Eset Nod32 6 Güncel Key 2013


Eset Nod32 6 Güncel Key 2013
Eset Nod32 6 Güncel Key 2013

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle Eset Nod32 6 Güncel Key'i yani Eset Nod32 6 Güncel Key 2013'ü paylaşacağım. Çoğu bilgisayar kullanıcısı virüs programı olarak eseti tercih eder. Nedeni bellidir, eseti bilen bilir. Eset çok titiz ve korumacı bir virüs programıdır. Eset Bazen saçmasapan şeylere bile virüs uyarı verse de, bu eseti daha çok tercih edilir yapmaktadır. Malum çoğu virüs programı küçük virüsleri görmezden gelirken, eset virüs olmayan şeyleri bile şüpheli olarak kaydederek bilgisayarı sürekli korumaktadır.

Eset Nod32 6 Güncel Key


Eğer siz de bilgisayarınızı virüssüz bir şekilde kullanmak istiyorsanız size de eseti öneriyorum. Tabi esette bir virüs programı ancak %100 koruma sağlayamadığını unutmayalım. Keylogger, trojen gibi güçlü virüsleri bazen temizler, bazen gözünden kaçabilir. O yüzden eset kurunca sakın rahatlayıp her şeyi bilgisayarınıza indirmeyin yada herkesten USB bellek almayın.

Neyse lafı fazla uzattım konumuza dönmek istiyorum. Makalemin sonunda size 5 tane güncel key verdim 5'ide çalışmaktadır ancak bir süre sonra sorun çıkartabilir diye 5 tane verdim, mağdur olmamanız için.

1. GÜNCEL KEY>>> TIKLA!
2. GÜNCEL KEY>>> TIKLA!
3. GÜNCEL KEY>>> TIKLA!
4. GÜNCEL KEY>>> TIKLA!
5. GÜNCEL KEY>>> TIKLA!

Not: Eğer keylerde sorun varsa yorum atmanız yeterli, yenilerim hemen.

Eset Nod32 6 Güncel Key 2013

8 yorum:

  1. teşekkürler eset nod32 6 güncel key çalışıyor

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Rica ederim, işinize yaradıysa ne mutlu bana :))

    YanıtlaSil
  3. Android icinde gecerli mi keyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin, ben androidde denemedim ama olabilir.

      Sil
  4. Denedik olmadi da ondan sorduk varsa paylasirsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam 2-3 güne eğer varsa paylaşmaya çalışacağım.

      Sil
  5. Tskler ilgilendiginiz icin note 2 andoid surumu 2.0.843

    YanıtlaSil

-->