Clash of Clans Hile Android İndir


Clash of Clans Hile Android İndir
Clash of Clans Hile Android

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle Clash of Clans Hile İndirme linkini Clash of Clans Hile Android'i kullanmanız için paylaşacağım. Android dünyası, bilgisayar oyunlarını bünyesine katmaya ve sevenleriyle buluşturmaya devam ediyor. Bu yazımızda online strateji oyunlarından en çok sevilenlerden birisi olan clash of clans android versiyonundan bahsedeceğiz. Bu oyunda başarılı olmak ve güçlenmek için çok paraya ihtiyacınız olacaktır. Fakat bu başarmak için uzun ve zahmetli bir süreçten geçmeniz gerekiyor.

Clash of Clans Hile Android

Aşağıda vereceğimiz linkteki ( clash of clans android hile indir yazan yer ) hileyi indirerek artık çok daha iyi bir şekilde oyunu oynayabilirsiniz. Oyunu indirdikten sonra telefonunuza kurarak oynamaya başlayabilirsiniz. Bunun için öncelikle mevcut oyunu tamamen silerek indirdiğiniz linkteki dosyaları kurmanız gerekiyor. Ardından oyunu hileli bir şekilde oynayabilirsiniz. Artık daha çok paranız olacaktır. Bu sayede köyünüzü çok iyi bir şekilde savunarak adeta yenilmez bir kaleye dönüştürebilirsiniz. En güçlü silahlarla koruma altına alabilirsiniz. Gerekirse diğer büyük güçlerle birleşerek büyük klonlar kurabilirsiniz.Oyunun oynanması son derece basit ve kolaydır. Bu nedenle daha önce hiç oynamamış bile olsanız hemencecik öğrenebilirsiniz. Bu sayede büyük savaşın ortasında kendinize yer bularak büyümeye başlayabilirsiniz.

Clash of Clans Android Hile>>> TIKLA İNDİR

İLK VERDİĞİMİZ LİNKTEKİ APK İŞE YARAMASSA ŞU SİTEYE GİRİN NE YAPACAĞINIZ DA ANLATILMIŞ>>> TIKLA GİT SİTEYE!

SİTEMİZDEN KOLAYCA DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN LÜTFEN DOSYA İNDİRMEYİ ANLATTIĞIMIZ MAKALEMİZİ OKUYUN EĞER OKUMASSANIZ DOSYA İNDİRME KONUSUNDA BÜYÜK İHTİMALLE SIKINTI YAŞAYACAKSINIZ 2 DAKİKAKINIZI AYIRIP OKUMANIZ SİZİN İÇİN İYİ OLACAKTIR İNDİRMEDE SIKINTI YAŞAYAN KİŞİLERDE OKUSUN>>> OKUMAK İÇİN TIKLA!

Clash of Clans Hile Android İndir

105 yorum:

  1. clash of clans hile android çalışıyor! Teşekkürler Allah razı olsun dinimiz amin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kardeşim ben indirdim fakat hack yazısına tıkladığımda loading please yazyor neden acaba?

      Sil
    2. Ya kardeşim adam gibi adım adım maddeler halinde açıklayın yada resimli anlatın bi şey anlayamadık gitti.!

      Sil
  2. @Adsız
    İşinize yaradıysa ne mutlu bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aga indiriyom sakıncalı dio açmıo bi yardımcı ol ya

      Sil
    2. ayarlardan güvenliğe gir oradan bilinmeyen kaynaklara izin ver

      Sil
    3. Ayarlardan güvenliğe gir oradan bilinmeyen kaynaklara izin ver o zaman olur muhtemelen

      Sil
  3. Yeni surumunu yaparsan iyi olur

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Normal versiyonu hileli yapmak kolay değil, şimdilik bununla idare edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakat actigimda guncelleme cikyior onu napcaz oyuna girmiyor guncellemeden

      Sil
    2. Apk indirdiğim zaman marketi yūklūyor neden böyle?acill yardım

      Sil
  5. @Adsız
    İnterneti kapatıp girin.

    YanıtlaSil
  6. virus war diyor ındırmıyor pc

    YanıtlaSil
  7. 1mobile marketi indirio sonra onu kuruncka oto hacki indirio sonra secenekleri secip rate dedim 5 oyuda vefip hack dedim plase wait ekraninda kldi

    YanıtlaSil
  8. lakasi yokki inen dosyayla sacma sapan seyler koymussun
    ü

    YanıtlaSil
  9. @aykut senatli
    Reklamı geç diyecekseniz virüs falan yok. Link kısaltma sitesinde çıkan pop-upları virüs algılamış sanırım bilgisayarınız.

