İgo Primo Full İndir Android 9.6.29.341779


İgo Primo Full İndir Android 9.6.29.341779
İgo Primo Full İndir Android

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle İgo Primo Full İndirmeniz için İgo Primo Full İndir Androidi paylaşacağım. İgo Primo Full Android 9.6.29.341779 sürümü sonunda yayınlandı. 2 ay gibi uzun bir süreden sonra igo yeni güncellemesini yayınladı. Bu sürümde igo'nun arayüzü değiştirilmiş ve bence harika olmuş :) İgo türkiye haritasını da yenilemiş, önceden igo kullandıysanız hatırlarsınız önceki sürümlerde 2013.03 haritası vardı. Artık en güncel harita 2013.07 haritası ve ben de sizler için bugün 2013.07 haritasını ekledim :)

Neyse lafı fazla uzatmayacağım sizleri görseller ve igo primonun kurulumu ile baş başa bırakıyorum.

İgo Primo Full İndir Görseller:
İgo Primo Full İndir Androidİgo Primo Android 9.6.29.341779
İgo Primo Android 9.6.29.341779İgo Primo Full İndir Android 9.6.29.341779

İgo Primo Full İndir Android Kurulum:

  • İgo Root Part 1 ve İgo Root Part 2'yi indirin. Winrar tarzı bir program ile birleştirin. Birleştirmeden sonra oluşan igo klasörünü Sd kartınıza hiç bir klasörün içinde olmayacak şekilde atın.
  • İgo Türkiye Haritası+Poi Part 1 ve İgo Türkiye Haritası+Poi Part 2'yi indirin. Winrar tarzı bir programla birleştirin, ardından ilk adımda telefonunuza attığınız igo dosyasının content klasörüne atın. Kısaca igo/content dizinine atın.
  • Apk Dosyasını indirin telefonunuza atın ve kurun.
İgo Root Part 1>>> TIKLA İNDİR!
İgo Root Part 2>>> TIKLA İNDİR!
İgo Türkiye Haritası+Poi Part 1>>> TIKLA İNDİR!
İgo Türkiye Haritası+Poi Part 2>>> TIKLA İNDİR!
Apk Dosyası>>> TIKLA İNDİR!

SON SÜRÜM İGO PRİMO İÇİN(TIKLAYIN! YAZAN MAVİ RENKLİ YAZIYA TIKLAYIN)>>> TIKLAYIN!

İgo Primo Full İndir Android 9.6.29.341779

125 yorum:

  1. igo root part 1 in saffasına gidemiyorum.tık.tl diye bi sayfada kalıyor.

    YanıtlaSil
  2. @Mehmet Bukme
    Link düzeltilmiştir. Şimdi indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. poı part ıkı ındırme sayfası acılmıyor reklamı gec dedigim halde

      Sil
  3. harita dosyası şifresi ne

    YanıtlaSil
  4. @Mustafa Özçelik
    ozut yada özüt ikisinden biri deneyin.

    YanıtlaSil
  5. unsupported hatası alıyorum sonra da kapanıyor

    YanıtlaSil
  6. @Mustafa Özçelik
    Programın kurulumunu anlattığım şekilde tam olarak yaptınız mı?

    YanıtlaSil
  7. evet dosyaları birleştirdim haritayı oraya attım sonra hepsini telefona attım apk'yı kurdum böyle bi hata aldım

    YanıtlaSil
  8. @Mustufa Özçelik
    İnternet açık mı girdiniz? Açıksa interneti kapatıp girmeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  9. ilk açıldığında da eksik veya bulunamayan klasör yazıyor

    YanıtlaSil
  10. @Mustafa Özçelik
    Şu apkyı kurun bir de. Apk dosyasında sorun var sanırım>>> TIKLA!

    YanıtlaSil
  11. poi part1 dosyası tehdit algılıyor.

    YanıtlaSil
  12. @Adsız
    Açılan sayfa link kısaltma sitesi, otamatik indirmeler falan var. O otomatik indirmeyi durdurup sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basarsanız, indirme linkine ulaşırsınız.

