Empire Four Kingdoms Hile Apk


Empire Four Kingdoms Hile Apk
Empire Kingdoms Hile Apk

Bugün sizlerle Empire Four Kingdoms Hile'sini yani Empire Four Kingdoms Hile Apk'yı paylaşacağım. Oyun ücretsiz indirilebilse de oynamak için oyun içi paraya çok fazla ihtiyaç duyuyorsunuz. Oyunda bütün gelişiminiz buna bağlı. Bu nedenle verdiğimiz linkten Empire Four Kingdoms hile apk indirip oyunda hile ile gelişim elde edebilirsiniz. Tanıtıma geçelim;

Empire Four Kingdoms Hile:
  • Verilen program sayesinde şunları elde edebilirsiniz.
  • Sınırsız elmas, sınırsız diğer malzemeler, sınırsız altın... Programı şu şekilde kurun.
  • Yazının sonundaki linkten programı indirererek ve bilgisayarınıza kurun.
  • USB ile bilgisayara bağlanın.
  • Oyunu telefonunuzda başlatın. Auto Detect butonuna tıklayın ve eşleşmesini bekleyin.
  • İstediğiniz değerleri ilgili yerlere girin.
  • Hack The Game butonuna taklayın ve oyunu yenileyin.
  • İstediklerinizin eklendiğini göreceksiniz.


Not olarak eklemek gerekirse bu telefonunuzdaki normal oyuna bilgisayar yardımıyla müdahale edebileceğiniz bir program tanıtımıdır. Umarım çalıştırıp kullanabilirsiniz. Kurulumu maddeler halinde anlattığımız gibi yaptığınız taktirde herhangi bir sorun ile karşılaşmayacağınızı düşünüyorum.

Empire Four Kingdoms Hile Apk>>> TIKLA İNDİR!

Empire Four Kingdoms Hile Apk

11 yorum:

  1. İndirilen dosya sadece reklam başka birşey değil bu ne ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklamı geç dememişsiniz burada gelip saçma sapan yorum atıyorsunuz. Sonra neden adam gibi yardım alamıyoruz, insan gibi sordunuz da yardım etmedik mi?

      Sil
    2. Kardes tam anlamiyla nasil yapiliyo anlatormisin farli program cikiyo

      Sil
  2. İndirip deniyorum yine de sağolun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Yapıcaksanı adam gibi yapın kardeşim bu ne linke tıklıyoruz şunu seç şuna üye ol o zaman iner diyor üye oluyoruz inmiyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilenin yapımcısı kendi sitesi dışında yayınlanmasına izin vermiyor, indirip başka bir yere yüklenirse şikayet edip o hesabı uçuracağını söylemiş. O halde ben de yandex disk yada google drive hesabımı feda edemem. Kusura bakmayın.

      Sil
  4. Kardeş linklerin kilitli yandex hesabından yayınlasan olmaz mı okadar da girdim üye olkum ama yine açılmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilenin yapımcısı kendi sitesi dışında yayınlanmasına izin vermiyor, indirip başka bir yere yüklenirse şikayet edip o hesabı uçuracağını söylemiş. O halde ben de yandex disk yada google drive hesabımı feda edemem. Kusura bakmayın.

      Sil
    2. kardeş sen mail yoluyla ulaştır bana ben yayınlarım onu firstgreek@gmail.com

      Sil
  5. Tam olarak bi bilgi verirmisin nasil yapildiguna dair

    YanıtlaSil
  6. Abi nasl oluyor apk nasl yapilior anlatir misin biraz

    YanıtlaSil

-->