    @Gökhan Arslantas
    Lakasi nedir yahu?

    YanıtlaSil
  10. Abi bu oyunda daha hile cikmaz total conquest koyarmisin koyarsan yarina kdr reklamlara 100 kez bsrim

    YanıtlaSil
  11. Ya yükledim ama loading please wait de kalıyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aynı sorunum var neyapicaz

      Sil
  12. @Muharrem Isman
    Tıklamanıza gerek yok, bir fayda etmez :) Reklamlar tıklama başı çalışmıyor :)

    @Adsız
    İnterneti kapatıp girin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya apk yuklemiyorki 1mobile market yukluo sonra onu acinca oto bi program yukluo bizde sinirsiz altin tas secip hack diyoruz loading pleasedeckalio oyun acilmiooooooooooooooo


      Bide total conquest yukle iste hleli apk

      Sil
  13. @Adsız
    İnterneti kapatıp girin.

    YanıtlaSil
  14. Hala interneti kapatin girin diyo olum daha oyun kurmuyoki hack programi kuruyo onda secenekleri secip hack dedigikizdede load da kalio anlaman gitmi ya

    YanıtlaSil
  15. @Muharrem Isman
    Siz önce türkçe konuşmayı öğrenin. Git değil kıt denir. Ayrıca öyle düşünüyorsanız sitemizi terk edebilirsiniz. Gidin başkaları bulsun size total conquesti clash of clansı.

    YanıtlaSil
  16. Hilesiz olan clash of clans oyununu silio nasil yapicazki

    YanıtlaSil
  17. @Adsız
    Bir seçim yapmanız lazım. İkisi de birlikte olmuyor maalesef.

    YanıtlaSil
  18. Reis loading de kaliyo 5 6 dk bekledim tık yok s4 mini kullanıyorum

    YanıtlaSil
  19. @berkcan uregen
    Hilesiz versiyonun üstüne mi kurdunuz yoksa hilesizi silip mi yüklediniz?

    YanıtlaSil
  20. Apk yi indirmiyor telefona googleplayden oynuyor dum sildim fakat inmiyor

    YanıtlaSil
  21. admin bey bu apkyi nereye atıoz

    YanıtlaSil
  22. Admin tıkla indir seçeneği çalışmıyor yardım edebilirsin acaba

    YanıtlaSil
  23. Admin tıkla indir seçeneği çalışmıyor yardım edebilirsin acaba

    YanıtlaSil
  24. @berkcan uregen
    Nasıl indirmiyor? Linke tıklayıp sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın indirme sayfasını karşınıza çıkacaktır.

    @Adsız
    Fark etmez attığınız yerden girip kuracaksınız o kadar.

    @Habil ÖZAD
    Çalışıyor kontrol ettim. Karşınıza çıkan sayfada sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basarak indirme sayfasına ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  25. abi hileyi ilk bilgisayara mı indiriyoz telefonamı

    YanıtlaSil
  26. Asagidaki dosyayi indirioruz hack programi cikiyor daha sonra inen dier programdan yukluoruz clashi o clash guncelleme istiyor internet acik olmadan girilmiyor onuda gectim hack dosyasi loading deyip kaliyor acik bir sekilde.madde madde nasl calisiyor yazarmisin ??

    YanıtlaSil
  27. @Mehmet Açmalı
    Bilgisayara indirin, inin dosyayı telefona atıp kurun.

    YanıtlaSil
  28. Admin Bey ben hileyi teleattım ama iki saat loadin please wait dio nası duzelir

    YanıtlaSil
  29. Loadingde kaliyo oyunu silip kurdum

    YanıtlaSil
  30. Yapan birisi varsa detaylı bir sekilde anlata bilirmi lutfennn

    YanıtlaSil
  31. admin ben telefondakini sildim fakat olmadı ondada silsemde loadingde kalıyo kırk saat

    YanıtlaSil
  32. Hilen Açılmıyo kardş lodin diyo kalıyo ne iş

    YanıtlaSil
  33. açılmıyor boşa indirmeyin gereksiz

    YanıtlaSil
  34. Zaten dowland a basiyorum fakat telefona indirme yapmıyor

    YanıtlaSil
  35. hileyi indirsek mevcut oyunda geçerli olur mu?