    YanıtlaSil
  13. poi part 2 neden indiremiyorum indirme yeri açılmıyor

    YanıtlaSil
  14. @Mehmet ÇÜRÜK
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın. Açılacaktır.

    YanıtlaSil
  15. harita dosyalarının rar şifresi nedir

    YanıtlaSil
  16. linkteki apk dosyası hangi çözünürlüğe göre. daha önceki sürümün apk dosyasını kullanabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  17. Ellerine klavyene sağlık 10 numara olmuş herşeyi çalışıyor s4 miniye tam uydu çok değişmiş bence çok güzel eline sağlık

    YanıtlaSil
  18. @uqur oz
    ozut yada özüt.

    @Yigit ALTUĞ
    Hayır kullanamassınız. Çözünürlük falan yok, her cihaza uygun apk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berk bey çözünürlük hatası veriyor

      Sil
    2. elinize sağlık unsupported voice hatası veriyor ama çalışıyor yinede

      Sil
  19. @TAYFUN
    Görüşünüzü bildirdiğini,z için teşekkür ederim, paşa paşa kullanın :)

    YanıtlaSil
  20. unsport hatasından kurtulamadım her dediğini yaptım ikinci apk dende kurdum ama unsport voice devam ediyır sorun olurmu

    YanıtlaSil
  21. rar şifresi nedir?

    YanıtlaSil
  22. türkiye harıtası part 2 hata verıyor

    YanıtlaSil
  23. @celalettin aktas
    Cihazınız nedir?

    YanıtlaSil
  24. @Adsız
    Rar şifresi: ozut yada özüt

    @Adsız
    Ok tuşuna basın çıkan ekranda.

    @umut kargın
    Linki kontrol ettim sorun yok. Tıkladığınız linkte sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız. Sonra da indirme sayfası karşınıza çıkacak.

    YanıtlaSil
  25. insaf ya
    şifre yanlış diyor
    şifresini bilmeden nasıl yüklüyorsunuz
    her türlü denedim
    bu yada bu diyene kadar bi zahmet kendin deneyip de buraya yazsan
    kendi yüklediğin dosyadan haberin yok
    bu kadar insan indiriyor sonra açılmıyor

    YanıtlaSil
  26. @Adsız
    Nasıl bilmiyorum şifresini :D

    İlk mesajlara bakın çalıştıran nasıl çalıştırıyor? Vahiy mi geliyor çalıştırana :D

    İşiniz gücünüz boş mesaj zaten...

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar haritaları birleştirdikten sonra harita klasörünü açıp içindeki 3 dosyayı igo/content in içine öyle atın direk haritayı atınca çalışmıyor uygulama. dosyalar birleşsinmi uyarısına evet diyin.

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. @Birol Kocakuş
    Çalışıp çalışmadığı hakkında geri bildirimde bulunursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  31. Teşekkürler arkadaşım emeğine sağlık .sorunsuz çalışıyor.. senden ricam üsteki iki mesajımı silermisin

    YanıtlaSil
  32. Teşekkürler emeğine sağlık arkadaşım, sorunsuz çalışıyor..

    YanıtlaSil
  33. teşekkürler arkadaşım sorunsuz çalıştı .emeğine sağlık ..

    YanıtlaSil
  34. xperia z resolution hatası veriyo

    YanıtlaSil
  35. Merhaba APK dosyası inmiyor yeniden yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  36. @Birol Kocakuş
    Silmeye gerek yok dursun. Çalışmasına sevindim :)

    @Adsız
    İndiren indiriyor sorun siz de sanırım :)

    YanıtlaSil
  37. slm gardas igo turkiyenin 2. ci partı çalışmıyor

    YanıtlaSil
  38. Sanırım program sorunsuz çalışıyor; ancak açılışta desteklenmeyen ses (voice) dosyası, log'a bak gibi bir uyarı veriyor?

    YanıtlaSil
  39. @sadettin çiftçi
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın.

