Link Kısalt Para Kazan


Link Kısalt Para Kazan
Bugünkü yazımda ''Link Kısalt Para Kazan'' adlı konuya değineceğim.Hepimiz internetten para kazanmak istiyoruz değil mi? İşte ben de size bugün ''İnternetten Para Kazanma'' yöntemlerinden olan ''Link Kısaltma''yı anlatacağım.Bu konumda(tıklayarak gidebilirsiniz) link kısaltmadan ve sitelerinden bahsetmiştim o yüzden burada bahsetme gereği duymuyorum isterseniz gidip okuyabilirsiniz.Bugün ödememi aldığım link kısaltma servisinin adı ''Link.Tl'',bu firma son 1 hafta içerisinde 100'lerce botun saldırısına uğradı ve site kapandı,bazıları parayı ödemeyecek diye atıp tuttu fakat ben en başından beri ben bu firmaya inanıyordum ve ödeme alacağımı biliyordum.Onca kargaşaya rağmen,sitenin çok ağır açılmasına rağmen bu sitenin sahipleri bu sorunları bıraktılar ve ödemeleri yapmaya çalıştılar ve bugün ödemem geldi.Bu sitenin sahiplerine olan güvenim arttı ve onca soruna rağmen ödemeleri yapmak için bu kadar uğraştıkları için onlara çok teşekkür ediyorum.

Link TL Ödeme Kanıtı:


Gelelim şimdi firmanın ödediği paraya:
1000 Tekil Hit: 4 TL
Ödeme Alt Limiti: 10 TL

Hemen Üye Olmak İçin Tıkla

Not: Üstteki linkten üye olan arkadaşlara daha çok kazanması için her türlü desteği vereceğim.


Link Kısalt Para Kazan

0 yorum:

-->