    YanıtlaSil
  36. arkadaş bu dosya loadingte takılı kalıyor neden hıle dosyasını kurduktan sonra oyunu kurmamız gerekmezmı ?

    YanıtlaSil
  37. Bilgisayar\SAMSUNG-SGH-I337\Phone atıyorum dırek documents ede attım hatta ıkısınede attım ama bulamıyorum dosyayı telefonda

    YanıtlaSil
  38. Bu bilgisayar\SAMSUNG-SGH-I337\Phone buraya attım hatta documents ede attım ama telefona gırınce bulamıyorum

    YanıtlaSil
  39. KURULUMU RESIMLI YADA SADECE YAZILI ANLATIRSANIZ SEVINIRIZ

    YanıtlaSil
  40. Küfür eden terbiyesizler çok konuşacağına gitsin apk bulsun beyinsiz herifler. Terbiye ahlak alamamışsınız gelip burada konuşuyorsunuz. Sizin o beyniniizin alamayacağı kadar çalışanı var bu oyunu yapan firmanın sizin gibi gerizekalılardan oluşmuyor bu foruma. Sırf programı hacklemek için bile çalışanları vardır. Bir açık buldular mı hemen kapatıyorlar. Tabi sizin gibi beyinsizler bunu anlayamaz.

    Ziyaretçilerimden özür diliyorum ancak böyle beyinsiz gerizekalı kişilerden bıktım artık.

    Yeni bir yöntem buldum yabancı forumlarda şimdi konuyu güncelliyorum arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  41. kardes ısaretlıyoruz Hack Gems fln ondan sonra rate dıyoruz 1market mı ne cıkıyor BIDE google play store ondan sonra bn gerı tusuna basıyorum Hack a basıyorm Sonra


    Loading please wait ! dıyor kalıyor lutfen yardım ettt

    YanıtlaSil
  42. @Muttaki Kansiray
    İkinci linke tıklayın ve onu deneyin yeni bir yöntem buldum.

    YanıtlaSil
  43. Bisey anlamadım ben yardımcı olurmusun bu arada face varsa verınde ordan konussak

    YanıtlaSil
  44. şifre reklamlari tşklamama rağmen şifreye ulaşamiyorum

    YanıtlaSil
  45. ikinci liknte boş sayfa var bide resim o kadar ne yapacağız be abim yardım et lutfwn

    YanıtlaSil
  46. @Adsız
    Anlamadım ne demek istediğinizi, biraz daha açar mısınız?

    @Adsız
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın. Sayfaya öyle ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  47. Burak kardeşim herkes bişeyler yazmışta bir çok soru havada kalmış..
    1. eski oyunu sileceğiz onu anladım fakat yeni oyuna sıfırdan mı başlıyoruz (google-facebook bağlantısı yapılabilyormu)
    2. aynı server üzerinden mi oynuyoruz?yani eski klanıma tekrar girebilirmiyim?
    3. hile sadece altın iksir vs. mi içeriyor, yoksa taşta varmı?
    cevaplarsan memnun olacağım tşkler..

    YanıtlaSil
  48. @kurban kara
    Evet sıfırdan kuracaksınız, sıfırdan başlayacak tabiki de. Serveri falan bilmiyorum. Hilenin içeriğini de bilmiyorum çünkü denemedim.

    YanıtlaSil
  49. @Adsız
    Sakıncılı ne diyor? Bilgisayarınız mı telefonunuz mu?

    YanıtlaSil
  50. @Berk Loading Please diyip kalıyor ne yapmalıyız bu oyunu oynayan bir çok kişi var yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  51. @Mert Sengoz
    Bazı cihazlarda böyle sorunlar oluşabiliyor bu oyunu yapan firmanın aldığı bir önlem olabilir ben de yeni sürüm clash of clans hilesini bekliyorum ama daha çıkmadı..

    YanıtlaSil
  52. @Berk teşekkür ederim bu hile için bana gelebilecek bi bildirim varmı?

    YanıtlaSil
  53. @Mert Sengoz
    Sitemizi kenara kaydedin ara sıra girip bakarsınız :)

    YanıtlaSil
  54. Oyunu silmemize gerek varmı

    YanıtlaSil
  55. @Ömer Faruk Erişmiş
    Evet silmeniz lazım.

