New Star Soccer Para Hilesi Apk


New Star Soccer Para Hilesi Apk
New Star Soccer Para Hilesi Apk

Merhaba arkadaşlar bugün New Star Soccer Para Hilesi'ni yani New Star Soccer Para Hilesi Apk'yı sizlerle paylaşacağız.

Android dünyasının zengin içeriği ve kullanıcıları memnun eden bir çok uygulamalarını siz değerli ziyaretçilerimizle buluşturmaya devam ediyoruz. Bu yazımızda new star soccer oyununda başarılı olmak için birkaç adımdan bahsedeceğiz. New star soccer para hilesi ile oyunda sınırsız paraya sahip olacaksınız ve istediğiniz oyuncuları alarak yenilmez bir takıma sahip olabileceksiniz.

Oyunu yükledikten sonra menajer olarak bir karakter oluşturacaksınız ve bu karakterinizin futbol dünyasının aranan yıldızı olması için çalışacaksınız. Oyuncunuzun adı, yaşı, mevkisi, uyruğu gibi özeliklerini kendiniz belirleyebiliyorsunuz. Oyuncunuzu maçlara sürerek tecrübe kazanmasını sağlıyorsunuz. İdmanlar yaptırarak gelişmesini ve gerekli olan kontrollerini yaptırarak dinç olmasını sağlayacaksınız. Oyuncunun formda olması ve takımda sürekli oynayarak kendini ispatlamasını sağlamalısınız.

New Star Soccer Para Hilesi Apk

Oyun Türkçe dil desteği sunması sayesinde son derece kullanışlı ve keyifli bir oyundur. Spor Toto takımlarının yanı sıra Ptt 1. Lig takımları da oyun içerisinde bulunmaktadır. Para hilesine gelince aşağıda verdiğimiz dosyayı indirin ve biraz geliştirmiş olduğunuz oyunun üzerine kurun. Yeni kariyer oluşturmadan devam etmeniz gerekiyor. Aksi takdirde new star soccer para hilesi çalışmaz.

New Star Soccer Para Hilesi Apk>>> TIKLA İNDİR!

New Star Soccer Para Hilesi Apk

52 yorum:

  1. nasıl yükleyeceğimizi yazarmısınız.yükle deedim yüklenmiyor

    YanıtlaSil
  2. ya ben yükleyemedim yardımcı olun yükleme başarısız diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nss uygulaması varsa olmaz onu sil bunu yükle

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. kardeşim bi yardım et neden yükleyemiyom ben bunu (asus nexus 7)

      Sil
  4. aslında tablet kullanıyorum ASUS Nexus 7

    YanıtlaSil
  5. ASUS Nexus 7 kullanıyom tablet

    YanıtlaSil
  6. ASUS Nexus 7 tablet

    YanıtlaSil
  7. @Adsız
    5 kere söylemenize gerek yoktu.

    Cihazınızda normal versiyon nss yüklüyse onu silip bunu kurun.

    YanıtlaSil
  8. Kardesim turkce diyoda oyun ingilizce bi yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  9. @Kaan Sevdeger
    Ayarlardan language seçin turkish yada türkçe yazacaktır tıklayın.

    YanıtlaSil
  10. Gercekten oluyormu olmuyorsa boşuna oyunu silmiyim okadar 3 seviye yaptım

    YanıtlaSil
  11. Ben Bluestacks tan yapıyorum acaba olur mu

    YanıtlaSil
  12. androıd emulatör pc de andrıod uygulamalar açma benım sayemde bunda öğrendin :D

    YanıtlaSil
  13. bu ada ait uygulama zaten yüklendi diyip hata veriyor

    YanıtlaSil
  14. Kardesim ben samsung galaxy tab 3 kullanıyorum indiriyo amadosya açılmıyor diyo normal nssde yuklu degil

    YanıtlaSil
  15. @mehmet kapalı
    Anlamadım ne demek istediğinizi.

    @buğra camcı
    Kaldırın normal nssyi.

    @Adsız
    Telefonda açılmıyor değil, değil mi?

    YanıtlaSil
  16. Kardesim yukledim acıldı ama yeni kariyer ve arcade modu haric herhangi bi secenek yok yani var olan kariyeri yukleyemiyon

    YanıtlaSil
  17. Nedense mk mobile diye bi program vr onun rejlami geliyor ve de indir diye bi yer yok

    YanıtlaSil
  18. @Omer Unlu
    Normal olanda bu zaten. Siz yeni bir apk kurdunuz mevcut kariyer silinecek tabiki de.

