İnew v3 Cep Telefonu Fiyatı ve İnceleme


İnew v3 Cep Telefonu Fiyatı ve İnceleme

İnew v3 Cep Telefonu


Bugün sizlerle İnew v3 Fiyatı'nın da bulunduğu İnew v3 İnceleme'mi sizlerle paylaşacağım. Fiyat performans ürün kategorisinde bir çığır açan İnew v3 Cep Telefonu'nuyla ilgili incelememi görünce siz de bu telefona aşık olacaksınız.

Bu harika telefon tasarım ve özellik olarak xperia z'yi çok andırıyor, telefonun yapımcısı bir çin firması ama öyle bildiğiniz dandik çin firmalarından değil. Çinin en kaliteli telefon firmalarından birisi. Özelliklerine geçmek istiyorum, ne kadar kaliteli olduğunu o zaman anlayacaksınız.

İnew v3 Cep Telefonu Fiyatı ve İnceleme


  • 5 inç'lik 1280x720 Ekran
  • Ekran gorilla glass 2'ye sahip, eldivenle dokunmayı bile algılıyor.
  • 4 Çekirdekli 1.3 Ghz işlemci mevcut
  • 1 GB RAM
  • 16 GB Hafıza
  • Sony sensörlü  13 MP Arka 5 MP Ön Kamera
  • Android 4.2.2 işletim sistemi


Telefonun fiyatı Avrupa'da 180$, gümrük, vergi gibi ücretleri ekledikten sonra türkiye fiyatı 600-700 tl arası olacak gibi gözüküyor. Telefon türkiye'ye resmi olarak maalesef henüz gelmedi ancak arada sırada çinden getiren kişiler sanalpazar, gittigidiyor gibi sitelerde satış yapıyorlar. Şu anda bu telefonu almanız çok zor çünkü türkiyede satılmıyor ancak sakın üzülmeyin!

TELEFONLA %95 AYNI ÖZELLİKLERE SAHİP VE TASARIMI AYNI OLAN İNEW v3'ÜN Bir NEVİ TÜRKİYE VERSİYONU OLAN 550-700 TL ARASINDA SATILAN HARİKA BİR TELEFON VAR. BEN ÇOK BEĞENDİM SİZE DE ÖNERİYORUM. TELEFONLA İLGİLİ İNCELEMEMİZ VE DAHA FAZLA DETAY İÇİN>>> TIKLAYIN!

İnew v3 Cep Telefonu Fiyatı ve İnceleme

0 yorum:

-->