Shadow Fight 2 Hile Apk + Data


Shadow Fight 2 Hile Apk + Data
Shadow Fight 2 Hile Data

Bugün sizlerle Shadow Fight 2 Hile'sini yapmanızı sağlayacak olan Shadow Fight 2 Hile Apk ve Data dosyasını paylaşacağım. Biraz uzaklardan harika bir rol yapma oyunuyla karşınızdayım. Nekki'nin yapımı Shadow Fight 2 kendine has özellikleri, grafikleri ve oynanışıyla ilgi çekmeye başladı. Oyun efektleri ve haraketleri ile inanılmaz derecede iyi olmuş. Street Fighter'ı hepimiz oynadık. Aynı kamera açısıyla gölgelerin savaşınız izleyeceksiniz. Oyun ücretsiz sunuluyor ama bizim sunduğumuz hileli moddur. Bakalım özelliklerimiz neler?

Shadow Fight 2 Hile özellikleri:

  • Data ve Apk dosyaları vardır.
  • Toplam boyut 81 Mb.
  • Wifi ile indirmeniz tavsiye edilir.
  • Android 3.0 ve üzeri sürümlerde çalışmaktadır.


Shadow Fight 2 Hile Apk Data

Shadow Fight 2 tanıtım:
Oyunun hikayesinde bir olay neticesinde antik bir canavar serbest kalıyor. Onun etkisiyle bütün varlığınızı kaybederek bir gölgeye dönüşüyorsunuz. Bir gölge olarak kaybedecek hiç bir şeyiniz yok ve bütün benliğinizle ölümüne savaşabilecek durumdasınız. Oyun Street Fighter kamera açısına sahip ve inanılmaz görsel efekt mevcut. Hareketler ve dövüş efektleri gerçekçi ve hoşunuza gidecek nitelikte.

Shadow Fight 2 Hile Apk + Data>>> TIKLA!

Shadow Fight 2 Hile Apk + Data

37 yorum:

  1. Buyur kardeş hangi konuda konuşmak istiyorsun.

    YanıtlaSil
  2. Bu apk değil rar dosyası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apk+data boşuna mı yazdık :) Rar olacak tabiki de rardan çıkarıp apkyı kuracakssınız datayı da android/data içerisine atın.

      Sil
  3. ne hilesi var aga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunda daha rahat ilerlemenizi sağlayacak hileler mevcut tam hatırlamıyorum.

      Sil
    2. ben dosyaları data içerisine attım ama telefon yeniden main dosyası indirdi.Nasıl düzeltebilirim?

      Sil
    3. Android/data içine obb diye bir dosya aç onun içine at

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Eski hile bloke olmuş oyun bunu engellemiş internette araştırmalarım sonucu yeni bir hile buldum, linkler yenilendi şimdi deneyebilirsiniz.

      Sil
  5. Kardeşim hile çalısmıyor olmuyor rootlu telefonlardami çalisiyor ?

    YanıtlaSil
  6. Google playden indirdigim shadow fight 2yi sildim ve sizin verdigini apk ile kurdum ardindan data dosyasini attim ama hileden eser yok benmi yanlis birsey yaptim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski hile bloke olmuş oyun bunu engellemiş internette araştırmalarım sonucu yeni bir hile buldum, linkler yenilendi şimdi deneyebilirsiniz.

      Sil
  7. hile çalışmıyor kardeşim

    YanıtlaSil
  8. kardeş yeme milleti hile filan değil git linkleri düzenle gelip milleti kandırma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski hile bloke olmuş oyun bunu engellemiş internette araştırmalarım sonucu yeni bir hile buldum, linkler yenilendi şimdi deneyebilirsiniz.

      Sil
  9. oyunun hılesini nasıl kuracaz her turlu denedım olmuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski hile bloke olmuş oyun bunu engellemiş internette araştırmalarım sonucu yeni bir hile buldum, linkler yenilendi şimdi deneyebilirsiniz.

      Sil
  10. Hileyi yükledim olmadı eski sürüm yüklendi sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski hile bloke olmuş oyun bunu engellemiş internette araştırmalarım sonucu yeni bir hile buldum, linkler yenilendi şimdi deneyebilirsiniz.

      Sil
  11. Kardes hic bi fark yok

    YanıtlaSil
  12. Ozellikleri nedir gems fln mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski hile bloke olmuş oyun bunu engellemiş internette araştırmalarım sonucu yeni bir hile buldum, linkler yenilendi şimdi deneyebilirsiniz.

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. dosyayı ben yüklemedim, alakalı siteye yorum atarak sorablirsiniz. İngilizceniz varsa ingilizce yazarsanız daha çabuk cevap verirler.

      Sil
  14. şifre fln diyo şifre ney ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dosyayı ben yüklemedim, alakalı siteye yorum atarak sorablirsiniz. İngilizceniz varsa ingilizce yazarsanız daha çabuk cevap verirler.

      Sil
  15. Link kirik yenilenmeli.

    YanıtlaSil
  16. Nasıl bana anlatırmısınız ben ilk defa böyle bir şey yapıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu indirin apk dosyasını telefona atın geriye kalan dosyada obb oluyor, onu da alıp android/obb içine atın.

      Sil
  17. Ben ilk defa böyle bir şey yapıyorum bana anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  18. Ben ilk defa böyle bir şey yapıyorum bana anlatır mısınız

    YanıtlaSil
  19. Android silahlar açılıyomu ona göre indiricem

    YanıtlaSil

-->