    @SuA
    Sorunsuz tabiki de :) Açılışta öyle bir sorun bazı kişilerde oluyor ama çalışıyor ya önemli olan o :)

    YanıtlaSil
  40. kardeş bende note 3 war. kurdum programı "user interface resolution [1080x1845] is not supported or compatible skin can not be found. Exiting application." hatası alıyorum. yadım eder misin

    YanıtlaSil
  41. @Soner S
    Tüm dosyaları silin sadece ardından apk dosyasını telefona atıp kurun. Gerekli dosyaları wifi ile çekin.

    YanıtlaSil
  42. Teşekkürler, ellerine sağlık. Paylaşımcı insan baş üstündedir.

    YanıtlaSil
  43. @Adsız
    Güzel yorumunuz için teşekkürler. Nankör olmayan insanlarda baş üstündedir ;)

    YanıtlaSil
  44. KADINLAR ÇIKIYOR YARDIM LÜTFEN

    YanıtlaSil
  45. hocam kuruldu ama harita ekrana gelmiyor nerede hata yaptım acaba?

    YanıtlaSil
  46. Merhaba
    Harita part 2 inmiuor

    YanıtlaSil
  47. voice hatası alanlar. igo klasörü içerisindeki sys metin belgesini açın ve en alta gelip 2 defa enter ile imleci aşagı indirin sonra alttaki yazıyı yapıştırıp kapatın. çıkan soruya kaydet deyin sorun gider... eğer farklı kaydetmenizi isterse başka yere kaydedip sonra eskisini silip bunu yapıştırın...

    [sound]
    csv_voice_enabled=1

    YanıtlaSil
  48. paylaşımın için teşekkürler berk hüner

    YanıtlaSil
  49. Eline sağlık güzel program ancak TMC çalışmıyor, hiçbir trafik olayı bulmuyor. Telefonumda bundan önceki iGO sürümünde TMC çalışıyordu. Bilgin varsa paylaşırsan sevinirim. Galaxy s3 kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  50. s4 de kurdum anlatım olduğu gibi aynen bende olmuyor çok yönlü her apk ve kendi becerimlerle yapabildiğim olanaklardanda ne yaptıysam olmuyor paylaşım için teşekkürler olsa daha güzel olacaktı Rotlu teller içinmi bu

    YanıtlaSil
  51. arkadaşım 320x240 ekran çözünürlüğüne uygun degilmi bu hata veriyor unspport hatası nasıl çözeriz bu hatayı

    YanıtlaSil
  52. @Adsız
    Kadınlar çıkıyor derken?

    @Toygun Akbaba
    Nasıl yani, biraz daha açar mısınız?

    @Kenan
    Linki kontrol ettim hiç bir sorun yok. Çıkan sayfada sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız.

    @veysel
    Hayır roota gerek yok anlattığım şekilde yaparsanız hiç bir sorun olmaz.

    @Ayhan atakan
    İnterneti kapatıp girin.

    YanıtlaSil
  53. berk bey user interface resolution [600x999] is not supported or
    compatible skin can not be found
    exiting application
    aynen bu şekilde bir hata alıyorum ve alta seçenek olarak ok yazıyo o kadar neden oluyo cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  54. @Adsız
    Cihazınızla uyumsuz sannırım yapacak pek bir şey yok.

    Sitemizin navigasyon bölümünden sygic, tom tom, navitel gibi diğer navigasyon programlarını indirip deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  55. Teiekkür ederim. LG optimus G (e975) modelini kullanıyorum ve sorunsuz bir şekilde çalışmakta

    YanıtlaSil
  56. @Oyun Oyna
    Çalışmasına sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamayı biraz kurcaladım lakin iki sorumolacak
      1.si canlı trafik butonu pasif duruyor bu özellik nasıl aktif edebilirim.
      2.si zoom yapabilmek için sadece butona basarak yapabiliyorum. Klasik zoom yapamıyorum yani iki parmagımı ekran uzerinden kaydırarak zoom olmuyor bu bir hata mıdır? Hataysa nasıl düzeltebilirim.