    @ömür mantar
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basarsanız indirme sayfasına ulaşacaksınız.

    YanıtlaSil
  19. Oyunu indirdim mükemmel yapmıssınız ad deiştirebilsek iyi olurdu ama olsun yeni sürüm ün hilelisi ne zaman gelir acaba 1.5 in hilelisinide yapın teşekürler

    YanıtlaSil
  20. @Murat Kilic
    Hileyi ben yapmıyorum Murat bey, yabancı forumlarda görürsem paylaşırım :))

    @Yalçın IŞIK
    İşinize yaradıysa ne mutlu bana :))

    YanıtlaSil
  21. Merhaba daha yeni indirdim apk yi ve para hala 3 gösteriyor. Öbür NSS kayıtını sildim bunu yükledim. Yardımcı olurmusunuz. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. @Sinan Erol Ayaz
    Öbür nssyi tamamen kaldırıp kurun.

    YanıtlaSil
  23. Htc one a yuklenmiyo yardım edin içerik desteklenmiyo diyor nasıl cozebilirim

    YanıtlaSil
  24. @Adsız
    Normal olan nss'yi sildiniz mi telefondan?

    YanıtlaSil
  25. peki bunun güncellemeleri geliyor mu?

    YanıtlaSil
  26. @Emre Demir
    Hileli versiyonu hileli versiyon kurmadan oyun üzerinden güncellerseniz trial versiyona döner :)

    YanıtlaSil
  27. kardeş bnmki s3 mini ben yüklüyom olmuyo neden

    YanıtlaSil
  28. @serhat söyler
    Normal versiyon new star soccerı kaldırdınız mı telefondan kurulum yapmaya çalışmadan önce?

    YanıtlaSil
  29. Hacı abi ben kurdum hile filan yok bunda normal uygulama bu

    YanıtlaSil
  30. Şuan İndiriyorum Denicem Olursa Sölerim :)

    YanıtlaSil
  31. 3 Parayla Başlıo Bide Para Hilesi Dionuz Ayıp Abi

    YanıtlaSil
  32. Bro telefon general mobile yukluyorum dosya acilamiyor diyo bi yardim etsene

    YanıtlaSil
  33. @Adsız
    Dediklerimi uygulasanız böyle olmaz kaç kişiye söyledim eski nss'yi silin hiç kalmasın diye ama dinleyen kim? Asıl sizin yaptığınız ayıp daha dediklerimi uygulamamışsınız gelip buraya ayıp tarzı yorumlar atıyorsunuz.

    @Muratcan Sadi
    Normal olan nss'yi kaldırdınız mı telden?

    YanıtlaSil
  34. Dosya açılmıyor yazıyo normal olanıda sildim

    YanıtlaSil
  35. @Adsız
    Dosyanın uzantısı nedir? telefona attığınız dosyanın uzantısı nedir?

    YanıtlaSil
  36. Konum degismiyor yalniz ofansif defansif anlamda

    YanıtlaSil
  37. Kardeş ya ben yukluyorum ama mobogenia diye birsey indiriyor benim tel htc one x (nss telefonda kökten yok!)

    YanıtlaSil
  38. @Adsız
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basıp indirin.

    YanıtlaSil
  39. 64 lvl oldum sayenzde sgln

    YanıtlaSil
  40. öncelikle kolay gelsin ben bu apk yı pc ye indirdim. ordan telefonuma aktarıcam ama olmuyor neden söyler misiniz teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  41. Oldu Çok Teşekkür Ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Güle güle oynayın, bu tarz paylaşımlar için sitemizi tarayıcınızın favorilerine kaydedebilirsiniz.

      Sil
  42. birader ben öbür nss yi kaldırdım hiç bişeyi kalmadı dediğin gibi sonra bunu yükledim ama para 3 hala dalga mı geçiyosun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğünüz üzere son 2 yorumu atan arkadaşlar yapmış öbür nss'nin üstüne kurmayı deneyin eğer olmuyorsa. Dalga falan geçtiğimiz yok, dalga geçilecek bir şeyde yok zaten.

      Sil

-->