede s3 ayni sorun var donuyor oyundan atiyor general mobile discovery de bile sorrunsuz calisiyo bu ne amk

    YanıtlaSil
  16. @Adsız
    Neredeyse her cihazda çalışıyor sadece s3 sorun veriyor neden böyle anlamadım gitti..

    YanıtlaSil
  17. çözümü yok galiba :D

    YanıtlaSil
  18. @yusuf atmaca
    Varsa da ben bulamadım :)

    YanıtlaSil
  19. kardeş dediğin herşeyi yaptım ama uygulama simgesi falan gelmedi obb dosyasına .com lu dosya eklenemiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Musa Sertkaya
      Kurmanız lazım gelmesi için. Apkyı kurun.

      Sil
  20. data dosyası inm
    iyor glaxy tab 2 taletim

    YanıtlaSil
  21. Cıhazım S3 oyunu gereklı sekılde kurdum fakat kamyona dogru gelırken oyundan atıyor cıldırıcam :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapabilecek bir şey yok oyunla alakalı bir sorun sanırım :/

      Sil
  22. Non-tegra ve tegra yazıyor hangisini kurcaz

    YanıtlaSil
  23. Meraba ben telefondan sd karta girdim androide girdim ama içi boş ne obb ne data var ama telefonun android dosyasına girdim ordada data var obb var ne yapacam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulum anlatıldı, kimseye özel video çekmiyoruz. İnternette aratın android oyun nasıl kurulur diye anlarsınz.

      Sil
  24. lütfen yardım edin yapamadım bi vidyo çekseniz en baştan ne yapılacak diye benim epostama gönderin emirhankaya27@mynet.com
    herkeze yardım ettin banada yardım et

    YanıtlaSil
  25. ya glaxy tab3 cihaz dowloand because failed felan hata veriyo olmuyo nasıl ypcaz bi yardm etsen

    YanıtlaSil
  26. kardesım cozumu buldum play storeden game boster ındırın ve uygulamlardan verı sıl dıyıp game boster la oyuna gırın s3 tekı sorun cozuldu dua edın ytr :)

    YanıtlaSil
  27. oyunu kurdum açıyo fakat yaklaşık 10 saniye sonra kendiliğinden kapanıyo napcam?????

    YanıtlaSil

-->