New Star Soccer Pro Lisans Hilesi


New Star Soccer Pro Lisans Hilesi
New Star Soccer Pro Lisans Hilesi

Bugün sizlerle New Star Soccer Pro Lisans'ı yani New Star Soccer Pro Lisans Hilesi'ni paylaşacağım. Bildiğiniz gibi yeni sürümlerde pro lisans artık verilmiyor. Sizlere new star soccer pro lisansı nasıl ücretsiz olarak alabileceğinizi göstereceğiz. İlk olarak telefonunuzda oyun yüklüyse tamamen kaldırın. Aşağıda söylenilen adımları dikkatlice uygulayın, dikkatli olmanız gereken şeyler adımlar, yazan şeylerin aynısını yapmazsanız tekrar uğraşmak zorunda kalırsınız. New star soccer pro lisans hilesi telefonunuza herhangi bir zarar vermez, tamamen sağlam ve güvenli bir dosyadır.

New Star Soccer Pro Lisans Hilesi

New Star Soccer Pro Lisans Hilesi Nasıl Yapılır?
  • Telefonunuzdaki uygulamayı sildiğinizi var sayarak devam ediyoruz. 
  • İlk olarak yazının en altında bulunan apk dosyasını indirin. Telefonunuza atıp kurun. 
  • Oyuna girmeden önce Wi-Fi kapatın. Oyunu açın, profilinizi oluşturun ve 1 maç yapıp çıkın. 
  • Maçı yapıp çıktıktan sonra Wİ-Fİ açıp GooglePlay üzerinden NSS için güncellemeyi yükleyin.
Eski sürümü güncellediğinizde de pro lisansı rahatlıkla kullanabilirsiniz. New star soccer pro lisans hilesi için adımları dikkatlice uygulayın, herhangi bir adımı atlarsanız tekrar uğraşmanız gerekebilir. Adımları uyguladıktan sonra oyununuza devam edebilirsiniz.

New Star Soccer Pro Lisans Hilesi>>> TIKLA İNDİR!

New Star Soccer Pro Lisans Hilesi

34 yorum:

  1. @Adsız
    Beğenmenize sevindim her şey sizler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosya acilmiyor diyor sebebi nedir bunun arkadaslar

      Sil
    2. onu rardan cikartman gerek galiba onun icin google playden easy unrar indir

      Sil
  2. @Ozan Ercan
    Eski sürüm new star soccerı kaldırdınız mı?

    YanıtlaSil
  3. Oto guncelliyo vve tablete olurmu

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Android işletim sistemi mevcutsa tabletinizde olur.

    YanıtlaSil
  5. Olmuyor bu dosyayi acabilicek program yok diyor neden acaba tab samsung 10.1

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Eski nss'yi sildiniz mi ve telefona attığınız dosyanın uzantısı apk değil mi başka bir şey atmadınız?

    YanıtlaSil
  7. Benim telefonumda son surum yuklu yuklemem gerekir mi ?

    YanıtlaSil
  8. Benim telefonumda son surum yuklu yuklemem gerekir mi ?

    YanıtlaSil
  9. @Adsız
    Evet bilgisayardan atacaksınız.

    YanıtlaSil
  10. Dediğiniz her şeyi yaptım ve oldu, pro lisans ve saha özellikleri açık.Gerçekten çok teşekkür ederim.Xperia sp kullanıyorum bende oldu.
    Telefonuna apk yı attıktan sonra bulamamıştım sizde bu sorunla karşılaşırsanız bi tane dosya yönetme programı indirin ordan apk yı bulup kurabilirisniz.

    YanıtlaSil
  11. @Akif Çağlar
    Rica ederim, yapan yapabiliyor işte :)

    YanıtlaSil
  12. yaa indirme basarsz diyor. galaxy mini 2 kullanyrm

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. İnternet paketi ile olmuyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani anlamayamadım ne demek istediğinizi.

      Sil
  15. Çoooooooook sağolun tşkrlr

    YanıtlaSil
  16. @Mevlüt Hançerkıran
    Rica ederim, güle güle oynayın :)

    YanıtlaSil
  17. ya ben indirdim bilgisayardan tele attım ama telde nerde olduğunu bulamadım yardım edin elimdeki nss de gittiiiiii

    YanıtlaSil
  18. @Adsız
    Tekrar atın telefonunuza ne var ki bunda?

    YanıtlaSil
  19. Kardes apkyi kurdum eski oyunu silip snra yukledim maci yapp cktm hoogle playe girdm guncelle dye bise yazmyo

    YanıtlaSil
  20. @Adsız
    O halde direk verdiğim linkten dosyayı indirip üstüne kurun :)

    YanıtlaSil
  21. Paylaşım için teşekkürler. Dediklerinizi yaptım ve oldu. Sonuç mükemmel.

    YanıtlaSil
  22. @Adsız
    Rica ederim, güle güle oynayın :)

    YanıtlaSil
  23. BU OYUNDA YENİYİM Herşey için sağol ama sadece pro lisans saha ve hava oldu menajer ve antrenör nasıl oluyor bu konuda da yardımcı olursan allah senden razı olsun
    Heee birde para hilesi nasıl olur????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemizde para hilesi de mevcuttur arama bölümünde aratarak bulabilirsiniz.

      Sil
  24. Eski surumu nrden indircem

    YanıtlaSil
  25. Admin bey yüklüyorm mobagenie iniyor

    YanıtlaSil

-->