      Sil
  57. denedim çalıştı ellerine sağlık,
    yalnız çevrimiçi trafik bilgisi alamadım

    YanıtlaSil
  58. root ve harita part 1 ler çalışmıyor. part 2 lerde sorun yok. kontrol edebilirmisin? tşk.ler

    YanıtlaSil
  59. part 1 ler çalışmıyor. part 2 lerde sorunsuz indi. part 1 linklerini kontrol edebilirmisin? tşk.ler paylaşım için

    YanıtlaSil
  60. kardeş eline sağlık.anlamadığım halde sorunsuz kurdum her şey için tşk ederim.

    YanıtlaSil
  61. üstad eline koluna sağlık süper oldu :)

    tek problem "unsupported voice" hatası...onu nasıl halledebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun çozumu sys.txt dosyasının en altına
      [sound] csv_voice_enabled=1
      Kodunu ekleyin. Sorun düzelecektir.

      Sil
    2. ok çözüldü,tşk..

      Sil
  62. @Oyun Oyna
    Vallahi ben de bilmiyorum dedikleriniz nasıl yapılıyor :) Kurulumdan sonrası için pek bilgim yok.

    @Adsız
    Çalışmasına sevindim. Güle güle kullanın.

    @Okan Mert
    Linkleri kontrol ettim hiç bir sorun yok.

    @Adsız
    Bilgim yok maalesef.

    YanıtlaSil
  63. hocam emeğine sağlık,güzel paylaşım...
    program gps uydusuna bağlanamadığı için navigasyonu başlatmıyor ama aslında telefon uyduları yakalıyor ve igo ekranında yerimi gösteriyor,böyle ilginç bir sorun yaşıyorum,interne açık veya kapalı belki yarım saat araba sürerken denedim ama problem devam ediyor,daha önce primoyu sorunuz kullanıyodum ama silmiş olduk...
    bu problem için yol gösterirsen sevinirim.
    Çok teşekkürler,
    Selçuk...

    YanıtlaSil
  64. abi türkçe değil ya bunu bir yerden ayarlanıyor mu yardım edin lütfen teşekkür ederim şimdiden Ellerinize sağlık ben gibi bir adam kurdu valla... bir de türkçe olursa bal kaymak olacak...

    YanıtlaSil
  65. elinize sağlık lg l9 sorunsuz tek seferde çalıştı. daha önce i go my way vardı bakalım bu nasıl olacak...

    YanıtlaSil
  66. @Adsız
    Selçuk bey programı silip tekrar kurarsanız bu sorun düzelecektir.

    @USLU
    Ayarları karıştırın language sekmesi olması lazım ben türkçe kullanıyorum.

    @Adsız
    İgo my way eskidi artık :) Igo, primoya bastırıyor :)

    YanıtlaSil
  67. Merhaba ben Volkan part 1 winzip ile açtığımda %99 iken part 2 yi istiyor indirdğim halde part 2 de sadece popi tv setup var yardımcı olabilir misiniz.

    Teşekkürler. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  68. Berk bey,

    Programı kaldırdım tekrar yükledim olmadı.
    İgo ya ait tüm dosyaları telefondan silip tekrar yükledim yine olmadı.
    SD kart-telefon hafızası tüm ihtimalleri denedim ama hala "gps sinyalı arıyor" diyerek navigasyona geçmiyor ama dediğim gibi haritada yerimi gösteriyor ve yolda ilerliyor.
    Sizden çözüm bekliyorum....
    Selçuk

    YanıtlaSil
  69. Ben Galaxy S2'ye yükledim ve şu an için hiçbir sorunum yok. Dışarı çıkıp denemesi kaldı sadece. Onu da bu akşam yapacağım. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  70. virus uyarısı

    YanıtlaSil
  71. Arkadaşım, teşekkür ederim. İndirdim, kurdum ve çalışıyor

    YanıtlaSil
  72. @Adsız
    Part 2'de linkteki sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basıp indireceksiniz. Siz link kısaltma sayfasından inen dosyayı indirmişsiniz :)

    @Adsz
    Neden böyle oluyor anlamadım. Neyse size igo kısmet değilmiş, sitemizin navigasyon bölümünde sygic ve navitel onları indirip kullanabilirsiniz :)

    @Adsız, N. Sinan Aköz
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim çalışmasına sevindim :))

    @Adsız
    Virüs falan yok linklerde sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın, oradan indireceksiniz.

