En Kolay ve Basit Root Yapma Programı


En Kolay ve Basit Root Yapma Programı
Basit Root Yapma Programı

Bugün sizlerle Root Yapma Programı'nı paylaşacağım. Aynı zaman da Basit Root Yapma yöntemlerinden en çok tercih edilen yöntemlerden birisi de bu yöntemdir. Android işletim sistemli cihaz kullanıyorsanız bir gün mutlaka “root” kavramıyla tanışmak zorunda kalabilirsiniz. Piyasadaki bir çok uygulama ile tek tıkla root atılabiliyor ama çoğu yarıda kesilip cihazı bozabiliyor. Framaroot uygulaması ise root atmak konusunda çok iyi. Uygulamayı destekleyen cihazlar çok olduğu için bu uygulamayı tanıtmayı seçtik.

Framaroot Kullanmak:
  • Framaroot uygulamasını indirin(indirme linki yazının sonunda)
  • Uygulamayı kurun
  • Uygulama kurulduktan sonra root işlemi yapmak için çeşitli isimler mevcuttur size uygun olanı seçin.

En Kolay ve Basit Root Yapma Programı

  1. Sam (Sadece Exynos cihazlar)
  2. Frodo (Sadece Exynos cihazlar)
  3. Gimli (Sadece Omap36XX cihazlar)
  4. Merry (Sadece Exynos cihazlar)
  5. Aragorn (Sadece Samsung cihazlar)
  6. Legolas (Sadece Samsung cihazlar)
  7. Gandalf (Sadece Qualcomm cihazlar)
  8. Boromir (Sadece Mediatek cihazlar)
  9. Pippin (Sadece K3V2 cihazlar)
  10. Gollum ( Sadece AMLogic cihazlar)
  11. Faramir ( Sadece Mediatek cihazlar)
  12. Barahir ( Sadece Mediatek cihazlar)

Bu işlemden sonra cihazınız root olmuş demektir. Cihazın root ve unroot yapma özelliği bulunmaktadır.

UYGULAMAYI DESTEKLEYEN CİHAZLAR>>> TIKLA GÖR!
FRAMAROOT PROGRAMI>>> TIKLA İNDİR!

NOT: BU 12 İSİMDEN HANGİSİ SİZE UYUYOR BİLMİYORSANIZ CİHAZINIZI YORUM BÖLÜMÜNDEN YAZIN BEN SİZE SÖYLERİM.

En Kolay ve Basit Root Yapma Programı

7 yorum:

  1. Programı indirdim ancak aragorndan başka bişey seçemiyorum. Telefonum Note 2 ancak sadece tek bir seçenek var ne yapmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  2. Maalesef failed verior baska secenekde yok sanırım cıhaza bu yontemle root atılmıyor gıbı gorunuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyumlu cihazlar listesine bakın note 2 var mı diye yoksa olmaz zaten :)

      Sil
  3. slm kardeş benim tel lg g2 bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum ben yapmaya çalıştım fakat beceremedim nerdeyse sıfır tel gidiyordu şimdiden sağol

    YanıtlaSil

-->