İgo Primo Navigasyon Android Full 9.6.29.403969


İgo Primo Navigasyon Android Full 9.6.29.403969
İgo Primo Navigasyon

Bugün sizlerle İgo Navigasyon'un en sürümü olan İgo Primo Android'i paylaşacağım. Paylaşacağım igonun sürümü İgo Primo 9.6.29.403969, öncelikle merhaba demek istiyorum hepinize :D 4-5 gündür çok yoğun olduğum için sitede yazıları bile zor yayınlar hale gelmiştim, yorumlarınıza da 1 hafta gecikmeli ancak dün gece cevap verebilmiştim :D Bu igo primo full sürümü sizlere bir özür olsun :)

İgo Navigasyon Görseller:
İgo Androidİgo Primo Navigasyon Android Full 9.6.29.403969

İGO PRİMO VİDEOLU KURULUM ANLATIMI(SONUNDA VİDEO'DA ÇEKTİRDİNİZ :D):




İgo Primo Android Kurulum:
  • İgo Klasörü adlı dosyayı indirin ve rar açıcı bir programla açın. Sonra da telefonunuzun içine hiç bir klasörün içinde olmayacak şekilde atın.
  • Data.zip adlı dosyayı indirin ve telefonunuzdaki igo klasörünün içine atın, winrarla falan açmayın direk atın.(ilk adımı yapınca zaten telefonunuzda igo klasörü oluşacak onun içine atacaksınız.)
  • Apk 1'i telefonunuza atıp kurun.
  • Eğer Apk 1'i kurunca çözünürlük hatası alırsanız yada program çalışmassa Apk 2'yi indirin telefonunuza atın ve kurun.
  • İgonun bir önceki sürümünü kullanan arkadaşların sys dosyalarının yedeğini almasını öneririm apk 1 ve 2 çalışmassa(düşük bir ihtimal ama belli olmaz) kendi syslerini atarak halledebilirler.

İgo Primo Full İndirme Linkleri:
İgo Klasörü>>> TIKLA İNDİR!
Data.Zip>>> TIKLA İNDİR!

Apk 1>>> TIKLA İNDİR!
Apk 2>>> TIKLA İNDİR!

Çevrimiçi Trafik>>> TIKLA! (BU KODLARI SYS DOSYASININ SONUNA EKLEYİNİZ)

Not: Arkadaşlar gördüğünüz gibi önceden hep 3 part veriyordum size igo klasörünü ve saçma indirme sitelerine yüklüyordum :D Şimdi ise çok hızlı indirme imkanı veren google drive yükledim ve tek part olarak :)

Not 2: Çevrimiçi trafik çalışmazsa çevrimiçi trafik>>> tıkla! daki tıkla! yazısına basın ve karşınıza çıkan sayfadaki kodları kopyala yapıştır yaparak sys dosyasınıza ekleyin.

SİTEMİZDEN KOLAYCA DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN LÜTFEN DOSYA İNDİRMEYİ ANLATTIĞIMIZ MAKALEMİZİ OKUYUN EĞER OKUMASSANIZ DOSYA İNDİRME KONUSUNDA BÜYÜK İHTİMALLE SIKINTI YAŞAYACAKSINIZ 2 DAKİKAKINIZI AYIRIP OKUMANIZ SİZİN İÇİN İYİ OLACAKTIR İNDİRMEDE SIKINTI YAŞAYAN KİŞİLERDE OKUSUN>>> OKUMAK İÇİN TIKLA!

YENİ SÜRÜM İGO PRİMO ÇIKTI ARKADAŞLAR İNDİRMEK İÇİN(HEMEN TIKLA YAZAN MAVİ RENKLİ YAZIYA TIKLAYIN)>>> TIKLAYIN!

İgo Primo Navigasyon Android Full 9.6.29.403969

83 yorum:

  1. Eline sağlık hocam çok iyi oldu bunu paylaşman

    YanıtlaSil
  2. müdür eline sağlık drive yüklemen süper olmuş ,
    ayrıca eski sürüm igo varsa nasıl kuracağız? şifresi var mı ayrıca rar dosyalarının?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.androidmarkettt.com elle yazın.

      Sil
    2. eski sürüm igo vsrsa sys dosyanızın yedeğini alın ve tüm dosyaları silin eski sürüme ait, yeni dosyaları yükleyin.

