OfficeSuite Pro 7 Android


OfficeSuite Pro 7 Android
Bugün sizlerle ''OfficeSuite Pro 7 Android'' adlı uygulamayı paylaşacağım.Yaklaşık 1 ay önce OfficeSuite Pro 6(yazıya erişmek için tıklayabilirsiniz) adlı uygulamayı sizlerle paylaşmıştım,bugün programın güncellenmiş halini sizlerle paylaşmak istedim.Şu an paylaştığım programı henüz cihazımda denemedim,şu an cihazımda serinin 6.sı bulunmakta ve programdan gerçekten çok memnunum.Google play store ve çeşitli forumlarda programın güncellenmiş hali hakkında iyi duyumlar aldım,programı bilmeyenler için anlatayım,bu program sayesinde ''Office,Word,Excel..'' tarzı office programlarını android cihazınızda açabiliyorsunuz.Bu program ile bilgisayardan yapabildiğiniz çoğu işlemi mobil cihazınızdan yapabiliyorsunuz,program office 2003 ve office 2007 karışımı gibi olmuş,program google play store'da 14.99$'a satılmaktadır.[Sizlere tabi ki de bedava :)]

OfficeSuite Pro 7 Android Görseller:
OfficeSuite Pro 7 Android

OfficeSuite Pro 7 Android

OfficeSuite Pro 7 Android

OfficeSuite Pro 7 Android
OfficeSuite Pro 7 Android



OfficeSuite Pro 7 Android
 ,












OfficeSuite Pro 7 Android  Tanıtım Videosu:




Uygulamayı Ücretsiz İndir:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla İndir:




OfficeSuite Pro 7 Android

0 yorum:

-->