Link Kısaltarak Para Kazanmak


Link Kısaltarak Para Kazanmak

Merhaba arkadaşlar bugün yazacağım makalede sizlere genel konumuzun dışında bir konudan bahsetmek istiyorum.Bugünkü yazımda ''Link Kısaltma'' hakkında bildiklerimi sizlere anlatacağım.Ben de yaklaşık 1 ay önce ''Link Kısaltarak Para Kazanmak'' işine merak sardım çünkü bir bloğum var ve burada oyun ve uygulamalar paylaşıyorum.Yaklaşık 2 hafta boyunca kaliteli bir link kısaltma servisi aradım.Bu işe bulaşan çoğu firma ya batarak yok oluyorlar ya da ödeme günü gelince kullanıcıları banlıyorlardı,bu yüzden ince eleyip sıkı dokuyarak sonunda iyi bir link kısaltma servisi buldum.Şimdi sizlere denediğim link kısaltma servisleri hakkında görüşümü anlatacağım.

Adf.ly Hakkında Görüşüm:
İlk durağım herkesin güvenle kullandığı ve link kısaltma konusunda lider olan ''Adf.ly'' adlı site oldu.''Adf.ly'' gerçekten bu işi profesyonelce yapan bir firmaydı fakat türkiye oranları çok düşük olduğu için sadece 10 dakika kullandıktan sonra ''Adf.ly'' adlı firmayı kullanmaktan vazgeçtim.

Tr5.in Hakkında Görüşüm:
2. durağım türkiye oranlarında açık ara lider olarak bu işi götüren ''Tr5.in'' oldu,fakat ben siteye üye olduktan 1 gün sonra site google'ın tehlike vaat eden siteleri arasına girdi ve bu siteyi de kullanmadan terk ettim.

Link.Tl Hakkında Görüşüm:
Süper bir firmadır!!! Daha detaylı bilgi için tıkla!

Ve Sonunda Güvenilir Bir Link Kısaltma Sitesiyle Karşılaştım..


İşte kastettiğim bu güvenilir link kısaltma firmasının adı ''Bc.vc'' bu firmadan gerçekten çok memnun kaldım.Türkiye hitleri verdiği ücret ''Adf.ly'' kadar düşük değil fakat ''Link Tl'' ve ''Tr5.in'' kadar da yüksek değil yani ne az ne de çok veriyordu tam ortalardaydı fakat webmaster forumlarında okuduğuma göre link kısaltma konusunda ''Adf.ly'' adlı firmadan sonra en güvenilir ve işini en profesyonelce yapan 2.firma olduğu kanısına vardım,ve 2 gün önce bu kanımın doğru olduğundan emin oldum.''Bc.vc''nin kısaltılmış reklamlı linkine baktığım zaman içim çok rahatladı ne bilgisayara inen bir dosya vardı ne de yetişkenlere yönelik reklam vardı,bu yüzden bc.vc'yi kullanmaya başladım.2 haftadır ''Bc.vc''yi kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum 2 gün önce 7 dolarlık ödeme aldım.İçimde bu ödemeye alamayacağıma dair kötü bir his vardı fakat ''Bc.vc'' onlara olan güvenimi sarsmadı ve 7 dolarlık ödemeyi gününde yaptı.Ödeme kanıtı da aşağıdadır.

Bc.vc Ödeme Kanıtı:



Bc.vc'nin Ödemeleri Hakkında Bilgiler:
-Kağıt üzerinde 1000 türk tekil hitine 2.5 dolar veriyorlarmış gibi gözükse bile bu her site için doğru değil bu 2.5 dolarlık ödemeyi günde 4000-5000 kişilik hit getirenlere ödüyorlar eğer 1000 tekil kişinin altında getirirsiniz bu değerin altında verir,örneğin ben günlük ortalama 600 kişi getiriyorum.1000 tekil türkiye hitine 0.90 dolar veriyor.
-Bakiyeniz 5 dolar olunca paypal adresinize veya ibann numaranıza ödeme yapılıyor.
-Ödemeler her cuma günü yapılıyor.
-Hile gibi işlere bulaşmassanız ödemenizi günü gününe alırsınız,fakat hile yaparsınız hesabınızı hemen banlarlar


Bc.vc Üyelik Linki


Üstteki linkten bc.vc'ye üye olan kişilerin 7/24 bc.vc hakkında her türlü sorunlarına yardımcı olacağım.İşte ''link kısaltarak para kazanmak'' bu arkadaşlar,elimden geldiği kadar ''link kısaltma'' işlemini sizlere anlattım,umarım yararlı olabilmişimdir.
Hadi sizde üye olun ve benim gibi kazanmaya başlayın :)

Link Kısaltarak Para Kazanmak

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ne demek,rica ederim.Refimden üye olursanız size her türlü para kazanma yönetemini anlatırım :)

      Sil
  2. ref link atarsanız tanısabılırız

    semihkundak@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ref link: http://bc.vc/?r=16835
      Ekleyin görüşelim sadiyehuner@windowslive.com
      veya berkhuner1998@gmail.com.

      Sil

-->