      Sil
  3. WinRAR' ın şifresi nedir_?

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiz. İgo klasörü ve data zip dosyası eski sürümlerden farklı mı? Yani eski sürüm kullananlar sadece apk leri mi yükleyecekler? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. igo klasörü ve apk farklı ama data.zip'i bilmiyorum, aynı da olabilir farklı da en iyisi indirip hepsini yenilemek :)

      Sil
  5. süpersin, çok teşekkürler herşey çalışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim güle güle kullanın ve takipte kalın :)

      Sil
  6. Elinize sağlık S3'te çalışıyor . Yalnız Laz sesi yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim güle güle kullanın, http://www.androidturkiye.org/navigasyon-40/igo-my-way-icin-laz-sivesi-yeni-917/ şu linkten laz sesi indirip gerekli adımları yaparak kullanabilirsiniz.

      Sil
  7. Hocam Blackberry Q10 na yükledim ama ekran 620?670 olduğu için hata verdi,2. verdiğin apk dosyasınıda denedim ama olmadı,varmı benim bahsettiğim ekran çözünürlüğünde apk dosyası??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bu çözünürlük için elimde bir apk mevcut değil :/

      Sil
  8. merhaba xperia z ultra da çalışır mı ?
    çünkü daha önceleride çok indirdim sürekli ekran hatası veriyordu

    YanıtlaSil
  9. @ Berk Bey ;
    Eski İGO dosyalarını sildiğim için sys dosyalarını bulamıyorum. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apk 1 ve 2 de mi hata verdi?

      Sil
    2. @Berk Hüner ;
      Doğrudur. Her ikisi de hata verdi.

      Sil
    3. kurulum videosu ekledim onu izleyip deneyin bakalım 2 farklı kurulum anlattım.

      Sil
  10. hocam kuruyorum şu şekilde hata alıyorum. eksik veya bulunamayan klasör:/data/data/com.nng.igoprimoisr2013marc24.javaclient/sys.txt:open failed:EACCES(permission denied)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. silip tekrar kurun bir hata olmuş kurulumda

      Sil
    2. denedim hocam aynı hatayı alıyorum

      Sil
  11. hocam ben kurdum şu şekilde hata aldım.
    Eksik yada bulunamayan klasör
    /data/data
    com.nng.igoprimoisr2013march24.javaclient/sys.txt:open failed:EACCES(permission denied)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı hatayı aldım discovery2 mini de igo klosörünü hafıza kartına attım düzeldi bir deneyin

      Sil
  12. hocam samsung s5'te çalışır mı?

    YanıtlaSil
  13. Igo klasörü linkini yenilermisin reklam sitesi geçilmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklamı geç diyeceksiniz sağ üstte çıkıyor

      Sil
  14. emeğiniz için teşekkürler. Çevirim içi trafik sayfası açılmıyor, yeniler misiniz.

    YanıtlaSil
  15. Süper çalışıyor, teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Emeğiniz için teşekkürler. Çevirimiçi trafik için verdiğiniz kısmı sys nin altına ilave ettim, ancak çevirim içi trafik çalışmadı. Sorun ne olabilir.

    YanıtlaSil
  17. LÜTFEN ACİLLL YARDIMMMMM
    hocam be kurdum şu şekilde hata aldım.
    Eksik veya bulunamayan klasör:/mnt/extSdCard/İGO/license.zip:/mnt/extDSdCard/İGO/licence.zip:open failed:EACCES (permission denied)

    YanıtlaSil
  18. Hocam google drive meselesi süper olmuş. ellerinize sağlık. hemen indirip kuracağım. tel lg optimus g sonucu burdan paylaşırım.

    YanıtlaSil
  19. Ustadim, radar uyari seslerini nasil ayarlayacagiz? Kamera özelliklerine ve hiza gore alarm versin istiyorum ama yardim edersen tabii.
    Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bilmiyorum bu ayarlar olmaksızın kullnıyorum igoyu...