    YanıtlaSil
  56. admin indirgimiz dosyayı nereye atacaz yardımcı olurmusun acill

    YanıtlaSil
  57. kuramıyorum acil yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
  58. @mehmet palaz
    Önemi yok, telefona atıp kurun bu kadar.

    YanıtlaSil
  59. Madem bi hile yapiyosunuz. Güncelleyin abi yha.

    YanıtlaSil
  60. @Adsız
    Hile yapmak öyle oyun oynamaya, siteye içerik girmeye benzemez. Sitede paylaştığımız herşeyi biz mi yapıyoruz sanıyorsunuz?

    Ben de sizler gibi hileyi yapan kişinin güncellemesini bekliyorum ama güncellemiyor işte ben ne yapabilirim ki?

    YanıtlaSil
  61. Abi link kırık sayfayı açıyorum lütfen bekleyin çıkıyo hiç ilerlemiyo diğer tarayıcılarıda açtım aynı linki ama olmadı linki yenileyin

    YanıtlaSil
  62. Hergün hiçbir yorum yapmadan bu sayfaya girip sabırsızlıkla güncellemeyi bekliyorum kardeş. İnşallah 2014 bir hileye fixlenmeden yetişiriz, kolay gelsin... :)

    YanıtlaSil
  63. indirince markete gönderip ordan indiriyor.rate yazısı var beğenmezsen yuklenmez diyor.beğeniyorsun ama sonrasında hack butonlarına tıkladıgımızda loading please wait yazısı ekrandan gitmiyor

    YanıtlaSil
  64. admin nasıl kurcaz anlatsana loading... bişey diyor .telefonun rootmu olması lazım.(telefon S3 Mini)

    YanıtlaSil
  65. Loading Please Wait ! Yardım et adminnn

    YanıtlaSil
  66. Güncellenmedi hala değil mi ?

    YanıtlaSil
  67. Tamam teşekkürler güncellenirse bilgilendirme için birşeyler yazarsınız umarım. :)
    Ayrıca güncellenmediyse şu sonradan koyduğunud link nedir saçma sapan bir sürü program yüklüyor kendiliğinden.. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklamı geç demeniz lazım ayrıca güncellenirse yeni makale yazarız o konuda rahat olun :)

      Sil
    2. Oyuna tekrar güncelleme geldi, bidaha beklicez sanırım :S

      Sil
  68. Paketin ayrıştırılmasında sorun oldu diyo buna bi çozüm bulun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun yeni sürümü çıktı ben de sizler gibi yeni sürüme uygun hileyi bekliyorum.

      Sil
  69. BEN ANLAMADIM DOSYA İNDİ APK YÜKLENİYOR DİYO SONRA KAPANIYO
    Bİ AÇIKLARMISINIZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun yeni sürümü çıktı ben de sizler gibi yeni sürüme uygun hileyi bekliyorum.

      Sil
  70. olmuyor sunu bir allahın kulu adam gıbı anlatsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun yeni sürümü çıktı ben de sizler gibi yeni sürüme uygun hileyi bekliyorum.

      Sil
  71. Krdeş mobile 1 die bişi gelio ne yapcaz söylersen sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basıp indirin yanlış şeyi indirmişsiniz.

      Sil
  72. Güncellendi mi?

    YanıtlaSil
  73. Hİle İçin Teşekkür ederim Berk kardeşim çok işime yaradı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, bu tarz paylaşımları sürekli takip etmek ve faydalanmak için sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz :)

      Sil
  74. Abi bn indiriyom mobil market iniyo 2 . Side olmuyo bana bi yardim edseniz lutfennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız.

      Sil
  75. sayın admin hile güncelmi calışıyormu su anda su saate?

    YanıtlaSil
  76. Arkadaşım Deneyeceğim bir kere anlatırmısın

    YanıtlaSil
  77. Ya kardesim hile var once oyunu sil diyosunuzsadece bi play store kurdu nasi is bu

    YanıtlaSil
  78. Kardesim hile var diyorsunuz alakasiz bi play store indirio linktede reklami gec diyince storu indirmekten baska care kalmiyor sizin yuzunuzden oyunu sildim

    YanıtlaSil
  79. Kardesim hile var diyorsunuz alakasiz bi play store indirio linktede reklami gec diyince storu indirmekten baska care kalmiyor sizin yuzunuzden oyunu sildim

    YanıtlaSil
  80. kardesm sıfre ne ya sfre ıstıyo telofona kurarken

    YanıtlaSil

-->