    YanıtlaSil
  73. türkiye haritası part 1 virüslü çıkıyor indiremiyoruz yardımcı olurmusunuz teşekkür edrim.

    YanıtlaSil
  74. @sabri yıldırım
    Link kısaltma sayfası virüs uyarısı veriyor sadece o da çıkan bir pop-up yüzünden, sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın. Virüs falan yok zaten indirmee linki zippyshare'da.

    YanıtlaSil
  75. G/M DİSCOVERY telefonuma kurdum gayet güzel çalışıyor gps hemen buluyor fakat benzin ist konaklama gibi poı ler aktif değil BUNU DEYENLER OLDUMU yani bir şehirde yer bul olmuyor çalışan var mı?Bu arada emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş

    YanıtlaSil
  76. @cengiz
    Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim yorumunuz için. Sorunuza gelecek olursak ben poi kullanmıyorum. O yüzden pek bilgim yok o konuda.

    YanıtlaSil
  77. arkadaşım paylaşımın için tşk ler benim gm discoveryde çalışmıyor global_cfg hatası veriyor

    YanıtlaSil
  78. @Adsız
    Kurulumu dediğim gibi yaptıysanız sorun olmaması lazım.

    YanıtlaSil
  79. Emeğine sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
  80. harita part2 link sorunlu ilgilenirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  81. sd karta yükleyin diye uyarı veriyor sd karta yüklüyorum yine sd karta yüklüyor admin yardım acil lütfen

    YanıtlaSil
  82. lütfen igo sd kartını takın diyor bu ne demek acil yardım lütfen

    YanıtlaSil
  83. Arkadaşım Note 3 telefonuma yükledim fakat açarken global_cfg hatısı veriyor.Yardım edermisin lütfen

    YanıtlaSil
  84. @Yasin köse
    Hiç bir sorun yok. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız indirme sayfasına ulaşmak için.

    @Adnan A
    Tüm dosyaları indirip anlattığım gibi kurulum yaptığınıza emin misiniz?

    @Adsız
    Nasıl bir hata ekranı çıkıyor karşınıza?

    YanıtlaSil
  85. user interface resolution (1080x1846) hatası veriyo napcam

    YanıtlaSil
  86. @Adsız
    Cihazınızla uyumsuz gözüküyor.

    YanıtlaSil
  87. Telefonuna kurup çalıştıran birinin
    Sorunsuz Kurulumunu Şöyle adım adım anlatsa da, Bu kadar arkadaşımız aynı yöntemi kullanıp kursak diyorum..

    YanıtlaSil
  88. @Metin Güven
    Belli ki 96 yorumun hepsini okumak yerine 1-2 yorum okuyarak görüş bildirdiniz. Buraya yorum atanlardan çalıştıranlarda var onlar ne yaptı? Vahiy mi indi de kurdular.

    Kuran kuruyor. Ben daha ne anlatayım ki size anlamız için benden ancak bu kadar. Eğer sorun benim anlatımımda olsaydı çalıştıran hiç kimsenin olmaması gerekiyordu.

    YanıtlaSil
  89. Merhabalar haritalar part 1 de sorun var. Yönlendirme yapıyor.

    YanıtlaSil
  90. @ERZAN
    Hayır sorun yok, sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basarsanız indirme sayfasına ulaşacaksınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklamı geç tıklanınca file doesnt exist on this server msj çıkıyor.Silinmiş..