      Sil
  20. Berk bey elinize sağlık ama, igo klasöru tıklandığında google play store yönlendiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mobilden giriyorsunuz sanırım, mobilde böyle bir hata veriyor o kullandığımız link kısaltma sayfası, bilgisayardan indirmeye çalışırsanız sorun yaşamassınız :)

      Sil
  21. apk 1 ve 2 indirme linkleri çalışmıyor arkadaşım diğer dosyaları indirdim ama bu ikisi inmiyor

    YanıtlaSil
  22. apk 1 ve 2 indirme linkleri çalışmıyor arkadaşım diğer dosyaları indirdim ama bu ikisi inmiyor

    YanıtlaSil
  23. apk 1 ve 2 indirme linkleri çalışmıyor arkadaşım diğer dosyaları indirdim ama bu ikisi inmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı yorumu 3 kere atmanıza gerek yoktu. Linkte sorun falan reklamı geç diyerek görebilirsiniz.

      Sil
  24. İnternete ihtiyaç duyuyormu acaba

    YanıtlaSil
  25. merhaba samsung note 3 e kurdum gayet güzel çalışıyor fakat bir problem var çözemedim igo yu her açtımda ayarları yeniden yaptırıyor yardımcı olurmusunuz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet kapalı girin açık giriyorsunuz sanırım

      Sil
  26. Apk 1 veya 2 kurulmadan iGO çalışmıyor

    YanıtlaSil
  27. s3 miniye yükledim çalışıyor fakat ses dosyalarından kullanılama yanlar var 2-3 tane ses dosyası çalışıyor. eski sürümlerdeki ses dosyalarını denedim olmadı özellikle laz şivesi olanı kullanmak istiyorum bir çözüm yolu biliyorsanız sevinirim. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. rica ederim güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  29. zipli olan data dosyasını açıyorum fakat bahsettiğiniz data dosyası çıkmıyor.onun yerine igo gibi bir dosya çıkıyor içinde config vb.klasörler var fakat video daki data dosyası yok.bahsettiğiniz data dosyasını nereden bulabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zipli data dosyasını açmayın diye belirtilldi data.zip.rar'ı açacasınız içinden data.zip çıkıyor ona ellemeyeceksiniz, gördüğünüz gibi videoda ellemedim.

      Sil
  30. sys nedir?nasil bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk apk'yı kurarsanız sys oluşur yani kısaca kurulumdan sonra oluşuyor sys

      Sil
  31. 480x800 telefonlarda uyumlu mu?

    YanıtlaSil
  32. Teşekkürler.
    Elinize ve beyninize sağlık.

    YanıtlaSil
  33. DATA.ZİP içinden data dosyası bulamadım...ctype.dat var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zip uzantılı dosyayı açmayın. oNU direk atacaksınız açmadan

      Sil
  34. DURMADAN BU HATAYI VERİYOR SİLİYORUM KURUYORUM HEP AYNI.NE YAPTIMSA HEP AYNI
    Eksik veya bulunamayan kalsör:
    /data/data/com.nng.
    igoprimoisr2013march24.javaclient/content/lang

    YanıtlaSil
  35. Kardeşim adam akıllı anlatsan i olur. 1 indirilen dosyaları nereye kaydedelim. Oyunları falan OBB içine kaydediyoruz. Bu indirdiğimiz dosyaları nereye kaydedelim.Bu güne kadar kuramadığım yükleyemediğim ne bir oyun var nede bir uygulama. Bu sorun çıkardı bende, öyle yada böyle bunun da bir çaresine bakacam inş. Bu arada verdiğin 1 ve 2. Apk ler bende işe yaramadı. 800×1207 error hatası verdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ne yapabilirim ki :) Videolu kurulum bile attım orada her şeyi anlatıyorum videoyu izleyin indirilen dosyaların nereye kaydedileceği falan yazıyor izlememişsiniz ama yorum atıyorsunuz :)

      Sil
  36. Kardeş özellikle google drive süper olmuş. Programı anlattığın biçimde kurdum ve sorunsuz çalışıyor. Emeğine sağlık başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  37. eski sürümü telefondan yedekledikten sonra yeni sürüm gayet başarılı, ancak şimdi yeni sürümde favori adresleri nasıl taşıyıp aktif edebiliriz?

    YanıtlaSil
  38. eski sürümü telefondan yedekledikten sonra, yeni sürümü yükledim ancak şimdi eski sürümdeki favori adresleri yeni sürümde nasıl aktif edip aktarabiliriz?

    YanıtlaSil

-->