Navitel Navigator v8.5.0.35 Apk Full


Navitel Navigator v8.5.0.35 Apk Full
Navitel Navigator v8.5.0.35 Apk

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Navitel Navigator Apk Full''ün ''Navitel Navigator v8.5.0.35 Apk'' sürümünü paylaşacağım. Navitel'de sygic gibi kasım ayının başlarında yeni güncellemesini yayınladı. Ben de hemen güncellemeyi gördüm ve sizlerle paylaşmak istedim :)

Ben de şu an sygic'in son sürümü var, naviteli denemeye vaktim olmadı ama şunu söyleyebilirim ki internetteki yorumlara göre navitelin bu sürümü gayet başarılı ve tatmin edici.

Diğer navigasyonlara göre kurulumu daha kolay olması ve basit bir arayüzü olması naviteli değerli kılıyor.
Sygic, igo ve tom tom gibi 500 mb'ın üstünde bir dosya boyutu olmaması internet hızı düşük olan arkadaşlar için naviteli ideal kılıyor ancak şunu da söylemeliyiz ki igo ve sygic'deki kadar büyük bir alana gidemessiniz navitel ile. Sürekli araba kullanan ve yeni yerlere giden bir kişi iseniz, sygic ve igo size daha uygun ancak arada sırada restoranta giderim, bulunduğum mekandaki balıkçıyı falan merak ediyorum, öyle sürekli ve profesyonelce kullanmam diyorsanız igo ve sygic size fazla, naviteli kurun :)

İgo ve sygic'i nasıl indireceğim diyorsanız, sitemizin arama bölümünde igo yada sygic diye aratırsanız sonuçlara ulaşabilirsiniz.(Ben şahsen sygic'in igodan daha iyi olduğunu düşünüyor ve sygic'i öneriyorum :))

Navitel Navigator v8.5.0.35 Apk Full Görseller:
Navitel Navigator v8.5.0.35 ApkNavitel Navigator Apk

Navitel Navigator Apk Full Kurulum:
  • Apk Dosyasını indirin, android cihazınıza atın ve kurun.
  • Programa girince sizden bir şeyler indirmenizi isteyecekler sakın indirmeyin, programdan çıkın.
  • Türkiye Haritasını indirin, hafıza kartında apk'yı kurduktan sonra oluşan NavitelContent/Maps dizinine atın.
Apk Dosyası>>> İNDİR!
Türkiye Haritası>>> İNDİR!
Türkiye Haritası Alternatif Link>>> İNDİR!

Navitel Navigator v8.5.0.35 Apk Full

11 yorum:

  1. güzel programmış paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. @mutlu
    Rica ederim beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Not 2 de apk dosyası kurulmuyor nedeni ne olabilir teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. @Huseyin Ertas
    Kurulmuyor derken açar mısınız, nasıl bir sorun alıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  5. ben tablete sorunsuz bi şekilde yükledim ama açılmıyor. Program tablet ile uyumlu olduğu halde açılırken siyah ekran hiç gitmiyor yardımcı olur musunuz? Bir de harita tamamı indi indirmeden önce 600mb yazıyordu ama 160 megabayta gelince indirildi dedi. onunla bi alakası var mı

    YanıtlaSil
  6. Ben kurdum ama açılmıyor program uyumlu tabletle bir de harita indi 600 mb değil 160 mb yazıyor. neden açılmıyor olabilir yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  7. @Süleyman ÖZTÜRK
    Tekrar indirin dosyaları bir sorun olmuş belli ki.

    YanıtlaSil
  8. zannetmiyorum google playden de yükledim açılırken initializng diye bişey çıkıyo sonra gidiyor ve öylece kalıyor siyah ekran. ( bir de sürüm Android 4.1.1.) 2 gündür bununla uğraşıyorum resmen kafayı yiyecem lütfen yardımm

    YanıtlaSil
  9. @Süleyman ÖZTÜRK
    O halde fazla ısrar etmeyin. Sitemizde başka navigasyonlar var onları deneyebilirsiniz. Navigasyon bölümüne göz atın..

    YanıtlaSil
  10. apk yi kurduktan sonra android cihazda NavitelContent diye bir yer görünmüyor.Tam olarak nerede arayacağız.PC den telefonun içini görebiliyorum ancak öyle bir dizin yok.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APkyı kurup açmanız lazım bir de. Apkya girip çıkmanız lazım.

      Sil

-->