      Sil
  91. Arkadaşlar problemsiz kurdum çalışıyor. Sadece açılışta unsupported voice please see the log. Şeklinde bir hata verdi. Log dosyasını nereye kaydediyor acaba?

    YanıtlaSil
  92. harita zip dosyası açılırken "Tanımlanamayan arşiv sonu" şeklinde hata veriyor.

    YanıtlaSil
  93. @Turan Gümüşoğlu
    Nereye kaydediyor derken?

    @Evren Seber
    Başka bir zip açma programı kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. winzip18: "Irrecoverable Error: CRC error detected"
      poi dosyası tamamen boş, map dosyası dolu ancak çalışmıyor.

      7zip "crc error, wrong pass for poi"

      Sil
  94. @Evren Seber
    Dosyalar inerken bir şey olmuş belli. Tekrar indirin dosyaları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeğinize sağlık ancak başka bir noktadan sorunsuz hallettim.

      Sil
  95. POI part 1 ve Poi part 2 de reklamı geç dediğim zaman Zippy share de File Doesn t exist yazıyor.Yani dosya yok diğerlerini indirdim igo klasörü olarak birleştirdim +apk yı da indirdim ancak poi haritalar kaldı linkleri tazelermisin

    YanıtlaSil
  96. Paylaşım için teşekkürler .)
    Haritalarda part 1 ve part 2 de file doesn t exist on this server mesajı geliyor dosya silinmiş gibi ?? Yeni link atarmısın diğerleri sorunsuz indi sadece poi part1 ve poi part 2 artık yokmuş yeni link ltfn

    YanıtlaSil
  97. [sound] ayarı yapıldıktan sonra sorunsuz calisiyor. Samsung galaxy tab 10.1 ve asus memo pad de denendi. Yalnız farklı cozunurluklerde sorun cıkartabılır.

    YanıtlaSil
  98. @Adsız
    Navigasyon bölümümüze girin igo primo apk indir'e girin. O yeni sürüm igo ve linkler kırık değil.

    YanıtlaSil
  99. igo türkiye haritası part 1 ve part 2 linkler kırık hocam....

    YanıtlaSil
  100. @Adzız
    19 aralık 2013'te yaptığım yoruma bakın, bir üstte yorumum :)

    YanıtlaSil
  101. usta error 1080*1846 ekrana çıkp kapanıyor

    YanıtlaSil
  102. @Adsız
    Dediklerimi harfiyen uyguladınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedikleriniz harfiyen yaptım.
      Navigasyon bölümüne de girdim.
      POI dosyalarında "File does not exist" yazıyor. Dosyalar yok..

      Sil
  103. Selamlar ürün çalışıyor gayet güel ama TR haritası linkleri silinmiş :( yeniden ekler misiniz?

    YanıtlaSil
  104. @Adsız
    Ayarlar/Uygulamalar/igo primo/verileri temizle yapın.

    @Tayfun Gülmez
    Sitemizde programın yeni sürümünü paylaştık navigasyon bölümünde oradan yeni sürüm haritayı indirip kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  105. Lg g2 kullanıyorum, çözünürlük hatası alan arkadaşlar sorunu şöyle çözebilirler. igo klasörü içindeki sys.txt dosyasını açın [interface] başlığı alındaki skin bölümünü şöyle değiştirin skin="auto"

    YanıtlaSil
  106. File does not exist on this server yazıyo haritaları indiremiyorum

    YanıtlaSil
  107. dosyalar yok olmuş linki yenile kardeş

    YanıtlaSil
  108. @Adsız
    navigasyon bölümünde başarsoft var onu indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  109. dostum türkiye haritası linkleri çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemizde yeni sürüm igo mevcut onu kurmanızı öneririm. Navigasyon bölümünde adı da başarsoft.

      Sil
  110. kolay gelsin part 1 çalışmıyor dosya silinmiş diyor

    YanıtlaSil
  111. S4 kullanicisiyim 1080×1846 hatası veriyor neyapmamı yim

    YanıtlaSil

-->