Route 66 Navigasyon Full İndir Türkiye


Route 66 Navigasyon Full İndir Türkiye
Route 66 Navigasyon Full İndir

Bugün sizlerle Route 66 Navigasyon Full İndir'me linkini Route 66 Navigasyon Full'ü cihazınızda sorunsuz bir şekilde kullanabilmeniz için paylaşacağım.

Navigasyon bölümümüzü takip eden ziyaretçilerimiz bizim yoğun olarak sygic ve igo navigasyon paylaştığımızı fark etmişlerdir. Sürekli igo ve sygic paylaştığım için sizleri diğer  navigasyonlardan mahrum bıraktığımı fark ettim. Yabancı navigasyon forumlarında gezerken route 66 navigasyon full indir'i gördüm ve sizlerle paylaşmak istedim neyse lafı fazla uzatmadan route 66 navigasyon full'ün kurulumu ve indirme linklerine geçmek istiyorum.

Route 66 Navigasyon Full

Route 66 Navigasyon Full İndir Türkiye Kurulum:
  • Route 66 Navigasyon Full Türkiye adını verdiğim dosyayı indirin ve winrar tarzı bir programla açın.
  • İlk olarak rar dosyasının içinden çıkan apk uzantılı  Route66-1400.apk dosyasını ve Signfile doosyasını kurun ama sakın açmayın.
  • Telefonunuzun wifi yada 3gsini açın ve uygulamaya girin harita ve diğer gerekli uygulamalar indirilecektir.
  • Neden diğer paylaşımlarınızdaki gibi haritayı vermiyorsanız diyorsanız, route uygulaması haritaları sürekli güncellediği için eski haritalar cihazda çalışmıyor o yüzden en etkili yöntem wifi ile çekmek.

Route 66 Navigasyon Full Türkiye>>> TIKLA İNDİR!

Not: Sizler için bu makaleyi yazmakla neredeyse 30-40 dakikadır uğraşıyorum, eğer emeğe saygınız varsa lütfen paylaşımımızın altına yorum bırakın. Olumlu olumsuz fark etmez, yorumlarınız bizler için çok değerli.

Route 66 Navigasyon Full İndir Türkiye

36 yorum:

  1. Eline emeğine saglik çok tekler...
    ( bizler sadece bi sorun olduğunda mesaj yazariz )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, navigasyonu deneyin bence çok güzel :)

      @Adsız
      Yazmyı unutmuşum şifre: ozut

      Sil
  2. rar şifresi ne

    YanıtlaSil
  3. cps ilemi yoksa internet ilemi çalışıyor

    YanıtlaSil
  4. Singfile apk dosyasini napiyoruz peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu yazmayı unutmuşum kusura bakmayın kuruluma eklendi.

      Sil
    2. Ne kusuru Estağfurullah canin sağolsun...

      Sil
    3. Sizin gibi insanların halla var olduğunu görmek benim bu işe tutunmamı sağlıyor. Nankör insanların arasından sıyrıldığınız ve bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Sizin gibi insanların hala var olduğunu görmek benim bu işe tutunmamı sağlıyor. Nankör insanların arasından sıyrıldığınız ve bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  6. Demedim çok iyi sorunsuz calisiyor sadece yazım dili türkçe ama ses dili İngilizce onu ayarlayamadim ama çok iyi tekrar eline emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. rar şifresi nedir

    YanıtlaSil
  8. dotum ellerine sağlık güzel bir paylaşım, emeğine sağlık..
    dediğin gibi kurdum, uygulamayı açtım bişeyler yükledi sonrasında hiç bir şey yok ekran siyah kaldı öyle, yanlış ne yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Cihazınız nedir öğrenebilir miyim acaba? Route bazı çözünürlüklerde sorun çıkarabiliyor.

      Sil
  9. Öncelikle gerçekten tesekkur ederim. İnsanlar kendi işleri için bile caba gostermezken birilerinin baskalari faydalansin diye hic bir şey beklemeden emek ve zaman harcamasi gerçekten takdire şayan. Tüm emek sahiplerine teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. indirelim dedik istenen program dışında altı tane program indirdi. üstelik google chrome giriş sayfasını da değiştirdi kısacası bilgisayarın içinecetti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız. Siz link kısaltma sayfasındaki şeyleri indirmişsiniz.

      @Adsız
      Güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim, sizler gibi insanların hala var olduğunu görmek mutluluk verici.

      @Adsız
      Dediklerimi harfiyen uyguladığınıza emin misiniz?

      Sil
  11. Üstadım eyvallah programı kurduk lakin bir hedef seçip navigasyon yapmak istediğimde Lisans gerekmektedir diyor.

    YanıtlaSil
  12. Evet. Aynen söylediğiniz gibi yaptım. Program çalışıyor. Bulunduğunuz konumu gösteriyor. Lakin bir hedef seçip Sesli Yönlendirme yapmak istediğinizde Lisans hatası veriyor

    YanıtlaSil
  13. @Adsız
    Verileri temizle yapıp tekrar girin arada sırada olur :)

    YanıtlaSil
  14. Valla ne Yalan Söylüyüm bu navigasyonu kurdum iyi güzel ücretsiz ama hiç hoş deği derken yani Sygic en iyisi o da paralı. Burdan yapmayı deniyorum ama onu da bi türlü olmuyor Off

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulum adımlarını doğru yapsanız sygic de igo'da emrinize amade :)

      Sil
  15. Emeğin için çok teşekkürler. sygic kurmuştum, beğenmediğim yanları vardı. bunu da çok tutmadım açıkçası, ancak sayende merakımdan da kurtulmuş oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bu tarz paylaşımlar için sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz.

      Sil
  16. elinize sağlık güzel ama ileriki günlerde herhangi bi ücret istiyor mu ve gitmek istediğimiz sorunsuz yönlendirme yapıyor mu aceba bilginiz var mı

    YanıtlaSil
  17. ileride güncel haritaları da bekliyoruz. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. NAVKING Maxi Brown modelinde igo ve başarsoft haritalarını kullanabilir miyiz...?
    *.apk uzantılı tüm haritalar aynı amaçla kullanılabilir mi? Her .apk uzantılı digital harita dosyası tüm navigasyon cihazlarında kullanılabiliyor mu?

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler elinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. Emeginize sağlık bu program normal android marketten indirilen gibi değil deyilmi yani program full sinirli kullanım yok değilmi cevap yazarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyı baya önce yazmıştım 10 ay olmuş, emin değilim deneyin.

      Sil

-->