Jungle Heat Elmas Hilesi


Jungle Heat Elmas Hilesi
Jungle Heat Hile

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle Jungle Heat Elmas Hilesini yani Jungle Heat Hilesini paylaşacağım.
Android dünyasının en sevilen oyunları arasında savaş oyunlarının yeri başkadır. Düşmanlara karşı savaşmak ve onlara galip gelmek oldukça heyecan vericidir. Jungle Heat oyunu, bu oyunlar arasında en iyi ve güzel olanıdır. Birçok akıllı cihaz tarafından desteklenen bu oyunda düşmanlarınıza karşı amansız bir mücadele içerisine gireceksiniz.

Jungle Heat Hile

Kendinizi geliştirmek ve rakiplerinize karşı mücadelede galip gelmek için askeri üsler ve vahşi ormanlarda mücadele etmeniz gerekiyor. Diğer oyuncuları yenebileceğiniz güce eriştiğinizde onlara saldırarak kalelerini yıkabilirsiniz. Ganimetlerine el koymak kasanızı doldurabilirsiniz. Yazımızın sonunda jungle heat elmas hilesi indir me linki paylaşıyoruz. Bu linkten indireceğiniz APK dosyasını kurduktan sonra oyunu açmanız yeterli olacaktır. Böylece sınırsız elmas ile dilediğinizce oynamanın keyfini çıkarabilirsiniz. 

Jungle Heat Elmas Hilesi>>> TIKLA İNDİR!

Jungle Heat Elmas Hilesi

38 yorum:

  1. popi tv nin linkini hile linki diye vermişsiniz bumudur yani paylaşım ayıp yaptığınız.

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız. Popi tv link kısaltma sayfasından iniyor. Siz direk hiç sormadan yorum atmışsınız, sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın önce :)

    YanıtlaSil
  3. Reklami gec diyince web sayfasi yok diyor

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Hayır yok öyle bir şey. Linki kontrol ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş link yok tekrar paylasirmisin. Reklami gec deyince play store gonderiyor

      Sil
  5. @Adsız
    Linki kontrol ettim sorun yok. Reklamı geç dedikten sonra bazen böyle aksaklıklar olabilir link kısaltma sayfasını kapatmayın tekrar tıkla yazacaktır, reklamı geç yazan yerde. Ona tıklayın.

    YanıtlaSil
  6. iyi güzelde herşey hallettik fakat dosyayı nereye atmamız gerek...

    YanıtlaSil
  7. @Eren Soydemir
    Nereye attığınızın önemi yok istediğiniz yere atın sonra dosya yöneticisinden gidip oraya girin, kurun.

    YanıtlaSil
  8. Ben herseyi yaptım ama hic birsey anladım şu hile yi tam anladirmisiniz

    YanıtlaSil
  9. Şu hileyle yam anlatim yaparmisiniz hersey tam ama yapamıyorum root var anahtar hic nir anlamadım

    YanıtlaSil
  10. @alkan yaman
    İndirin telefona atın kurun bu kadar.

    YanıtlaSil
  11. ya hocam dediğini yapıyoruz bi numara yok adam gıbı anlatıosan anlat sunu yok olmuyor ıste atıyorum kuruyorum otyunu acıyorum hala aynı

    YanıtlaSil
  12. @Aykut Pazarcioglu
    Daha neyini anlatayım yahu? Kurun bu kadar.

    YanıtlaSil
  13. Kardeşim bilgisayardan indirip telefona atıcaz sonra direk kurucaz öylemi ?

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. mallesef hata veriyor hileyi yapınca oyun

      Sil
    2. malesef jungle heat hielyi yapınca hata veriyor ve oyun yenileniyor

      Sil
  15. Zaten normal olan bu oyun ilk haline döner sonuçta hileli versiyonu sıfırdan kuruyorsunuz.

    YanıtlaSil
  16. Kardeşim linke bi bak yahu

    YanıtlaSil
  17. Gec diyorz google play store fidiyoo

    YanıtlaSil
  18. @Adsız
    Tekrar geçe bsın o zaman.

    YanıtlaSil
  19. yeni surum var güncelleyin diyor

    YanıtlaSil
  20. @Adsız
    Güncelleyin ne olacak ki?

    YanıtlaSil
  21. Selamin aleykum kardes 2 sorum olacak rotsuz telefonda calısırmi?Birde sanirsam link kirik bir yenilesen iyi olcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırık değil link kontrol ettim az önce sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basmanıız lazım.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Güldürdünüz :) Çocuk mu kandırıyorsunuz :)

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. 300 tlye bu hile sayesinde kazanılacakların 10 katını sağlayabilirsiniz oyundan. Bunu bildiğinizi düşünüyorum. Ben faceten falan kimseye yardım edemem, kendinize başka birisi bulun ona yollarsınız 300 tlyi :)

      Sil
  22. Arkadasim sen bu hileyi millete ucretsiz vermiyormusun zaten bende diyorumki yardimci ol karsiliginda 300 vrreyim (,

    YanıtlaSil
  23. ogulcan pelen30 Ocak 2014 18:49

    Şifre istiyor şifre ne

    YanıtlaSil
  24. Bunu illa bilgisayardan indirip telefonami atmak laZim telfondan indirsek olurmy ?

    YanıtlaSil
  25. reklamı geçince zippyshareden indiriyorsunuz neyi yapamıyorsunuz ki.

    YanıtlaSil
  26. BIRAKIN HİLEYİ DE ADAM GİBİ OYNUYORSANIZ OYNAYIN OYUNUNUZU

    YanıtlaSil
  27. Hile yapıp ta başkasının hakkına girmeyin.Adamakıllı oynayın oyununuzu.

    YanıtlaSil
  28. Hile yapıp ta başkasının hakkına girmeyin.Adamakıllı oynayın oyununuzu.

    YanıtlaSil

-->